Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák angol nyelvtudással, 1-3 év tapasztalattal
26 db találat
Szűrés
-
Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...máj. 05.
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitelma 00:00
-
Az ügyvezető igazgató munkájának támogatása. Prezentációk, kimutatások, nyilvántartások készítése. Menedzsment támogatása, társosztályokkal történő kapcsolattartás. Üzleti utak szervezése (szállásfoglalás, jegyrendelések). Külföldi kiküldetéssel kapcsolatos adminisztratív feladat...tegnap 10:24
-
Főbb kihívások: a vendégek fogadása, eligazítása beérkező telefonhívások, posta, üzenetek kezelése, dokumentálása, előkészítése és nyilvántartása, a cég általános napi üzletvitelének elősegítése általános irodai feladatok ellátása: az irodai felszerelések beszerzésében való részv...tegnap 10:04
-
Fordító, lektor, tolmács szakmunkatársakkal kapcsolatos feladatok: A fordítók, lektorok és tolmácsok jelentkezésének koordinálása. Felvételi folyamat teljes körű lebonyolítása. A szakmunkatársakkal kötendő szerződések, illetve szerződés-módosítások koordinálása, előkészítése. Ada...máj. 07.
-
Fordítási projektek irányítása, nyomon követése, határidők tartása Fordítási projektek technikai előkészítése: segédanyagok és megrendelt file-ok előkészítése (konvertálás, terminológia továbbítása) A megrendelések teljesítéséhez szükséges fordítói/lektori kapacitás megszervezése...máj. 07.
-
érkező vendégek fogadása, informálása; postakezelés, beérkező számlák iktatása (scannelés, kódolás, elektronikus irattálcán rögzítés); beérkező hívások kezelése, az ügyfélprobléma azonosítást követő továbbítása a társosztályoknak; az irodaüzemeltetéshez szükséges alapvető eszközö...máj. 06.
-
Az iroda folyamatos és zavartalan működésének biztosítása és koordinálása Bejövő hívások kezelése magyar és angol nyelven Bejövő és kimenő posta kezelése Beérkező számlák kezelése / adminisztrálása Postai ügyintézés, futárcégekkel való kapcsolattartás Irodaszerek rendelése Üzleti...máj. 06.
-
A KÉSZ Metaltech Kft. budapesti irodájába érkező magyar és nemzetközi partnerek fogadásában, útbaigazításában Vezetők munkájának aktív támogatásában Beérkező aláírandó – magyar és angol nyelvű - szerződések kezelésében, ellenőrzésében, postázásában stb. Különböző nyilvántartások...máj. 06.
-
Recepció Vendégek fogadása és kiszolgálása, vendégparkolások ügyintézése. Bejövő hívások fogadása, esetleges továbbítása az illetékes kollégák felé. Kimenő és beérkező postai küldemények átadása, átvétele, szortírozása, eljuttatása az illetékes kollé...máj. 06.
-
fogadod az érkező vendégeket és a bejövő hívásokat, tárgyalókat foglalsz, kezeled a leveleket (postázás, iktatás), futárokat rendelsz, utazásokat szervezel (pl.: repülőjegy- és szállásfoglalás, biztosítás-ügyintézés, taxirendelés, stb.), beszerzéseket végzel (pl.: irodaszer, vend...máj. 05.
-
A Retail vezető munkájának napi adminisztratív-asszisztensi támogatása, döntés-előkészítés. A külföldi Country manager munkájának támogatása. Field managerek és Készletgazdálkodó kollégák munkájának támogatása. Kapcsolattartás a bevásárlóközpontok menedzsmentjével. Márkaboltoktól...máj. 04.
-
Potenciális Team koordinátor vagy: Amennyiben érdeklődsz a magánegészségügy, az egészségmegőrzés és a mögötte rejlő szervezési feladatok, kihívások iránt. Ha szorgalmasabb és terhelhetőbb vagy az átlagnál, mindig is több felelősségre, kihívásra vágytál. Ha képes vagy vállalati cé...máj. 04.
-
A páciensek között, a front vonalon a helyed: Ha érdekel az egészségügy, az egészségmegőrzés és a mögötte rejlő szervezési feladatok, kihívások Ha nem csak online, chat-ben vagy erős, hanem személyes kommunikációban is Ha empatikus vagy, és szeretsz másokon közvetve is segíteni H...máj. 04.
-
Biztosítási káresemények adminisztrációjának feldolgozása, elbírálása, kifizetések előkészítése Kárbejelentések felülvizsgálata, hiányzó adatok kezelése Napi szintű kapcsolattartás (telefonon, írásban) a megbízókkal, partnerekkel Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megf...máj. 04.
-
Responsible for entering and validating data received from the business in the relevant template (in Oracle) Make sure that all mandatory data for each data element is created or updated as required Ensure accurate data in the Oracle aligned with the respective check list availa...máj. 04.
-
Vezetők teljes körű támogatása Adminisztratív feladatok ellátása (számlák kezelése, könyvelési és bérszámfejtési anyagok előkészítése, kimutatások és elszámolások vezetése, stb.) Vezetők magánjellegű ügyeinek intézése Szakmai megbeszélésekre való felkészítés segítése, prezentáció...máj. 03.
-
Megrendelések rögzítése és kezelése SAP vállalatirányítási rendszerben szerződések, rendelések alapján; Az üzleti terület számlázási tevékenységének koordinálása, a számlázás előkészítése, számlakérők kiküldése; Pénzügyi elhatárolások kezelése; Megrendelésekhez kapcsolódó számlák...máj. 03.
-
a folyó projekteket adminisztratív oldalról támogatod felügyeled a projektekhez tartozó dokumentációk meglétét összeállítod a projekt átadási dokumentációkat irodaüzemeltetési és irodavezetői teendőket látsz el támogatod a divízióvezető, a projektvezetők, építésvezetők munkáját f...máj. 03.
-
Érkező vendégek megfelelő fogadása és tájékoztatása Vendégek bejelentkezésének és kijelentkezésének a lebonyolítása Vendégszámlák elkészítése, terhelése és fizettetése Telefonhívások kezelése Panaszok kezelése Adminisztrációs feladatokmáj. 02.
-
A szalonba érkező és távozó vendégek köszöntése Telefonhívások fogadása, beérkező e-mailek kezelése Napközben a szalon rendjének fenntartása Reprezentációhoz szükséges eszközök beszerzése Üzletági jelentések, nyilvántartások kezelése Egyéb adminisztratív jellegű feladatok ellátás...máj. 02.
-
Szerviz koordinátorok és szerviz mérnökök munkaidőbeosztás nyilvántartás, illetve távollétek kezelése, adminisztrálása, együttműködés a HR területtel. A Szervizhez érkező külső-belső (hiba)bejelentések és ügyféligények fogadása, azok rögzítése az ügyviteli rendszerben a szerződés...máj. 02.