Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, home office munkák Budapesten

25 db találat
Szűrés
  • szortimentfejlesztés és karbantartás hálózat üzemeltetési, sales és marketing terület munkájának támogatása stratégiai feladatok tervezés jelentések, kimutatások készítése adatbázisok karbantartása
    máj. 16.
  • Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...
    máj. 17.
  • hazai és nemzetközi pályázatok figyelése hazai és nemzetközi pályázatok elkészítése támogatási szerződések előkészítése pályázati felületek kezelése
    máj. 18.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...
    máj. 17.
  • Pályázati referens

    1077 Budapest, Kéthly Anna tér 1.
    Feladatok: az Erasmus+ program projektjeihez kapcsolódó szakmai és adminisztrációs folyamatok támogatása, pályázati tanácsadás, konzultáció, rendszeres kapcsolattartás a támogatott pályázókkal, beérkező pályázatok formai bírálata, a szakmai értékelések és külső szakmai bírálat me...
    máj. 17.
  • We’re looking for someone with energy and enthusiasm to join our team. We need an individual with strong attention to detail to manage complex training programs and good people skills to build relationships with our clients. Duties are: map out training plans and schedules, manag...
    máj. 17.
  • Ellátja a szervezeti egységen jelentkező általános adminisztrációs, ügyviteli és iratkezelési feladatokat. Ellenőrzi a szervezeti egység vezetőjének szignózásra és kiadmányozásra felterjesztett iratok formai követelményeknek való megfelelőségét, különös tekintettel az iraton szer...
    máj. 17.
  • Projektmanager

    1072 Budapest, Klauzál utca
    Napi kapcsolattartás hazai és külföldi partnerekkel Digitális anyagok összekészítése és továbbítása a megfelelő helyre A gyártáshoz kapcsolódó megrendelések koordinálása, összehangolása, adminisztrációja Projektek összeállítása, ütemtervezése a határidők betartatásával Különböző...
    máj. 17.
  • Feladatok: -iroda adminisztratív működésével kapcsolatos ügyek, beszerzések koordinálása, intézése -beérkező/kimenő dokumentumok kezelés, iktatása, hagyományos és elektronikus archiválása -kapcsolattartás külső szolgáltatókkal -kimenő számlák kiállítása -könyvelési munkafolyamato...
    máj. 16.
  • Erasmus referens

    1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4.
    Az Erasmus referens részt vesz a METU nemzetközi tevékenységéhez kapcsolódó Erasmus+ folyamatok szervezési és projekt szintű feladatainak teljesítésében. Az Erasmus+ program keretén belül a befelé irányuló hallgatói mobilitások Erasmus+ adminisztrációhoz kapcsolódó teljes körű üg...
    máj. 16.
  • IT Projekt koordinátor és scrum master

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút
    ügyletek/projektek koordinációs és asszisztensi feladatainak ellátása; ügyletek/projektek adminisztrációs teendőinek elvégzése (pl. indítás, követés, zárás); ügyfél szerződési keretek betartásának figyelése – szükség esetén időbeni eszkalálás a Projekt vezetője felé; projekt stát...
    máj. 15.
  • pályázati dokumentáció elkészítése és benyújtása felmerülő hiánypótlások kezelése tanácsadás és kapcsolattartás az ügyfelekkel projektmenedzsmenti feladatok ellátása kifizetési kérelmek és projekt-előrehaladási jelentések összeállítása
    máj. 15.
  • Kereskedelmi feladatok: Árajánlatok készítése Rendelések rögzítése, gyártásindítás Kapcsolattartás külföldi beszállítókkal Reklamációkezelés Szerszám felújítások, élezések kezelése Bejövő csomagok kezelése, fuvarszervezés Pénzügyi feladatok: Bejövő áru számlák könyvelése Dokument...
    máj. 15.
  • Partnereink által kért módosítások, adminisztrációs tevékenységek elvégzése. Ügyfélkezelés írásban, éttermeinkkel való kapcsolattartás
    máj. 15.
  • Projektek adminisztratív támogatása Heti ütemterv nyomon követése, karbantartása és elemzése Státusz riportálása, belső projekt kommunikációban részvétel
    máj. 15.
  • Office Manager (m/f)

    1118 Budapest, Gombocz Zoltán utca
    Organisation and management of administrative offline & online documentation Coordination of daily administration and office tasks Organization of business trips Management and maintenance of personnel documentation, including GDPR Management and maintenance of booking documents...
    máj. 14.
  • Szükségünk van új munkaerőre, aki rendben tartja az irodai háttérfolyamatokat nálunk. Keressük azt az embert, aki minden folyamatot azonnal átlát, nyolckezes zongoradarabokat is könnyedén eljátszik és office gomb van a vállára tetoválva :) Jellemző feladatok: előfizetéses online...
    máj. 13.
  • Administrative and organisational support of the extended management team Classic assistant tasks, such as appointment coordination, travel planning and expense reports Close cooperation with the other assistants and taking over substitute activities (e.g. in case of sick leave,...
    máj. 13.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim