Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, home office munkák Budapesten
25 db találat
Szűrés
-
szortimentfejlesztés és karbantartás hálózat üzemeltetési, sales és marketing terület munkájának támogatása stratégiai feladatok tervezés jelentések, kimutatások készítése adatbázisok karbantartásamáj. 16.
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...máj. 17.
-
Main tasks: Work with global/regional Knorr-Bremse RVS locations and transportation service providers on sustainability projects Reporting on CO2 and the introduction of related measures for global/regional RVS locations and supporting them with analysis, improvement ideas and im...máj. 18.
-
hazai és nemzetközi pályázatok figyelése hazai és nemzetközi pályázatok elkészítése támogatási szerződések előkészítése pályázati felületek kezelésemáj. 18.
-
Feladatok: · személyi sérüléses kártérítési igények teljes körű kezelése, elbírálása, közreműködés a személyi sérüléses nemzetközi károk rendezésében, · nem kellően megalapozott kárigények vizsgálata, · a társasági álláspont peren kívüli képviselete, és kapcsolattar...máj. 17.
-
Fuvarszervezés és logisztikai ügyintézés. Üzleti levelezés magyarul és angolul. Számlázás előkészítése. Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása: ajánlatok készítése, megrendelések visszaigazolása, kezelése, felügyelete, szállítmányozás, vámkezelés szervezése, dokumentác...máj. 17.
-
Feladatok: az Erasmus+ program projektjeihez kapcsolódó szakmai és adminisztrációs folyamatok támogatása, pályázati tanácsadás, konzultáció, rendszeres kapcsolattartás a támogatott pályázókkal, beérkező pályázatok formai bírálata, a szakmai értékelések és külső szakmai bírálat me...máj. 17.
-
We’re looking for someone with energy and enthusiasm to join our team. We need an individual with strong attention to detail to manage complex training programs and good people skills to build relationships with our clients. Duties are: map out training plans and schedules, manag...máj. 17.
-
Ellátja a szervezeti egységen jelentkező általános adminisztrációs, ügyviteli és iratkezelési feladatokat. Ellenőrzi a szervezeti egység vezetőjének szignózásra és kiadmányozásra felterjesztett iratok formai követelményeknek való megfelelőségét, különös tekintettel az iraton szer...máj. 17.
-
Napi kapcsolattartás hazai és külföldi partnerekkel Digitális anyagok összekészítése és továbbítása a megfelelő helyre A gyártáshoz kapcsolódó megrendelések koordinálása, összehangolása, adminisztrációja Projektek összeállítása, ütemtervezése a határidők betartatásával Különböző...máj. 17.
-
Feladatok: -iroda adminisztratív működésével kapcsolatos ügyek, beszerzések koordinálása, intézése -beérkező/kimenő dokumentumok kezelés, iktatása, hagyományos és elektronikus archiválása -kapcsolattartás külső szolgáltatókkal -kimenő számlák kiállítása -könyvelési munkafolyamato...máj. 16.
-
Az Erasmus referens részt vesz a METU nemzetközi tevékenységéhez kapcsolódó Erasmus+ folyamatok szervezési és projekt szintű feladatainak teljesítésében. Az Erasmus+ program keretén belül a befelé irányuló hallgatói mobilitások Erasmus+ adminisztrációhoz kapcsolódó teljes körű üg...máj. 16.
-
ügyletek/projektek koordinációs és asszisztensi feladatainak ellátása; ügyletek/projektek adminisztrációs teendőinek elvégzése (pl. indítás, követés, zárás); ügyfél szerződési keretek betartásának figyelése – szükség esetén időbeni eszkalálás a Projekt vezetője felé; projekt stát...máj. 15.
-
pályázati dokumentáció elkészítése és benyújtása felmerülő hiánypótlások kezelése tanácsadás és kapcsolattartás az ügyfelekkel projektmenedzsmenti feladatok ellátása kifizetési kérelmek és projekt-előrehaladási jelentések összeállításamáj. 15.
-
Kereskedelmi feladatok: Árajánlatok készítése Rendelések rögzítése, gyártásindítás Kapcsolattartás külföldi beszállítókkal Reklamációkezelés Szerszám felújítások, élezések kezelése Bejövő csomagok kezelése, fuvarszervezés Pénzügyi feladatok: Bejövő áru számlák könyvelése Dokument...máj. 15.
-
Partnereink által kért módosítások, adminisztrációs tevékenységek elvégzése. Ügyfélkezelés írásban, éttermeinkkel való kapcsolattartásmáj. 15.
-
levelezés és ügyintézés elsősorban adminisztratív feladatok ellátása az ingatlan nyilvántartó adatbázisok kezelése szükséges dokumentumok, szerződések kezelése, feldolgozása, aktualizálása számlák és postai küldemények adminisztrációja, kezelése folyamatos kapcsolattartás a társo...máj. 15.
-
Projektek adminisztratív támogatása Heti ütemterv nyomon követése, karbantartása és elemzése Státusz riportálása, belső projekt kommunikációban részvételmáj. 15.
-
a márkakereskedői hálózatból érkezett támogatási kérelmek kezelése, cégen belüli támogatási kérelmek kezelése, adatbázisok kezelése, cégellenőrzések lefolytatása és dokumentálása, leválogatások, listák készítése, utólagos ellenőrzések folytatása, ad-hoc jelentések és prezentációk...máj. 14.
-
Organisation and management of administrative offline & online documentation Coordination of daily administration and office tasks Organization of business trips Management and maintenance of personnel documentation, including GDPR Management and maintenance of booking documents...máj. 14.
-
Szükségünk van új munkaerőre, aki rendben tartja az irodai háttérfolyamatokat nálunk. Keressük azt az embert, aki minden folyamatot azonnal átlát, nyolckezes zongoradarabokat is könnyedén eljátszik és office gomb van a vállára tetoválva :) Jellemző feladatok: előfizetéses online...máj. 13.
-
Administrative and organisational support of the extended management team Classic assistant tasks, such as appointment coordination, travel planning and expense reports Close cooperation with the other assistants and taking over substitute activities (e.g. in case of sick leave,...máj. 13.