-
Export irodai értékesítési képviselő /Export Inside sales representative
1239 Budapest, Ócsai út
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kezeli a bejövő ügyfélhívásokat,
- Kapcsolatot tart a már meglévő ügyfelekkel,
- Adminisztrálja a rendeléseket,
- Szorosan együttműködik a társosztályokkal, különösen a gyártástervezéssel,
- Kezeli a reklamációkat, és
- Egyéb adminisztratív feladatokat lát el.
November 20. -
-
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Prémium
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok- Belsőépítészettel és üzletberendezéssel kapcsolatos projektek műszaki, szervezési és adminisztratív feladatainak ellátása
- A legnagyobb nemzetközi és hazai üzetláncokkal, brandekkel való együttműködés
- Folyamatos kapcsolattartás megrendelőinkkel, tervezőkkel, alvállalkozókkal
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Projekt adminisztrátor
Budapest
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonos és e-mailes kapcsolattartás a megrendelővel és a partnerekkel
- Kockázatelemzés adatáramlási folyamat koordinálása
- Adatszolgáltatás, adatok és információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása és iktatása, ügyintézési feladatok
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentum kezelés, archiválás;
- Alvállalkozókkal, megrendelőkkel, társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Vevői/szállítói teljesítési igazolások kezelése a cég rendszerében;
- Bevétel-költség elszámolások kezelése.
November 20. -
Asszisztens
Hibrid • 1135 Budapest, Szent László út 8.Br. 145e - 200e Ft havi bér
- Megváltozott munkaképességű • Vállalkozói • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
1-3 év tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Hírlevél küldés: a levél szövegét és a grafikát készen megkapod, a feladatod a levél formázása a sablonunknak megfelelően, illetve a kiküldés időzítésének beállítása a különböző feliratkozó csoportokhoz.
- Számlázás: számlák kiállítása, megküldése, adminisztrálása
Október 28.• Előre sorolva tegnap 11:55 -
-
Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- informatikai területet érintő teljeskörű beszerzési igények és rendelések folyamatának menedzselése,
- mobil és telefonos szolgáltatókkal kapcsolatos előfizetési és eszközrendelések menedzselése,
- IT eszközök leltárának vezetése, frissítése a szervezeti változások alapján,
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Back office adminisztrátor
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Back office és adminisztratív feladatok ellátása, valamint a CRM rendszer naprakész vezetése.
- Aktív részvétel a vállalat értékesítési céljainak megvalósításában, azok nyomon követésében és eredményességük ellenőrzésében.
- Árajánlatok elkészítése és kiadása meglévő és potenciális partnerek számára.
November 20. -
Irodai koordinátor
1135 Budapest, Kisgömb utca 23.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Hazai és nemzetközi rendezvények előkészítése és lebonyolítása
- Vevői rendelések kezelése, termelésbe ütemezése
- Partneri adatlapok, belistázások adminisztrációja
- Termékcímkék kezelése, online rendszerek adminisztrálása
- Beérkező és kimenő számlák kezelése, kimutatások készítése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
Termékbevételezési adminisztrátor(Budapest)
1089 Budapest, Orczy út 44.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Import számlák alapján szállítmányok bevételezése
- Import számlák iktatása a cég saját rendszerébe, számlareklamációk kezelése
- Proforma számlák ellenőrzése és kezelése
- Számlák előkészítése és feldolgozása Excelben
- Árlisták kezelése, elemzésre való előkészítése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
Tanulmányi ügyintéző
1055 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 74.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Desktop PC • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- hallgatók teljes körű tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása személyesen, telefonon, valamint elektronikus úton (email és video-s ügyfélkiszolgálás)
- Felsőoktatási Információs Rendszerhez kapcsolódó hibák javítása,
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Teremfelügyelő/ Vizsgaközpont felügyelő
1149 Budapest, Buzogány utca 10-12.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatoka szabályzatnak megfelelően a vizsgaközpont folyamatainak a felügyelete és lebonyolítása: hallgatók beérkezésének koordinálása, kijelölt vizsgahelyre kísérése, jelenlét ellenőrzése, vizsgáról távozás koordinálása, eszközök működtetése, tájékoztatási feladatok ellátása,...
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Kereskedelmi ügyintéző orosz nyelvtudással
4033 Debrecen, Veres Péter utca 19.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Orosz középfok
Főbb feladatok- Kazahsztánban most induló és Oroszországban előkészítés alatt álló piac- és irodanyitási feladatok ellátása orosz nyelven
- külföldi irodákkal való napi együttműködés
- külföldi szolgáltató partnerekkel való kapcsolattartás
- nemzetközi kereskedelmi folyamatok támogatása
November 20. -
Manager asszisztens
Hibrid • 1066 Budapest, Teréz körútNettó 400e - 500e Ft havi bér
- Részmunkaidő
-
Laptop • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Napi 4 órás részmunkaidős munkakör (hibrid, home-office lehetőség)
- Szervezési és koordinációs feladatok
- kommunikációs és kapcsolattartási feladatok
- csapat operatív támogatása
- napi kapcsolattartás amerikai partnerekkel
November 05. -
Mérlegkezelő-adminisztrátor
Miskolc
-
Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ki- és beszállítási dokumentációk teljes körű meglétének biztosítása, a dokumentumok átvételkori ellenőrzése, hiányosságok pótlása
- Szállítások mérlegelése és rögzítése a számítógépes mérlegkezelő programban, térmesterek, raktárosoktól kapott információk alapján
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Irodavezető
1097 Budapest, Máriássy utca 7.Nettó 350e - 400e Ft havi bér
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Vezetői asszisztens feladatok – kimutatások készítése, adatok begyűjtése
- Számlázással kapcsolatos ügyintézés, folyamatos kapcsolattartás a könyveléssel
- Ügyfelek fogadása és velük történő kapcsolattartás (külföldi és belföldi ügyfelek egyaránt)
November 20. -
-
Szolgálatvezető- helyettes
KiskunhalasBr. 349e - 349e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Vezetővel közösen ellátotti iroda szakszerű és hatékony működtetése
- Kenyszi rendszer adatközlési dokumentációjának karbantartása
- A szolgáltatások rendelkezésre állásának biztosítása
- Kapcsolattartás ellátottakkal, kollégákkal, hatóságokkal
- Munkavégzések szervezése, koordinálása
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Irodai asszisztens – Részmunkaidő (6 óra)
Budapest, X. kerület
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás • Prémium
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- irodavezető munkájának jellemzően adminisztratív támogatása
- ingatlan üzemeltetési folyamatokban történő aktív részvétel
- járművek üzemeltetésének teljes körű ügyintézése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Irodai asszisztens (Részmunkaidős/heti 20 óra)
1113 Budapest, Daróczi út 1-3.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Francia alapfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Beérkező levelek iktatása
- A telephelyek közötti belső posta folyamatos szervezése
- Adminisztratív feladatok ellátása (létszám és szabadság nyilvántartás)
- Vendégek fogadása
- Értekezletek szervezése és a szükséges feltételek biztosítása
- Irodaszerek utánpótlása, szétosztása
- Általános irodai rend fenntartása
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
Pénzügyi munkatárs
1115 Budapest, Bartók Béla út 105.
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bevételek, vevő számlák kezelése, ellenőrzése
- Bizonylatok előkészítése könyvelés részére
- Szállítói számlák kezelése, érkeztetése, nyilvántartása
- Orvos elszámolások készítése, kiküldése
- Pénztármozgások ellenőrzése
- Munkaügyi adminisztráció
- Pénzügyi nyilvántartások vezetése
- Pénzügyi kimutatások készítése
November 19. -
Energetikai ügyintéző
Lurdy Bevásárló- és Irodaközpont - Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14, 1097Br. 3 000 Ft/óra bér
- Részmunkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- A szolgáltatói ügyek önálló intézése a szerződött ügyfelek számára
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon és online
- Adatok beszerzése, azok bevitele és rögzítése különböző informatikai rendszerekbe
- Táblázatok, kimutatások és statisztikák készítése a beszerzett adatokból
November 05.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!