-
Általános irodai asszisztens
2900 Komárom, Puskás Tivadar utca 3.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Külföldi munkatársak támogatása
- Céges ingatlanok és járművek kezelése
- Napi beszerzések lebonyolítása
- Napi, heti és havi riportok elkészítése egyéb társosztályokkal együttműködve
- Szállás, reptéri transzfer, repülőjegy foglalása
- Bejövő számlák kezelése, együttműködés a pénzügyi részleggel
November 07. -
Workforce Management Specialist
Hibrid • 1085 Budapest, Salétrom utca 4.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • MacOS • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Create and maintain schedules aligned with demand forecasts, SLA requirements, and employee preferences
- Manage time-off requests, planned absences, and shrinkage with standardized processes
- Build and fine-tune mid-term forecasting models to match staffing needs
November 10.• Előre sorolva 6 órája -
-
Szervizadminisztrátor
Hibrid • 1144 Budapest, Kőszeg utca 27.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Adminisztratív feladatok ellátása (dokumentációk kezelése, nyilvántartások vezetése)
- Szervizcsoport munkaszervezése
- Kapcsolattartás ügyfelekkel és kül- és belföldi beszállítókkal
- Ajánlatok összeállítása, megrendelések kezelése
- Raktárkészlet kezelése, leltározás
November 12.• Előre sorolva 6 órája -
-
Pénzügyi és számviteli ügyintéző
1064 Budapest, Rózsa utca 75-79.
-
Cafeteria • Lakhatási támogatás • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- számlák tartalmi és formai helyességének ellenőrzése
- számlák SAP programban való könyvelése, kiállítása
- kiskereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó készletek egyeztetése, főkönyvi könyvelése
- szállítói/vevői folyószámla folyamatos egyeztetése, kapcsolattartás a partnerekkel
- bank könyvelése
November 07. -
-
Villanyszerelő
Csesztreg
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Elektromos gépek, készülékek, berendezések szerelése, karbantartása és javítása
- Erős és gyengeáramú villamos hálózatok karbantartása
- Részvétel új berendezések beüzemelésében
- Javítási és karbantartási dokumentáció vezetése
- Részvétel az összeszerelési munkákban
November 06. -
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentum kezelés, archiválás;
- Alvállalkozókkal, megrendelőkkel, társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Vevői/szállítói teljesítési igazolások kezelése a cég rendszerében;
- Bevétel-költség elszámolások kezelése.
November 20. -
Energetikai ügyintéző
Lurdy Bevásárló- és Irodaközpont - Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14, 1097Br. 3 000 Ft/óra bér
- Részmunkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- A szolgáltatói ügyek önálló intézése a szerződött ügyfelek számára
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon és online
- Adatok beszerzése, azok bevitele és rögzítése különböző informatikai rendszerekbe
- Táblázatok, kimutatások és statisztikák készítése a beszerzett adatokból
November 05. -
Energetikai ügyintéző diákmunka
Lurdy Bevásárló- és Irodaközpont - Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14, 1097Nettó 1 700 - 2 000 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- A szolgáltatói ügyek önálló intézése a szerződött ügyfelek számára
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon és online
- Adatok beszerzése, azok bevitele és rögzítése különböző informatikai rendszerekbe
- Táblázatok, kimutatások és statisztikák készítése a beszerzett adatokból
November 05. -
Adminisztrátor
3529 Miskolc, Ifjúság útja 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Nyilvántartásokat vezetése, adatok gyűjtése és rendszerbe foglalása;
- Heti és a havi jelentések, kimutatások összeállítása, táblázatkezelés;
- Kapcsolattartás a cég dolgozóival, belső egységekkel, a külső szervezetekkel és a jelöltekkel;
- Irodaszer rendelése;
November 14.• Előre sorolva november 20. -
Irodai munkatárs
Balance Building Irodaház - Budapest, Váci út 99-105, 1139Nettó 200e - 350e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Üzleti megbeszélések / tárgyalók előkészítése, rendben tartása
- Ehhez szükséges beszerzések ügyintézése
- Irodai irószer készlet kezelése
- Munkaruha mosatás koordinálása
- Üzleti vendégek / csomagok fogadása továbbítása
- Postázási szolgáltaltások – Postai ügyintézéssel
November 07. -
-
Adminisztrátor
Győr-Moson-Sopron megye
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Feladatok:
- Nyilvántartások vezetése;
- Közreműködés személyi és munkaügyi feladatokban;
- Kapcsolattartás a kollégákkal, társosztályokkal;
- Kapcsolattartás a megrendelővel és az alvállalkozókkal;
- Postázás adminisztratív támogatása;
- Munkaidőhöz kapcsolódó adminisztráció és dokumentumkezelés;
November 13.• Előre sorolva november 19. -
Logistics Operator
1039 Budapest, Batthyány utca 19.
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Crew transport fuvarok tervezése, szervezése és nyomon követése saját online rendszerünkben
- Kapcsolattartás angol nyelven partnerekkel és a légitársaság képviselőivel (telefon, chat, e-mail)
- Érkező és induló repülőjáratok figyelése, földi szállítás koordinálása
- Adatrögzítés és riportok készítése
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
-
Irodai asszisztens
1145 Budapest, Torontál utca
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szerződéseket, megbízókat, ajánlatokat és tanúsítványokat készítesz elő – nem egyedül, de nem is utánad kell majd javítani.
- Kapcsolatot tartasz ügyfelekkel, auditorokkal, kollégákkal – a Te kommunikációd tartja gördülékenyen a folyamatokat.
Október 31.• Előre sorolva november 18. -
-
Adminisztrátor
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimutatások, riportok készítése;
- Projekt támogató adminisztrációs feladatok;
- Belépési engedélyek kérése;
- Dokumentumkezelés;
- Társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Egyéb ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátása.
November 18. -
Adminisztrátor - Velence
Fejér megye
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki, munkaügyi és szállítási dokumentációk kezelése, ajánlatok bekérése, nyilvántartások vezetése;
- Üzemvezető és helyettese, műszakvezetők munkájának támogatása;
- Számlák, szállítólevelek rendszerezése, rögzítése;
- Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása;
November 11.• Előre sorolva november 17. -
-
Termelési adminisztrátor
2800 Tatabánya, Vigadó út 1.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- padlógyártó gépek napi termelési adatainak rögzítése SAP rendszerbe
- bizonylatok készítése az alapanyagok komissionálásához, félkész termékek kivételezéséhez és raktárra vételezéséhez kapcsolódóan
- csomagolóanyagok megrendelése és nyilvántartásainak vezetése
November 11.• Előre sorolva november 17. -
-
Adatrögzítő munkatárs
1107 Budapest, Száva utca
-
Étkezési jegy • Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A belföldi fuvarozási üzletág adminisztratív támogatása
- A tevékenységhez kapcsolódó adatok rögzítése a vállalat belső rendszereibe
- Adatszolgáltatások a megbízók, belső partnerek és hatóságok felé
November 05.• Előre sorolva november 17. -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A vagyonvédelmi divízió napi szintű adminisztrációs feladatainak ellátása;
- Teljesítési igazolások készítése;
- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentumok kezelése, archiválása;
- Társosztályokkal és megrendelőkkel való kapcsolattartás;
November 04.• Előre sorolva november 16. -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- közbeszerzési és magánpiaci beszerzési eljárások ajánlatkérői dokumentumainak feldolgozása, határidők betartása, információk és adatok gyűjtése, rögzítése, karbantartása és kezelése, nyomon követése;
- ajánlatok dokumentumainak elő- és elkészítése, adminisztrációja;
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
-
Webáruház kezelő
3508 Miskolc, Egri utca 12.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokWebáruház kezelő feladatai: A Webáruház admin felületén keresztül beérkező webshop megrendelések nyomon követése, visszaigazolása, rendelések feldolgozása Folyamatos kapcsolattartás, műszaki és szállítási egyeztetés vevőkkel és beszállítókkal emailben és telefonon egyaránt (kiemelten fontos a...
Október 30.
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!