-
Back-Office csoportvezető - Forgalmazás
Távmunka / Remote • Opcionális iroda
-
Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a csoport munkafolyamatainak megszervezése, ellenőrzése
- a csoporttagok személyes és szakmai fejlesztése, motiválása
- a csoport tagjainak teljesítményértékelése
- befektetési jegyek elszámolásához kapcsolódó átutalások lebonyolítása, likviditáskezelés
- ügyfélmegbízások teljesítése
November 10.• Előre sorolva 8 órája -
-
Vezérigazgatói asszisztens
Budapest, XII. kerület
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Titkársági, adminisztrációs feladatok ellátása, nyilvántartások kezelése
- Vezetői találkozók szervezése, az adott naphoz tartozó eseménynaptár kezelése és frissítése
- Belső megbeszélések szervezése, ezekről emlékeztető összeállítása
- Partneri látogatások előkészítése és koordinálása
Október 30.• Előre sorolva tegnap 15:00 -
-
Irodai koordinátor
1112 Budapest, Balatoni út 2/A.
-
Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- 07.30-17:00 között tartó műszakon belül teljes munkaidős (8 órás) munkavégzés, változó munkakezdéssel,
- vendégek, beérkező hívások fogadása, tárgyalók foglalása,
- levelek kezelése (postázás, iktatás), futárrendelés,
November 07.• Előre sorolva 9 órája -
-
Nyíregyháza
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A Bankhoz beérkezett ügyfélpanaszok rögzítése, azok vizsgálata, szükség szerint társosztályokkal történő egyeztetése,
- A kivizsgálás során szerzett információk összegzése, önálló döntéshozatal az összegyűjtött adatok alapján,
Tegnap 18:05 -
Hibrid • Budapest, XXI. kerület
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- A vevői projektmenedzsment csapat adminisztratív támogatása
- Nyilvántartások/adatbázisok naprakész vezetése (pénzügyi, kereskedelmi, műszaki adatok, szerződések, nyilatkozatok)
- Kontrolling riportok, kimutatások készítése, csoporton belüli keresztellenőrzések elvégzése
Tegnap 09:02 -
Ügyfélszolgálati asszisztens
Törökszentmiklós
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Új ügyfelek adatainak számítógépes rögzítése és a kiszolgálási folyamat nyomon követése
- Ügyfelektől érkező megkeresések megválaszolása, ügyfelek igényeinek rögzítése és kezelése
- Ügyféladatok, esetleges reklamációk rögzítése és aktualizálása a CRM rendszerben
November 11.• Előre sorolva tegnap 11:40 -
-
Termelési adminisztrátor
2800 Tatabánya, Vigadó út 1.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- padlógyártó gépek napi termelési adatainak rögzítése SAP rendszerbe
- bizonylatok készítése az alapanyagok komissionálásához, félkész termékek kivételezéséhez és raktárra vételezéséhez kapcsolódóan
- csomagolóanyagok megrendelése és nyilvántartásainak vezetése
November 11.• Előre sorolva november 23. -
-
Karrieriroda ügyintéző
1092 Budapest, Kálvin tér 9.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- heti karrierhírlevél összeállítása, rövid cikkek írása;
- social media posztok készítése (szöveg és grafika);
- alumni hírlevél összeállítása;
- kiadványkészítés;
- ösztöndíjpályázatok pontozása, szerződéskötés lebonyolítása;
- kapcsolattartás külső partnerekkel és öregdiákokkal;
November 12.• Előre sorolva tegnap 11:43 -
-
Adminisztratív munkatárs - Diákmunka
Budapest, IX. kerületNettó 2 100 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokBejövő és kimenő posta, valamint telefonhívások kezelése, központi emailre érkező megkeresések továbbítása illetékesek felé...
November 20. -
Adminisztrátor
Karcag
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatok- Általános vállalati adminisztrációs feladatok ellátása.
- Vállalati hivatalos levelezés kezelése, iktatása
- Hulladékgazdálkodással kapcsolatos adminisztráció: beszállítások dokumentálása (fizikai és online), kiszállítások dokumentálása (fizikai és online)
- MOHU Partner Portál kezelése
November 04.• Előre sorolva november 22. -
-
Gazdasági asszisztens
Albertirsa
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- kapcsolattartás belföldi és külföldi partnerekkel (e-mail, telefon)
- megrendelések proaktív összegyűjtése, feldolgozása
- folyamatos együttműködés és a vevői visszajelzések továbbítása a társ részlegeknek
- értékesítési tapasztalatok és lehetőségek monitorozása
November 23. -
-
1024 Budapest, Keleti Károly utca 5-7.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- szakstatisztikai anyagok összeállítása, rendszerezése és véleményezése;
- publikációk, elemzések ellenőrzése, előkészítése felsővezetői jóváhagyásra;
- vezetői szakmai dokumentumok és prezentációk készítése;
- döntéselőkészítő folyamatok menedzselése;
Tegnap 14:53 -
-
Raktári adminisztrátor(Budapest)
Budapest 1089 Budapest, Orczy út. 46
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Belépő kollégák adminisztrációja
- Kilépő kollégák adminisztrációja
- Raktári statisztikák készítése
- Táppénzes papírok rovancsolása és tovább küldése a munkaügynek
- Dokumentációk begyűjtése és kezelése
- Különböző beosztások készítése
- Műszakbeosztási kérelmek intézése
November 11.• Előre sorolva november 23. -
Vagyonkezelési operációs munkatárs
Hibrid • HillSide Offices - Budapest, Alkotás u. 55-61, 1123
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok• portfóliók napi szintű karbantartása, ellenőrzése és egyeztetése • számlanyitások, számlazárások és tranzakciók adminisztratív feladatainak ellátása • belső nyilvántartások és riportok vezetése, adatellenőrzés • kapcsolattartás a back office, compliance és tanácsadó kollégákkal • ügyféladatok és...
Október 29.• Előre sorolva november 22. -
Kereskedelmi asszisztens - Nyíregyháza
4400 Nyíregyháza, Orosi út 20.
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az értékesítést, illetve az értékesítőket támogató napi tevékenységek: rendelés rögzítés, számlázás, pénztárgép kezelés,
- Bejövő hívások kezelése és a beérkező ügyfelek fogadása, igények felmérése, valamint megrendelések esetén a teljes adminisztráció, számlázás,
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
-
Szakmai asszisztens
1118 Budapest, Schweidel utca 2-4.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- vezető napi munkájának szervezői támogatása;
- határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan;
- vezetői megbeszélések, találkozók egyeztetése, ütemezése;
- elektronikus postafiók és a vezetői naptár kezelése;
- kapcsolattartás a szervezet belső munkatársaival;
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
-
Értékesítési asszisztens
6000 Kecskemét, Szent László körút 81.
-
Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok• Értékesítéssel kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése • Vevőkkel kapcsolatos nyitott kérdések és problémák megoldásának elősegítése • Gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézés • Vevői látogatásokkal kapcsolatos előkészületek támogatása • Statisztikák vezetése • Gépjármű...
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:08 -
-
Külkereskedelmi munkatárs
3516 Miskolc, Tégla utca 29.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Laptop • Monitor (2 db) • Windows • Headset • Mobiltelefon • Céges autó
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Aorvostechnikai cég külkereskedelmi tevékenységének tervezése, a tervteljesítés érdekében koordinálása és fejlesztése
- Kapcsolattartás meglévő külföldi partnereinkkel, új együttműködések felkutatása
- Tárgyalások önálló lebonyolítása, szerződéskötési folyamatok előkészítése, támogatása
November 06.• Előre sorolva tegnap 00:08 -
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokA gyakornok először a napi operációs kollegák munkáját fogja segíteni adminisztratív feladatok elvégzésével....
November 07. -
Office Manager & People and Culture Coordinator
Hibrid • 1053 Budapest, Múzeum körút 35.Br. 700e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív és pénzügyi feladatok ellátása, beleértve a bérszámfejtési adatok előkészítését, a bérek és számlák kifizetésének végrehajtását, valamint a könyvelővel és a bérszámfejtéssel való folyamatos kommunikációt a havi könyveléshez, ÁFA bevalláshoz és éves záráshoz...
November 18.• Előre sorolva tegnap 11:43
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Angol nyelvtudás állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!