-
Irodai asszisztens német nyelvtudással
Nyíregyháza
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok• Mindennapi irodai feladatok ellátása • Beérkező számlák adminisztrálása ( német-és magyar nyelven) • Nyilvántartások és adatbázisok vezetése • Kapcsolattartás partnereinkkel és alkalmazottainkkal (német-és magyar nyelven)...
November 18. -
-
Adminisztrációs és azonosító diákmunka - Microsec
1033 Budapest, Ángel Sanz Briz út 13.Br. 2 500 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztrációs feladatok ellátása annak érdekében, hogy a háttérfolyamatok zökkenőmentesen működjenek...
November 20. -
Biztonságtechnikai adminisztrációs gyakornok - diákmunka
BudapestBr. 2 035 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Belépőkártyák kiadása, átvétele, kapcsolódó dokumentáció kezelése
- Napi irodai jellegű, adminisztrációs munkák elvégzése (beérkezett és kiküldendő dokumentumok kezelése, szkennelése, irattározása, rendszerezése, adott esetben borítékolás, címzés stb.)
November 20. -
-
Cafeteria • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Reception and Customer Service: Welcome parents, students, and visitors with a friendly and professional attitude. Assist them with their needs, provide information, and direct inquiries appropriately. - Communication Management: Handle phone calls, emails, and messages from parents and clients...
November 07.• Előre sorolva november 19. -
-
Adminisztrátor
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező szállítói számlák formai és tartalmi ellenőrzése, belső vállalatirányítási rendszerbe (Kristály) történő rögzítése, számlák költségelése;
- Bejövő-, kimenő levelek, e-mailek adminisztrálása, iktatása;
- Szerződések naprakész nyilvántartása, hatályosságának figyelemmel kísérése;
November 19. -
French Speaking Procurement Administrator
Hibrid • Haller Gardens - Budapest, Soroksári út 34, 1095
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Francia felsőfok
Főbb feladatok- Providing prompt system support and guidance to employees across the globe on how to use our different procurement tools and systems
- Approval and vetting of orders (shopping carts) placed on our internal procurement system (SRM)
- Timely creation of Purchase Orders in SAP
November 14.• Előre sorolva november 20. -
-
Vagyonvédelmi rendszerintegrátor - rendszer adminisztrátor
4028 Debrecen, Simonyi út 23.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- a Társaság vagyonvédelméhez szükséges különböző biztonságtechnikai rendszerek egységes, optimálisan működő rendszerré történő összeállítása
- a telepített elektronikai vagyonvédelmi rendszerek napi működtetése, felügyelete
November 03.• Előre sorolva tegnap 15:30 -
Felnőttképzési Irodai Ügyintéző
2080 Pilisjászfalu, Bécsi út 30.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- felnőttképzési adminisztráció kezelése
- kapcsolattartás jelentkezőkkel, oktatókkal, résztvevőkkel (telefonon és emailben)
- oktatók munkájának támogatása
- felnőttképzési szervezési feladatok ellátása (pl. beiratkozás támogatása)
- belső crm rendszer kezelése
November 11.• Előre sorolva november 17. -
-
Értékesítési adminisztrátor
Magyarország,Komárom-Esztergom,Környe,8 Üveggyár utca
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az értékesítési vezető és munkatársa munkájának támogatása
- Kontaktszemély a szállítókezelő rendszerben
- Leltárellenőrzés
- Szállítási igények könyvelése SAP-ban
- Szükséges dokumentáció előkészítése (számlák SAP-ban, valamint egyszerű szállítási dokumentumok)
- Havi zárás (kiadások)
November 05. -
Energiakereskedelmi adminisztrátor
1117 Budapest, Dombóvári út 25.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A közbeszerzési portálokon az eljárások nyomonkövetése, nyilvántartása, az ajánlatok határidőre történő beadása, eredmények feldolgozása;
- Ajánlatadások adminisztratív támogatása;
- Nyomtatás, szkennelés, iktatás, postázás;
- Szerződések ellenőrzése;
November 14.• Előre sorolva november 20. -
-
Raktári adminisztrátor
9027 Győr, Bermann Miksa utca
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező és kiszállításra kerülő szállítmányok átvétele- előkészítés, mennyiség és minőségi ellenőrzése, adatok pontos rögzítése WMS rendszerben
- Szállítási és raktári dokumentumok(szállítólevelek, fuvarlevelek, vámokmányok, stb...) előkészítése, kezelése és archíválása
November 05. -
-
Adminisztrátor
Győr-Moson-Sopron megye
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Feladatok:
- Nyilvántartások vezetése;
- Közreműködés személyi és munkaügyi feladatokban;
- Kapcsolattartás a kollégákkal, társosztályokkal;
- Kapcsolattartás a megrendelővel és az alvállalkozókkal;
- Postázás adminisztratív támogatása;
- Munkaidőhöz kapcsolódó adminisztráció és dokumentumkezelés;
November 13.• Előre sorolva november 19. -
Irodai adminisztrátor
1034 Budapest, Zápor utca 4.Nettó 250e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokKimenő/bejövő telefonhívásokkal és e-mail-ekkel kapcsolatos ügyintézés adminisztráció (NEM MARKETINGES MUNKA!)...
Október 29. -
Termékbevételezési adminisztrátor(Budapest)
1089 Budapest, Orczy út 44.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Import számlák alapján szállítmányok bevételezése
- Import számlák iktatása a cég saját rendszerébe, számlareklamációk kezelése
- Proforma számlák ellenőrzése és kezelése
- Számlák előkészítése és feldolgozása Excelben
- Árlisták kezelése, elemzésre való előkészítése
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
Közúti Szállítmányozási Adminisztrátor
Hibrid • Prologis Park Budapest M1 - Páty, Szent József 4, 2071
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Leigazolt szállítólevelek nyilvántartása, szkennelése, archiválása
- Számlázási feladatok ellátása
- Reklamációk, káresetek kezelése, nyomon követése
- Statisztikák, riportok készítése
- Raklapnyilvántartás vezetése, egyeztetése
- Egyéb adminisztratív feladatok (adatrögzítés, okmánynyomtatás)
Október 31.• Előre sorolva november 20. -
Kereskedelmi adminisztrátor
1097 Budapest, Soroksári út 160.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Kereskedelmi támogató tevékenységek önálló elvégzése a vállalatirányítási rendszerekben (pl.: cikktörzs karbantartás, ár karbantartás, partnertörzs karbantartás, akciók beállítása) • Webshop adminisztrációs feladatok ellátása, így a webáruház adminisztrációs felületének a kezelése • A...
November 19. -
Pénztáros-adminisztrátor
1173 Budapest, Pesti út 16.Nettó 300e - 350e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénztár kezelése, adminisztrációja;
- Számlázás, számla iktatás, könyvelésre való előkészítés;
- Napi pénztárzárás;
- Egyéb, a pénztárhoz kapcsolódó tevékenységek;
- Jelenléti ívek kezelése, egyéb adminisztratív feladatok ellátása.
- Bejövő telefonok kezelése
- Partner kintlévőség kezelése
November 19. -
-
Adminisztrátor
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimutatások, riportok készítése;
- Projekt támogató adminisztrációs feladatok;
- Belépési engedélyek kérése;
- Dokumentumkezelés;
- Társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Egyéb ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátása.
November 18. -
Logistic and administrative assistant – oilseed purchasing department
6100 Kiskunfélegyháza, VIII. körzet tanya
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Maintaining contact with suppliers, forwarders and warehouses in Hungarian and English
- Planning and organising raw material shipments
- Monitoring warehouse stocks in various locations
- Maintaining cooperation with other departments
- Preparing analysis and summaries for the board of directors
November 05.• Előre sorolva november 17. -
-
Projekt asszisztens
Fejér megye, Mór
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Német alapfok
Főbb feladatok- Egyedi bútorok gyártási projektjeinek tervezési és szervezési feladatainak ellátása projektvezetői és mérnöki irányítás mellett
- Projektek kivitelezésének teljes körű támogatása
Tegnap 16:07
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrációs munkatárs állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!