-
Pénzügyi, adminisztrációs munkatárs
8085 Vértesboglár, Kossuth utca 69.Nettó 370e Ft havi bér
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok-Pénzügyi feladatok ellátása -Napi adminisztratív feladatok ellátása -Ügyfelekkel való kapcsolattartás -Asszisztensi feladatok ellátása -A vendéglátóhely napi életében való aktív részvétele és segítése ...
November 13. -
-
Könyvelő- és irodai asszisztens
2336 Dunavarsány, Vörösmarty Mihály utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Számlák, bizonylatok előkészítése könyvelésre, rögzítése és rendszerezése
- Banki kivonatok kezelése
- Adatrögzítés és adminisztratív támogatás a pénzügyi vezető számára
- Beérkező és kimenő levelek, dokumentumok kezelése
- Irodai adminisztráció, irattározás, iktatás
November 10.• Előre sorolva 6 órája -
-
Pénzügyi és adminisztratív ügyintéző
1106 Budapest, Maglódi út 47.Nettó 250e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számlák iktatása, ellenőrzése, könyvelésre való előkészítése
- Kimenő számlák kiállítása, kezelése, nyilvántartása
- Havi könyvelési anyag gyűjtése és leadása
- Teljesítési igazolások, szerződések és kifizetések előkészítése, nyomon követése
- Heti pénzügyi riportok, kintlévőségi listák készítése
November 06. -
Pénzügyi és irodai asszisztens
8000 Székesfehérvár, Budai út 336.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- adminisztrációs és dokumentációs feladatok ellátása
- számlák kezelése és rögzítése a belső CRM rendszerben
- időszakos kimutatások, riportok készítése
- anyaggazdálkodási teendők: készletnyilvántartás vezetése, rendelések kezelése, beszállítókkal való egyeztetés
November 20. -
-
Irodai és Adminisztrációs koordinátor
4025 Debrecen, Piac utca 77.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- a DV Zrt. irodai, adminisztratív feladatainak magas szintű ellátása,
- ügyviteli és dokumentációs tevékenységek elvégzése, koordinálása, nyilvántartások vezetése,
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása, iratkezelési rendszer (adActa) kezelése; iratok, számlák iktatása,
November 17.• Előre sorolva 6 órája -
-
Administrator (Contractor)
2112 Veresegyház, Lévai utca 33.
-
Étkezési jegy • Mobiltelefon • Egészségpénztár • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Headset • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- NPI program planning, data collection and uploading to relevant tools
- Maintain regular KPI update in systems & visual boards and NPI Engineering databases
- Cross check of NPI deliverables readiness
- Create and maintain site level capability list, communicate cost and timing
November 14.• Előre sorolva november 20. -
-
Adminisztrátor
3534 Miskolc, Erdélyi utca 1.Br. 349e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Bejövő számla kezelése: számlák figyelése, iktatása és továbbítása az illetékes kollégáknak (nem pénzügyi feldolgozás).
- Szállítólevelek kezelése: szállítólevelek lefűzése, dokumentálása és rögzítése a vállalati rendszerben.
November 20. -
Termeltetési Adminisztrátor
Szarvasgede, apci elágazás - Szarvasgede, 3051
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokGYÓGY, - ÉS FŰSZERNÖVÉNYEK TERMESZTÉSÉNEK JOGSZABÁLYI MEGFELELTETÉSÉNEK-, ADMINISZTRATÍV HÁTTERÉNEK MŰKÖDTETÉSE CÉLJÁBÓL. FOLYAMAT DOKUMENTÁLÁSBAN, VALAMINT A MEZŐGAZDASÁGI MUNKÁLATOK ÖSSZEHANGOLÁSÁBAN SZÁMÍTUNK RÁD! ...
November 15.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
HR Munkatárs (HR Adminisztráció és Operatív támogatás)
Toperini Ipari Park - Vác, Avar u. 5, 2600
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Munkaszerződések, beléptetési dokumentáció és munkavállalói nyilvántartások előkészítése és kezelése
- HR adatbázisok, munkaidő- és szabadságnyilvántartások karbantartása
- Bérszámfejtési adatszolgáltatás és juttatások adminisztratív támogatása
Október 29.• Előre sorolva november 16. -
-
Back office munkatárs
1054 Budapest, Szabadság tér 7.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Nettó eszközérték számítása és egyeztetése letétkezelővel
- Tranzakciók ellenőrzése, nyilvántartó rendszerben történő rögzítése, továbbítása letétkezelő és könyvelő felé
- Jelentés, adatszolgáltatás elkészítése és beküldése (pl. MNB-nek)
November 12.• Előre sorolva november 18. -
Irodai ügyintéző / Adminisztratív munkatárs
1052 Budapest, Szervita tér 8.
-
Mobiltelefon • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokOlyan leendő kollégát keresünk, aki napi szinten együttműködik a helyi és nemzetközi csapattal, valamint különféle napi adminisztratív feladatokat lát el....
November 18. -
-
Irodai ügyintéző
Hibrid • 7626 Pécs, Koller utca 7.Nettó 200e - 250e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfélkapcsolatok kezelése
- Kommunikációs és problémamegoldó feladatok ellátása
- Csapatmunkában való aktív részvétel
November 06. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!