Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák angol nyelvtudással
131 db találat
Szűrés
-
- Vendégek érkeztetése, utaztatása, tájékoztatása és udvarias kiszolgálása - Foglalások kezelése - Szállodai szoftver, számlázó program napi szintű használata (természetesen betanítás után) - Fizettetés, számlák kiállítása - Kooperáció a hotel többi részlegével - Telefonok, e-mai...máj. 12.
-
Mivel a múzeumban a kiállítótéri asszisztensekkel találkoznak főként a vendégek, így kiemelten fontos, hogy a következők az erősségeid közé tartozzanak. Vendégek fogadása, tájékoztatása, jegy eladás, termék ajánlás Adminisztratív teendők ellátása, így fontos hogy az Excel rendsze...máj. 12.
-
Main tasks: Work with global/regional Knorr-Bremse RVS locations and transportation service providers on sustainability projects Reporting on CO2 and the introduction of related measures for global/regional RVS locations and supporting them with analysis, improvement ideas and im...máj. 12.
-
Konferenciára jelentkezők regisztrációjának naprakész karbantartása. Regisztrációk kezelése, szállásfoglalások rögzítése, visszaigazolása, kapcsolattartás, adatszolgáltatás Telefonos kapcsolattartás a résztvevőkkel Konferencia helyszínén személyes részvétel, a regisztrációk kezel...máj. 12.
-
Vezetők munkájának szervezése, adminisztratív segítsége továbbá: központi e-mail címre érkező levelek iktatása, telefonok fogadása posta kezelése számlázás, költségszámlák iktatása, könyvelése dokumentáció kezelése, rendezése gépkocsik karbantartásának szervezése vendégek fogadás...máj. 12.
-
A kereskedelmi asszisztens munkaköre a munkáltató tevékenységéhez kapcsolható adminisztratív, ügyfélszolgálati, raktárkezelési, bel- és külkereskedelmi ügyintézési, valamint minden, az ügyvezető által meghatározott hasonló feladatok ellátására terjed ki. Folyamatos kapcsolattar...máj. 12.
-
Meglévő Ügyfelekkel/Partnerekkel kapcsolattartás Adminisztráció Bejövő- és kimenő posta kezelése Dokumentumok előkészítése az okmányiroda és a könyvelés számára Banki dokumentumok előkészítése Biztosítás ügyintézés Saját nyilvántartási rendszer vezetése, követése Beérkező számlák...máj. 12.
-
Közbeszerzési referensként a feladataid: - közbeszerzési eljárások előkészítése, teljes körű, önálló lebonyolítása, - a közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó dokumentumok elkészítése, - hirdetmények elkészítése és feladása, kezelése az EKR rendszerben...máj. 12.
-
Külföldi és belföldi ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonon és írásban Árajánlatok írása, azok követése Pre-sales tevékenység Gépbemutatókon, belső mini-rendezvényeken való részvétel, szervezésben való közreműködés Expókon, márkaképviseletek által szervezett rendezvényeken...máj. 12.
-
Szeretnél egy fiatalos, lendületes csapat tagja lenni? Szeretnéd a magas szintű angol tudásodat hasznosítani? Akkor gyere és legyél csapatunk tagja. Mi lesz a feladatod? Angol és magyar nyelven kapcsolattartás a cég belföldi és külföldi partnereivel Beérkező rendelések összefog...máj. 11.
-
Légy részese a vevőinkkel közösen megálmodott belső terek, enteriőrök kialakításának a Furlab Kft kereskedelmi asszisztenseként. A Furlab csoport Közép-Európa egyik meghatározó vendéglátóipari és szálloda bútor kis- és nagykereskedelemmel foglalkozó cégcsoportja. Dublino márkan...máj. 11.
-
Excel táblázatok készítése, költségvetések készítése, postára járás, ügyfelekkel való kapcsolattartás, ügyintézés.máj. 11.
-
Adminisztratív terület irányítása, szervezése, Adminisztratív tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása, Ügyvezető igazgató, továbbá a kereskedelmi és marketing vezető munkájának szakmai- és szervezési támogatása Egyéb szervezési, kapcsolattartói,...máj. 11.
-
Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...máj. 11.
-
ellenőrzi a fogvatartotti házirend részletes megismerését, betartását, egyéni és csoportos foglalkozásokat tart, speciális csoportok esetén heti programtervet készít, felelős a reintegrációs anyagok kezeléséért, vezetéséért, tárolásáért, kiemelt figyelemmel az iratkezelési és ada...máj. 11.
-
telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...máj. 11.
-
Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2 műszak vállalásával...máj. 11.
-
Main tasks: Maintain and improve CO² reporting and related measures to all KB-Rail locations and support locations during implementation phase Support Supply chain Managers worldwide to reduce CO²-impact by driving specific initiatives Support strategy for sustainable packaging (...máj. 11.
-
Árajánlatok, megrendelések készítése magyar és angol nyelven csapatmunkában segítséggel. Projektek, határidők nyomonkövetése. Napi szintű angol nyelvű kommunikáció a külföldi beszállítókkal, főként e-mailen keresztül, esetenként telefonon. Kapcsolattartás a hazai partnerekkel. Ad...máj. 11.
-
Irodai munkatársat keresünk angol nyelvtudással Textil nagykereskedésünkbe Meglévő ügyfeleink magas szintű személyes és telefonos kiszolgálása Telefonon beérkező megkeresések kezelése Rendelésfelvétel, rendelések rögzítése a rendszerben A hívásokhoz tartozó adminisztrációs felada...máj. 11.