Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák angol nyelvtudással

131 db találat
Szűrés
  • Szállodai recepciós

    1074 Budapest, Dohány utca 64.
    - Vendégek érkeztetése, utaztatása, tájékoztatása és udvarias kiszolgálása - Foglalások kezelése - Szállodai szoftver, számlázó program napi szintű használata (természetesen betanítás után) - Fizettetés, számlák kiállítása - Kooperáció a hotel többi részlegével - Telefonok, e-mai...
    máj. 12.
  • Mivel a múzeumban a kiállítótéri asszisztensekkel találkoznak főként a vendégek, így kiemelten fontos, hogy a következők az erősségeid közé tartozzanak. Vendégek fogadása, tájékoztatása, jegy eladás, termék ajánlás Adminisztratív teendők ellátása, így fontos hogy az Excel rendsze...
    máj. 12.
  • Konferenciára jelentkezők regisztrációjának naprakész karbantartása. Regisztrációk kezelése, szállásfoglalások rögzítése, visszaigazolása, kapcsolattartás, adatszolgáltatás Telefonos kapcsolattartás a résztvevőkkel Konferencia helyszínén személyes részvétel, a regisztrációk kezel...
    máj. 12.
  • Vezetők munkájának szervezése, adminisztratív segítsége továbbá: központi e-mail címre érkező levelek iktatása, telefonok fogadása posta kezelése számlázás, költségszámlák iktatása, könyvelése dokumentáció kezelése, rendezése gépkocsik karbantartásának szervezése vendégek fogadás...
    máj. 12.
  • Kereskedelmi asszisztens

    1117 Budapest, Dombóvári út 9.
    A kereskedelmi asszisztens munkaköre a munkáltató tevékenységéhez kapcsolható adminisztratív, ügyfélszolgálati, raktárkezelési, bel- és külkereskedelmi ügyintézési, valamint minden, az ügyvezető által meghatározott hasonló feladatok ellátására terjed ki.   Folyamatos kapcsolattar...
    máj. 12.
  • Meglévő Ügyfelekkel/Partnerekkel kapcsolattartás Adminisztráció Bejövő- és kimenő posta kezelése Dokumentumok előkészítése az okmányiroda és a könyvelés számára Banki dokumentumok előkészítése Biztosítás ügyintézés Saját nyilvántartási rendszer vezetése, követése Beérkező számlák...
    máj. 12.
  • Közbeszerzési referensként a feladataid: - közbeszerzési eljárások előkészítése, teljes körű, önálló lebonyolítása, - a közbeszerzési eljárásokhoz kapcsolódó dokumentumok elkészítése, - hirdetmények elkészítése és feladása, kezelése az EKR rendszerben...
    máj. 12.
  • Külföldi és belföldi ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonon és írásban Árajánlatok írása, azok követése  Pre-sales tevékenység  Gépbemutatókon, belső mini-rendezvényeken való részvétel, szervezésben való közreműködés Expókon, márkaképviseletek által szervezett rendezvényeken...
    máj. 12.
  • Szeretnél egy fiatalos, lendületes csapat tagja lenni? Szeretnéd a magas szintű angol tudásodat hasznosítani? Akkor gyere és legyél csapatunk tagja.  Mi lesz a feladatod?  Angol és magyar nyelven kapcsolattartás a cég belföldi és külföldi partnereivel Beérkező rendelések összefog...
    máj. 11.
  • Kereskedelmi asszisztens

    1142 Budapest, Komáromi út 16.
    Légy részese a vevőinkkel közösen megálmodott belső terek, enteriőrök kialakításának a Furlab Kft kereskedelmi asszisztenseként.   A Furlab csoport Közép-Európa egyik meghatározó vendéglátóipari és szálloda bútor kis- és nagykereskedelemmel foglalkozó cégcsoportja. Dublino márkan...
    máj. 11.
  • Excel táblázatok készítése, költségvetések készítése, postára járás, ügyfelekkel való kapcsolattartás, ügyintézés.
    máj. 11.
  • Adminisztratív terület irányítása, szervezése, Adminisztratív tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása, Ügyvezető igazgató, továbbá a kereskedelmi és marketing vezető munkájának szakmai- és szervezési támogatása Egyéb szervezési, kapcsolattartói,...
    máj. 11.
  • Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...
    máj. 11.
  • ellenőrzi a fogvatartotti házirend részletes megismerését, betartását, egyéni és csoportos foglalkozásokat tart, speciális csoportok esetén heti programtervet készít, felelős a reintegrációs anyagok kezeléséért, vezetéséért, tárolásáért, kiemelt figyelemmel az iratkezelési és ada...
    máj. 11.
  • telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...
    máj. 11.
  • Vendégek kiszolgálása Rendezvényeken való kisegítés (pakolás) Recepciós feladatok ellátása (bejövő hívások kezelése, adminisztráció) Munkaidő: Hétfő és péntek között 6:00-20:00 között 6-8 órás műszakokban, (egyeztetés alapján) között, heti legalább 2 műszak vállalásával...
    máj. 11.
  • Kereskedelmi asszisztens

    4025 Debrecen, Postakert utca 8.
    Árajánlatok, megrendelések készítése magyar és angol nyelven csapatmunkában segítséggel. Projektek, határidők nyomonkövetése. Napi szintű angol nyelvű kommunikáció a külföldi beszállítókkal, főként e-mailen keresztül, esetenként telefonon. Kapcsolattartás a hazai partnerekkel. Ad...
    máj. 11.
  • Irodai munkatársat keresünk angol nyelvtudással Textil nagykereskedésünkbe Meglévő ügyfeleink magas szintű személyes és telefonos kiszolgálása Telefonon beérkező megkeresések kezelése Rendelésfelvétel, rendelések rögzítése a rendszerben A hívásokhoz tartozó adminisztrációs felada...
    máj. 11.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim