Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák angol nyelvtudással

131 db találat
Szűrés
  • Kimenő számlák kiállítása, rendelések leadása az anyacég felé Dokumentumkezelés - hivatalos dokumentumok befogadása, nyilvántartása, rendszerezése papír alapon és elektronikusan Bejövő számlák rendszerezése, utalásra előkészítése, befizetések nyilvántartása Elszámolások, kimuta...
    máj. 14.
  • Közbeszerzési eljárások, események naprakész figyelése, érintettek tájékoztatása Közbeszerzési pályázatok és ajánlatok előkészítése Közbeszerzési eljárásokhoz, pályázatokhoz tartozó adminisztratív feladatok ellátása Releváns jogszabályi változás, kiadott tájékoztatók, ajánlások v...
    máj. 14.
  • complex processing of incoming orders verification of the availability of the goods confirmation of delivery dates issuing the invoices verification of the cash flow cooperation with the Logistic Department maintaining high quality customer service creating a positive image of th...
    máj. 13.
  • - rendelések feldolgozása, összekészítése, szállítások bonyolítása, kapcsolattartás futárszolgálattal - számlázás, bejövő számlák ügyintézése, előkészítés a könyvelés részére - vevői tartozások kezelése - áru beérkeztetése, - könyvelővel való kapcsolattartás - irodai dokumentumok...
    máj. 13.
  • A munkakör célja a társaság felsővezetőjével való közvetlen együttműködés, részére személyi asszisztensi feladatok teljeskörő ellátása, az iroda működéséhez és üzemeltetéséhez kapcsolódó feladatok ellátásával együtt.   A feladatok részletesebben:  napi-, heti-, időszakos programt...
    máj. 13.
  • Weboldal szövegírás, weboldal tartalom felügyelet, rendszeres frissítés Hírlevelek szövegírása és elkészítése Együttműködés a grafikussal Termékajánlatok feltöltése saját, és partner webáruházak felületére Kapcsolattartás partnerekkel és társosztályokkal Kisebb fordítási feladato...
    máj. 13.
  • Vevői megrendelések rögzítése, ellenőrzése, rendelés teljesítésének követése Szállítói rendelések összeállítása, ellenőrzése, rendelés teljesítésének követése Szállítói rendelések szállításának megszervezése, vámkezelés Kapcsolattartás vevő és beszállító partnerekkel Vevői panasz...
    máj. 13.
  • Megrendeléssel kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása és “sales” támogatás Elszállítások tervezése, koordinálása és nyomon követése Napi kapcsolattartás a partnerekkel, speditőr cégekkel Vámnyilatkozatok kezelése Export dokumentációk készítése (CMR, Annex VII) Kiszállításokho...
    máj. 13.
  • Irodai adminisztrátor

    1103 Budapest, Gyömrői út 148.
    irodai folyamatok lebonyolítása rendelések feldolgozása kiskereskedelmi láncokhoz és nagykereskedőkhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok, termékek belistázása, kapcsolattartás belföldi és külföldi szállítások menedzselése, papírmunkája ügyfélszolgálati feladatok ellátása jöved...
    máj. 13.
  • műszaki tevékenységhez szükséges műszaki adminisztrációs feladatok elvégzése, műszaki munkatársak támogatása, projektekhez kapcsolódó adminisztrációjának teljeskörű kezelése, alvállalkozói szerződések műszaki részének előkészítésében való admin. közreműködés, elszámoláshoz szüks...
    máj. 13.
  • Részvétel a marketing, média és PR stratégiák tervezésében és fejlesztésében; Különböző marketinganyagok és tartalmak előkészítése, mint például prezentációk, sales anyagok, blogbejegyzések, sajtóközlemények és közösségi médiás bejegyzések; Szoros együttműködés a grafikusokkal és...
    máj. 13.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása Irodai teendők elvégzése Áruk fogadása és küldése Egyéb, a vezető által kijelölt feladatok ellátása
    máj. 13.
  • Vendégek fogadása és irányítása Bejövő és kimenő hívások kezelése Általános recepciós feladatok ellátása
    máj. 13.
  • Welcoming our local and international clientele, providing extraordinary service Coordinate the clients depending on their purpose of their visit Serving refreshments and seeking for the client’s needs Dedication to providing a unique PETITE GENEVE PETROVIĆ experience and develop...
    máj. 13.
  • Responsible for bookkeeping and administrative activities related to the receipt and processing of documentation, support for sales and service processes, oral and written communication with external collaborators, as well as the implementation of operational activities necessary...
    máj. 13.
  • Projekt asszisztensi feladatok: Ügyviteli szoftver használata a rendelések pontos és naprakész felviteléhez. Rendelések állapotának nyomon követése és frissítése. Versenyképes ajánlatok összeállítása, figyelembe véve az ügyfél igényeit és a piaci környezetet. Műszaki specifikáció...
    máj. 13.
  • Napi szintű operatív feladatok Beérkező igények koordinálása Német és angol nyelvű partnereinkkel (Vevő, szállító) napi szinten való kapcsolattartás Üzletkötők munkájának támogatása, ajánlatok és megrendelések rögzítése Komplett IMPORT beszerzés: megrendelések leadása beszállítók...
    máj. 13.
  • Szerviz asszisztens

    1142 Budapest, Szatmár utca 46a.
    - szervizbe érkező hibás eszközök átvétele - szerviz munkalapok rögzítése - javított eszközök kiadása - szerviz rendelések rögzítése, nyomon követése - szerviz alkatrészrendelések rögzítése, nyomon követése - szerviztechnikusok és mérnökök munkájának adminisztratív támogatása - a...
    máj. 12.
  • A vezetők és munkatársak munkájának támogatása A vállalat irányítási rendszer működtetésének elsajátítása és naprakész nyilvántartás vezetése (adatrögzítés, határidők figyelése, adatbázis karbantartás) Szerződések kezelése, ellenőrzése, előkészítése Árajánlatok készítésének támog...
    máj. 12.
  • ügyvezető munkájának támogatása, asszisztencia kapcsolattartás a cégcsoport ügyfeleivel és partnereivel, belső és külső kollégák munkájának támogatása, üzleti partnerek fogadása projektek, megbízások határidejének és feladatainak követése, levelezés postázás, futárszolgálattal va...
    máj. 12.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim