Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák angol nyelvtudással, 1-3 év tapasztalattal

338 db találat
Szűrés
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    máj. 09.
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    máj. 05.
  • Megrendelések online kiküldése Ügyfélszolgálati hívások fogadása és kezelése Saját kommunikációs csatornák szabályszerű kezelése Szoros együttműködés az egyéb területen dolgozó kollégákkal Nagy figyelmet, koncentrációt igénylő precíz munkavégzés Weboldalak kezelése,rendelésfeldol...
    máj. 09.
  • Irodavezető

    1117 Budapest, Budafoki út 62.
    Ügyvezetői asszisztencia: utazások/találkozók szervezése, átirányított hívások kezelése, találkozókon asszisztencia nyújtása Telefonkezelés és postaügyintézés Pályázati anyagok előkészítése Ajánlatok előkészítésében való részvétel, ideértve az árajánlatokhoz szükséges céges dokum...
    máj. 09.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • A klinikára érkező páciensek üdvözlése, fogadása és információ nyújtása a kezelésekkel kapcsolatban  Időpontok egyeztetése, rögzítése és nyomon követése/ Páciensek kezelésének ütemezése  Páciensek kezelési folyamatának és kezelési terveinek nyomon követése, a kapcsolódó dokumentá...
    máj. 09.
  • A Te munkaköröd két részből áll: 1. Projekt asszisztens: az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt közüzemi szolgáltatóknál mér...
    máj. 09.
  • IT Projekt koordinátor és scrum master

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút
    ügyletek/projektek koordinációs és asszisztensi feladatainak ellátása; ügyletek/projektek adminisztrációs teendőinek elvégzése (pl. indítás, követés, zárás); ügyfél szerződési keretek betartásának figyelése – szükség esetén időbeni eszkalálás a Projekt vezetője felé; projekt stát...
    máj. 09.
  • A vezetők és munkatársak munkájának támogatása, Adminisztratív feladatok elvégzése (dokumentumok, projekt-dossziék kezelése, lefűzés, rendrakás) Bejövő, kimenő számlák kezelése (számlák kiállítása, számlák postázása, átadás-átvétel, iktatás, ellenőriztetés, aláíratás, másolás) Ba...
    máj. 09.
  • A vendégelégedettség nyomon követése és a magas szintű vendégélmény biztosítása Vendégek érkeztetése, utaztatása Kapcsolattartás a vendégekkel, vendégciklusok felügyelete Szállodai szoftver (SabeeApp) napi szintű használata, házipénztár vezetése, számlázás, számlafizettetés, el...
    máj. 09.
  • A campus főigazgató adminisztratív tevékenységének támogatása; Napi ügyviteli feladatok ellátása; Iratnyilvántartás vezetése, beérkező, keletkezett iratok iktatószámmal történő ellátása; Ügyvitel-technikai eszközök, berendezések kezelése, levelek, iratok rendezése; Szerződések, m...
    máj. 09.
  • Erasmus referens

    1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4.
    Az Erasmus referens részt vesz a METU nemzetközi tevékenységéhez kapcsolódó Erasmus+ folyamatok szervezési és projekt szintű feladatainak teljesítésében. Az Erasmus+ program keretén belül a befelé irányuló hallgatói mobilitások Erasmus+ adminisztrációhoz kapcsolódó teljes körű üg...
    máj. 09.
  • Az iskolában felmerülő titkársági feladatok ellátása Az igazgató, az igazgatóhelyettesek és az operatív vezető támogatása az adminisztratív feladatok ellátásában Megbeszélések, találkozók szervezése, dokumentálása Titkársági ügyelet, telefonok fogadása, beérkező posta feldolgozás...
    máj. 09.
  • személyi asszisztencia biztosítása a vezérigazgató részére; a vezérigazgató megbeszéléseinek egyeztetése, előkészítése, szervezése, napi feladatainak nyomonkövetése; részvétel azokban az üzleti, szakmai projektekben, mely feladatokkal a vezérigazgató megbízza; a lapigazgató munk...
    máj. 09.
  • Megrendelések rögzítése és kezelése SAP vállalatirányítási rendszerben szerződések, rendelések alapján; Az üzleti terület számlázási tevékenységének koordinálása, a számlázás előkészítése, számlakérők kiküldése; Pénzügyi elhatárolások kezelése; Megrendelésekhez kapcsolódó számlák...
    máj. 09.
  • Aktív kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel, elsősorban telefonon és e-mailben Cég által forgalmazott termékek és szolgáltatások értékesítésének támogatása Aktív kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel elsősorban telefonon és e-mailben Írásban, telefonon beérkező ajánlatk...
    máj. 09.
  • Bejövő hívások fogadása magyar illetve angol nyelven. Excel táblázatok napi szerkesztése, jelentések készítése. Munkavállalókkal kapcsolatos napi feladatok koordinálása. Irodai munkafeltételek biztosítása, gyártással való folyamatos együttműködés. Eseti ügyintézések önállóan. A...
    máj. 09.
  • Változatos munkakörbe, budaörsi logisztikai központunkba (Budaörs, Gyár u. 2.) keressük azt a munkájára igényes, precíz, pontos, akár pályakezdő kollégánkat, aki örömmel munkatársunk lenne és még a saját ötleteit is megvalósítaná
    máj. 09.
  • Szállítmányok kezelésének megszervezése, adminisztrálása A szállítmányokhoz kapcsolódó riportok vezetése, számlák ellenőrzése, A szállítmányok interneten való nyomon követése, Folyamatos egyeztetés a vámügyintézőkkel, a vámkezelésekkel, árukezelésekkel kapcsolatban, Folyamatos eg...
    máj. 09.
  • Pénzkezelési feladatok ellátása Értékesítés Ügyfelek fogadása, beléptetése, regisztrálása Adminisztratív feladatok ellátása Információadás és tájékoztatás a szolgáltatásokról
    máj. 09.
  • E-mailes kapcsolattartás külső és belső partnerekkel Érkező csoportokkal kapcsolatos információkat továbbítani a beszállítóknak Számlák feltöltése a rendszerbe Egyéb ad-hoc jellegű adminisztrációs feladatok
    máj. 09.
  • Árajánlatok készítése, megrendelések feldolgozása, illetve utógondozása Vásárlók helyszíni kiszolgálása Számlák, szállítólevelek készítése, termékek átadása Telefon kezelése Szükség esetén más területen dolgozó kollégák segítése
    máj. 09.
  • A cég külföldi ügyfeleinek segítése személyesen, hivatali ügyintézések során (OIF, Kormányhivatal) Bárminemű felmerülő probléma megoldása az ügyintézések során, az irodai csapat háttértámogatásával Folyamatban lévő ügyekről, beadványokról érdeklődés személyesen Intézkedés és dok...
    máj. 09.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim