Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák angol nyelvtudással, 1-3 év tapasztalattal
417 db találat
Szűrés
-
Teljes körű adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása, beleértve: Jegyzőkönyvek, prezentációk és beszámolók készítése, Kapcsolattartás és projektmenedzsment támogatása, Külső és belső partnerekkel való kommunikáció, Projektcsapatok koordinálása és dokumentumok kezelése, Me...ápr. 17.
-
Customer and Colleague Engagement Centre Associate (20 Hrs/Week – Afternoon Shift)
1138 Budapest, Váci út 187.Within Tesco Business Solutions and Technology, the Customer and Colleague Engagement Centre provides support for internal colleagues and external customers. The colleague support team receives IT and Product related queries while the customer team receives ClubCard, Tesco Online...ápr. 17. -
Conduct a thorough business operational review, ensuring compliance with policies and ownership principles, identifying non-compliance areas. Identify and mitigate potential business risks by recommending effective controls. Prepare and present detailed investigation reports to m...ápr. 17.
-
Rendelések felvétele és rögzítése, számlázás Kiszállítás szervezése Kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, e-mail-en Kapcsolattartás a Helios csoporton belül angol nyelven szóban és írásban Statisztikák készítése Értékesítés, pénzügy és a cégvezetés támogatása Egyéb, munkához...ápr. 17.
-
Kereskedelmi folyamatokban való aktív részvétel. Partnerekkel kapcsolattartás telefonon, e-mailben (vevők/szállítók) Árajánlatok készítése Műszaki támogatás Műszaki tartalmak készítése a marketinghez/webshophozápr. 17.
-
Adminisztratív, igazgatási tevékenység ellátása Hallgatókkal, oktatókkal való együttműködés Közreműködés a szervezeti egységet érintő gazdasági, munkaügyi, oktatásszervezési és szerződéselőkészítési folyamatokban A szervezeti egységhez tartozó nyilvántartások naprakész vezetése I...ápr. 17.
-
érkező vendégek fogadása, tájékoztatása telekommunikációs eszközök használata, adminisztratív feladatok ellátása vendégek részére információszolgáltatás, idegen nyelven is vendégszámlák, fogyasztások vezetése, távozáskori végszámla rendezésének lebonyolítása...ápr. 17.
-
Te leszel az első, akivel kapcsolatba kerül partnerünk, amikor felkeres bennünket, így kiemelt feladatod lesz: az ügyfél fogadása cégünk megfelelő képviselete beérkező hívások, megkeresések kezelése tárgyaló megbeszélésekre való felkészítése céges rendezvények szervezésében való...ápr. 17.
-
Vendégek be- és kijelentkeztetése, fizettetése, magas színvonalú és teljes körű kiszolgálása Felmerülő vendégpanaszok és problémák kezelése Éjszaki zárás futtatása és kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Adminisztrációs teendők precíz elvégzése Az üzemeltetés során felmer...ápr. 17.
-
Beérkező számlák érkeztetése, iktatása, szkennelése, folyamatba illesztése dokumentumkezelő rendszerbe Számlajóváhagyások menedzselése Beérkező számlák lefűzése, tértivevények tárolása Kimenő számlák kiküldése ügyfélnek Kapcsolattartás a főkönyvelővel Irodával kapcsolatos (iroda...ápr. 17.
-
a Corporate Üzletág napi szintű támogatása igazgatósági, management anyagok összeállításában való részvétel részvétel a heti Corporate vezetői megbeszéléseken, ezekről jegyzőkönyvek, értekezlet-emlékeztetők készítése, majd a határidők menedzselése szerződésekkel, számlákkal kapcs...ápr. 17.
-
ápr. 17.
-
A szalonba érkező és távozó vendégek köszöntése Telefonhívások fogadása, beérkező e-mailek kezelése Napközben a szalon rendjének fenntartása Reprezentációhoz szükséges eszközök beszerzése Üzletági jelentések, nyilvántartások kezelése Egyéb adminisztratív jellegű feladatok ellátás...ápr. 17.
-
BMW új értékesítési csapat és az üzletágvezető munkájának Szalonba betérő ügyfelek köszöntése, részükre segítségnyújtás, ügyfél lead adatok rögzítése CRM rendszerben értékesítési ajánlatok és szerződések előkészítése, hirdetések kezelése Értékesítési eredmények vezetése, kimutatá...ápr. 17.
-
A marketing-, a kommunikációs- és a rendezvényszervezési osztály adminisztrációs feladatainak elvégzése, a három terület adminisztratív és operatív támogatása: szponzori vállalások teljesítésében való közreműködés alvállalkozó partnerekkel való kapcsolattartás árajánlatkérések, m...ápr. 17.
-
üzleti utazások szervezése, foglalások Ügyvezető munkájának napi szintű feladatainak adminisztratív jellegű támogatása táblázatok aktualizálása, eseti nyilvántartások készítése Sales és marketing csapat munkájának támogatása időnként rate shopping szerződések, szabályzatok nyilvá...ápr. 17.
-
Búvárutak előkészítése trópusi helyekre, könyvelési anyagok összekészítésére, raktárnyilvántartásra, előkészítésére keresünk irodai munkatársat kereskedelmi (sportfelszerelés szaküzlet) üzletünkbe, mely családi vállalkozásként üzemel.ápr. 17.
-
Answering telephone and written enquiries relating to personnel administration at Bosch, taking into consideration legal, collective agreement and company requirements. Handling HR related questions, queries of our employees, managers and HR Business Partners. Active and daily us...ápr. 17.
-
Providing personal assistance primarily for the Executives Preparing expense reports Managing and maintaining schedule, travel and related logistics Managing diaries, scheduling and coordinating internal/external meetings and conference calls Acting as the point of contact betw...ápr. 17.
-
Aktív kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel, elsősorban telefonon és e-mailben Cég által forgalmazott termékek és szolgáltatások értékesítésének támogatása Aktív kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel elsősorban telefonon és e-mailben Írásban, telefonon beérkező ajánlatk...ápr. 17.