-
Személyi asszisztens
1153 Budapest, Bocskai utca 1.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök: Ellátja a jegyző melletti koordinációs, szervezési, ügyviteli feladatokat. A munkakör betöltője által ellátandó feladatok: Naprakészen nyilvántartja a jegyző által az önálló szervezeti egységek részére, ügyintézés céljából továbbított iratokat,...
November 11.• Előre sorolva december 5. -
-
Irodavezető
1095 Budapest, Soroksári út 164.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az irodavezető munkájának támogatása a napi operatív és adminisztratív feladatokban
- Kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel és a vállalat belső munkatársaival
- A jogi ügyek koordinációja, kapcsolattartás a jogi tanácsadókkal és csapatokkal
November 13.• Előre sorolva 16 órája -
-
Finanszírozási referens
1083 Budapest, Tömő utca 25-29.
-
Cafeteria • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- az egység betegellátása kapcsán a diagnózisok kódolása
- pénzügyi adminisztratív feladatok ellátása
- felmerülő gazdasági, beszerzéssel kapcsolatos kérdésekkel kapcsolatos segítségnyújtás
- dokumentumok pontos, precíz vezetése
November 13. -
-
Nemzetközi pályázati projektmenedzser
1122 Budapest, Határőr út
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Magyar és külföldi pályázati források feltérképezése
- Pályázati partnerségek kiépítése, hazai és nemzetközi kapcsolattartás
- Pályázati anyagok előkészítése, összeállítása az ötlettől a megvalósításig
- Pályázati folyamatok technikai menedzselése, nyomon követése és adminisztrációja
November 24.• Előre sorolva tegnap 00:04 -
-
Irodai és kereskedelmi asszisztens (Office-Sales Assistant)
1117 Budapest, Budafoki út 187-189.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- ajánlatok és megrendelések előkészítése, adminisztrálása
- kereskedelmi és beszerzési folyamatok támogatása
- kapcsolódó dokumentumok naprakészen tartása, saját munka ellenőrzése
- CRM-rendszer kezelése
- szerződések előkészítésének -, számlázási feladatoknak a támogatása
November 25.• Előre sorolva 16 órája -
-
Kereskedelmi adminisztrátor
1097 Budapest, Soroksári út 160.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Kereskedelmi támogató tevékenységek önálló elvégzése a vállalatirányítási rendszerekben (pl.: cikktörzs karbantartás, ár karbantartás, partnertörzs karbantartás, akciók beállítása) • Webshop adminisztrációs feladatok ellátása, így a webáruház adminisztrációs felületének a kezelése • A...
November 19.• Előre sorolva 16 órája -
Közbeszerzési munkatárs
1145 Budapest, Pétervárad utca 11-17.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Közreműködés a beszerzési- és közbeszerzési eljárások előkészítésében
- Közreműködés és koordinálás a közbeszerzési eljárások lefolytatásában - ajánlatkérői oldalon (amit külső szakértő folytat le)
- Beszerzési eljárások önálló lefolytatása
November 13.• Előre sorolva 16 órája -
-
Irodavezető recepciós
1138 Budapest, Madarász Viktor utca 42.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonhívások és bejövő-és kimenő posta kezelése
- Iktatási feladatok, beérkezett számlák társosztályokhoz való eljuttatása
- Határidők, találkozók egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan
- Vezető asszisztensi feladatok elvégzése
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Irodavezető
1193 Budapest, Üllői út 266.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- iroda működésével kapcsolatos feladatok ellátása
- rendelések, foglalások, irodai beszerzések bonyolítása
- vezetők adminisztratív támogatása
- beérkező hívások kezelése
- beérkező dokumentumok szkennelése, iktatása
- iratrendezés
November 17.• Előre sorolva 16 órája -
-
Értékesítési asszisztens/pénztáros
7630 Pécs, Pécsváradi út 23.
-
Céges üdülés, üdültetés • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Új gépjárművek értékesítésének támogatása
- Számlázási és adminisztrációs feladatok ellátása
- Regisztrációs adó és okmányirodai ügyintézés
- Hitel- és biztosítási folyamatok kezelése
- Készletnyilvántartás és készletfinanszírozás adminisztrációja
- Kimutatások, táblázatok, prezentációk készítése
November 25.• Előre sorolva 16 órája -
-
HR asszisztens – részmunkaidő
Hibrid • 2100 Gödöllő, Páter Károly utca 1.Br. 400e - 450e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A HR vezető adminisztratív támogatása
- A toborzási és kiválasztási folyamatok gördülékeny lebonyolításának segítése
- Be- és kiléptetési folyamatok adminisztrációja, személyi anyagok kezelése
- EFO-s foglalkoztatással kapcsolatos ügyintézés
- Személyügyi iratok megőrzése, rendszerezése és naprakészen tartása
November 18.• Előre sorolva december 5. -
Titkárnő, asszisztens
Budapest, XIV. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
>10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- aktív részvétel a vezető munkájának gördülékenyebbé tételében
- naptár kezelés, találkozók, megbeszélések, utazások szervezése és koordinálása
- e-mailek, levelek kezelése, priorizálása
- telefonhívások kezelése
- dokumentumok kezelése
- vendégek fogadása, ellátása
November 13.• Előre sorolva 16 órája -
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Monitor (2 db) • Windows • Desktop PC
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Termékmenedzserek, mérnökök munkájának támogatása
- Ajánlatok kérése, megrendelések lebonyolítása és visszaigazolások készítése
- Kereskedelmi ajánlatok kidolgozása
- A cég más osztályaival (pénzügy, logisztika) történő folyamatos együttműködés
December 01.• Előre sorolva 16 órája -
-
Irodai adminisztrátor
1117 Budapest, Budafoki út 183.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Irodai adminisztrációs feladatok ellátása
- Az iroda általános működéséhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása: iratok iktatása, szkennelése és postázása
- Gépjármű flotta teljes körű ügyintézése
- A kivitelezési projektekhez kapcsolódó garanciális ügyek intézése
- Számlák kezelése
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
1239 Budapest, Ócsai út 4.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Karbantartási feladatok teljes körű szervezése
- Szerviz feladatok elvégzésének ütemezése
- Szerelő kollegák munkájának összehangolása, útvonalak optimalizálása
- Felmerülő oktatások egyeztetése, leszervezése
- Projekt koordinátorok munkájának támogatása
- Szerződések rögzítése, nyilvántartása
November 25.• Előre sorolva 16 órája -
-
Értékesítési asszisztens (acéltermékek)
RAVEN Hungary Kft. - Divízió Sóskút - Sóskút, 3518 9 hrsz, 2038
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- árajánlatok készítése és továbbítása a vevők felé,
- megrendelések ügyintézése és nyilvántartása,
- napi kapcsolattartás a meglévő és új vevőkkel telefonon és e-mailen,
- értékesítők munkájának támogatása,
- adminisztratív feladatok ellátása,
- vezető utasításainak elvégzése.
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
Adminisztrátor
Komárom
-
Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékgazdálkodási bizonylatok rögzítése, kezelése
- Beérkező és kimenő áruk adatrögzítése nyilvántartó programban
- Készlet kezelés
- Adminisztratív támogatás a hulladékgazdálkodási folyamatokhoz
November 11.• Előre sorolva december 5. -
-
Ügyfélkapcsolati asszisztens
Lion Office Center Irodapark - Debrecen, Vágóhíd u. 2, 4034
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Irodai és adminisztratív tevékenységek napi szintű ellátása.
- Digitális dokumentumkezelés, adatrögzítés és adminisztrációs rendszerek kezelése. (Excel, Trello, ERP)
- Műszaki árajánlatok készítése és nyomon követése az ügyfelekkel folytatott kommunikáció alapján.
December 02.• Előre sorolva 16 órája -
Hitelezési operációs (back office) munkatárs
1027 Budapest, Kacsa utca 15-23.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A 2007-2013, 2014-2020 és 2021-2027-es programozási időszakot érintően a Bankműveleti Igazgatóság tevékenységi körébe tartozó háttérműveleti feladatok ellátása,
- ügyletek rögzítése az SAP-CML rendszerben,
- folyósítások, egyéb hitelezéséhez kapcsolódó utalások rögzítése, indítása, könyvelése,
November 25.• Előre sorolva 16 órája -
-
Senior pénzügyi munkatárs
Hibrid • 1138 Budapest, Váci út 135-139.
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- kapcsolattartás a külsős partnerekkel, szükséges adminisztráció elvégzése,
- bejövő/kimenő számlák és költségelszámolások adminisztrációja, továbbítása a könyvelésre,
- banki adminisztratív kapcsolattartás, ügyintézés,
- adatszolgáltatások a könyvelő, bérszámfejtés felé,
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!