-
Irodai asszisztens
1047 Budapest, Sörétgyár utcaBr. 400e - 500e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation • Monitor (2 db) • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az ügyfélkapcsolattartó munkatársak munkájának segítése
- Feladási, csomagolási listák előkészítése
- Beérkező számlák ellenőrzése, iktatása (számla kiállítása nem a feladatkör része)
- Megrendelések rögzítése a vállalatirányítási rendszerbe
- A termelés munkájának összehangolása, segítése
Október 22. -
-
Értékesítési Manager (B2B & B2G)
Távmunka / RemoteBr. 500e - 600e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A Munipolis rendszerének, funkcióinak és ügyfélmegoldásainak alapos elsajátítása - hogy magabiztosan támogathasd ügyfeleinket.
- Aktív ügyfélszerzés: új vállalati partnerek és önkormányzatok felkutatása, telefonos, online vagy személyes megkeresése.
November 11. -
-
Értékesítési asszisztens
Távmunka / RemoteBr. 400e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Telefonos kapcsolatfelvétel vállalatokkal és önkormányzatokkal – gyakran közvetlenül döntéshozókkal, HR-vezetőkkel vagy polgármesterekkel egyeztetsz
- Stratégiai megbeszélések tervezése – több értékesítő naptárát egyezteted, útvonalakat tervezel
November 11. -
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adatgyűjtés és feldolgozás az áruforgalmi rendszerből (Hooreyca), Excel- és szöveges fájlok kezelése, táblázatok rendszerezése és tartalmi ellenőrzése
- Adatbázisok karbantartása, hibák javítása, valamint riportok és kimutatások készítése
Október 27. -
Ügyintéző / adminisztrátor
1173 Budapest, Gyökér közNettó 350e - 400e Ft havi bér
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon • Céges autó
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- iskolai tálalókonyhák teljeskörű adminisztrációja (munkaügy felé adat- és irattovábbítás, műszaki-üzemeltetési feladatokkal kapcsolatos adminisztráció, eszközök és készletek nyilvántartása)
- munkavállalók ellenőrzése, utasítások, előírások, szabályzatok betartatása
Október 27. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Manage daily operational and remediation activities related to financial data
- Identify process improvement opportunities and support automation initiatives
- Collaborate with cross-functional teams in a dynamic, global environment
November 10. -
Titkársági főelőadó
1135 Budapest, Szabolcs utca 37-43.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező és kimenő ügyiratok kezelése (érkeztetés, iktatás, postázás),
- Határidős munkák nyilvántartása, figyelemmel kísérése, azok koordinációja,
- Havi adatszolgáltatások biztosítása (jelenléti ívek kezelése, szabadság nyilvántartása),
- Belső irattár kezelése,
Október 27. -
-
Szakmai asszisztens
1116 Budapest, Barázda utca 20-30.
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a 140 fős ügyfélszolgálati terület és a főosztályvezető napi munkáját fogod támogatni, nyilvántartod feladatait
- nyomon követed a főosztályhoz tartozó költségeket, részt veszel a tervezésben
- döntés-előkészítő anyagokat állítasz össze
- kapcsolatot tartasz a társosztályokkal
Október 27. -
-
Adminisztrátor
2360 Gyál, Gorcsev Iván utca 1.Br. 580e - 590e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás • Mozgóbér • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• a telephelyen felmerülő adminisztrációs feladatok részbeni elvégzése, az adminisztrációs csoport munkájának segítése • megbízói megrendelések, egyéb megbízások adminisztratív feldolgozása • megbízókkal való folyamatos kapcsolattartás a napi munkavégzés során • szállítólevelek kiadása a...
Október 27. -
-
Irodai Recepciós (magabiztos angol nyelvtudással)
1134 Budapest, Váci út 33.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- telefonhívások fogadása és tovább irányítása;
- vendégek fogadása;
- kapcsolattartás beszállítókkal, futárszolgálatokkal;
- postázási feladatok, szkennelés;
- tárgyalók előkészítése, bekészítések;
- adminisztrációs teendők;
- iroda működéséhez szükséges rendelések, folyamatok koordinálása;
November 10. -
-
Recepciós
Budapest, IX. kerületBr. 2 600 Ft/óra bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Napi posta kezelése és adminisztrációja
- Megbeszélések előkészítésének segítése (teremfoglalás, ételrendelés, catering szervezése)
- Karbantartási és takarítási feladatok felügyelete, koordinálása
- Konyhai eszközök és fogyóeszközök rendelése
- Heti jelentések elkészítése, nyilvántartások vezetése
November 10. -
Működés támogató munkatárs
Százhalombatta
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A Poliol Termékfejlesztés és Műszaki Szerviz szervezet adminisztrációs és beszerzési támogatása
- Napi adminisztráció: dokumentumkezelés, postázás, számlák és HR ügyintézés
- Beléptetés, kiléptetés, felszerelések és eszközök kezelése
- Orvosi alkalmassági vizsgálatok koordinálása, nyilvántartások vezetése
November 10. -
-
Irodavezető
2040 Budaörs, Károly király utca 90.Nettó 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a könyveléssel
- Kapcsolattartás az ügyvéddel
- egyéb back office feladatok
- háttértevékenységek koordinálása
November 10. -
Szállodai recepciós
3233 Gyöngyös, Ózon utca 1.Nettó 300e - 350e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek • Lakhatási támogatás • Munkába járás támogatás • 5 000 - 30e Ft havi mozgóbér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vendégek fogadása, ki és becsekkolása, fizettetése
- A szálloda elvárásainak megfelelő vendégélmény biztosítása
- Éjszakai műszak esetén a szálloda biztonságának felügyelete
- Információnyújtás a vendégek számára
- Telefon, e-mail és egyéb kommunikációs csatornák folyamatos nyomon követése
November 10. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- FORINT- ÉS VALUTAPÉNZTÁR KEZELÉS: A bank ügyfeleinek napi szintű készpénz-, és valutaforgalmának lebonyolítása.
- ADMINISZTRÁCIÓ: Pénztári nyilvántartások, statisztikák vezetése, kimutatások készítése.
November 10. -
Adminisztrátori munkatárs
2120 Dunakeszi, Tőzegtavi útNettó 300e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Összetett adminisztratív feladatok ellátására Dunakeszi telephelyű logisztikai céghez keresünk munkatársakat.
- Nem Home Office
- Vezetői és csapat támogatása napi szintű adminisztratív ügyekben
November 10. -
-
Beszerzési asszisztens gyógyszertári hálózatba
Hibrid • Erzsébet Körúti Gyógyszertár - Budapest, Erzsébet krt. 23, 1073Nettó 300e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Gyógyszerek, gyógyászati segédeszközök, valamint egyéb termékek beszerzési folyamatának támogatása a hálózat gyógyszertárai számára.
- Kapcsolattartás beszállítókkal, ajánlatkérések, illetve megrendelések előkészítése.
- A megrendelések ellenőrzése és adminisztrációja.
November 10. -
Műszaki ügyintéző
Budapest, XVI. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA gépjárműflotta kezelése: időszakos és alkalmi szervizelés, gumicsere, polcozás, matricázás, biztosítás, kárügyintézés, hatósági ügyintézés (pl. törzskönyv) lízingszerződéshez, illetve üzemeltetéshez, új autó beszerzéséhez kapcsolódó ügyintézésben való részvétel, valamint eladáshoz / forgalomból...
November 10. -
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Elősegíted az eladótér felkészítését a nyitásra.
- Elvégzed a napi értékesítési folyamatokhoz szükséges adminisztratív feladatokat.
- Szükség esetén támogatod a színvonalas vendégkiszolgálást.
- Az üzletvezetővel és konyhafőnökkel egyeztetve megrendeled a szükséges termékeket.
November 10. -
-
Pénzügyi ügyintéző / asszisztens
HajdúhadházNettó 350e Ft havi bér
-
Céges autó
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Számlák iktatása, ellenőrzése, nyilvántartása
- Szerződések kezelése, dokumentálása, nyilvántartása
- Számlázás
- Kintlévőségek kezelése
- Könyvelési anyag előkészítése, számlákkal kapcsolatos információk begyűjtése
- Könyvelők munkájának segítése; kapcsolattartás a könyvelőkkel és bérszámfejtőkkel
Október 24. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!