-
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Titkársági és adminisztratív feladatok ellátása
- A vezető munkájának teljes körű támogatása
- A vezető naptárának kezelése, naptár meghívók szervezése
- Általános és személyes asszisztencia
- Kapcsolattartás a szervezeti egységekkel, s az ehhez kapcsolódó adminisztráció ellátása, határidők nyomon követése
Október 30.• Előre sorolva tegnap 12:05 -
-
Szenior titkársági szakértő
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- A vezető munkájának teljes körű támogatása
- A vezető naptárának és levelezésének kezelése, időpontok egyeztetése, feladatok nyomonkövetése
- Általános és személyes asszisztencia
- Titkársági és adminisztratív feladatok ellátása
Október 21.• Előre sorolva november 15. -
-
Nemzetközi devizaforgalmi szakértő (invesztigációs csapat)
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- nemzetközi ügyfél és bankközi átutalásokkal kapcsolatban felmerülő problémák, ügyfélbejelentések kezelése
- elszámolórendszerekkel kapcsolatos egyeztetések lebonyolítása
- angol nyelven történő írásos kommunikáció (SWIFT) a külföldi és partner bankokkal
November 10.• Előre sorolva november 16. -
-
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- ügyfelek által indított és fogadott
- levelező- és leánybankok által kezdeményezett és részükre érkező, továbbá
- egyes, a bank saját nevében lebonyolított nemzetközi átutalások feldolgozása
- a nemzetközi átutalásokhoz járulékos ügyletek lebonyolítása
November 10.• Előre sorolva november 16. -
-
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- ATM-ek rendszeres időközönként történő monitorozása
- Hiba esetén első körös beavatkozás távoli javításra
- ATM hibabejelentések kezelése
- Partnerekkel való kapcsolattartás
- Információ adás és támogatás fiókhálózatnak / partnereknek
- Panasz és reklamáció kezelés
November 07.• Előre sorolva november 13. -
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok
Főbb feladatok- Érkező vendégek fogadása, kiszolgálása és tárgyalók előkészítése
- Adminisztrációs feladatok
- Napi szintű együttműködés a társterületekkel
- Ügyfelekkel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
- A kollégák operatív támogatása
- HR feladatokban való közreműködés
November 13. -
1126 Budapest, Ugocsa utca 5.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- az ügyvezető munkájának segítése, kiemelt projektek támogatása
- közbeszerzési pályázatok figyelése
- pályázati anyagok teljes körű elkészítése, előkészítéstől a szerződéskötésig
- kiemelt ügyfelekkel való kapcsolattartás,
- árajánlatok készítése,
- külföldi és magyar gyártó cégekkel való kapcsolattartás,
Ma 12:04 -
Titkársági szakértő
1085 Budapest, Baross utca 22.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- általános titkársági teendők ellátása (hívások és e-mailek kezelése; postázás, iktatás)
- hallgatók tanulmányi adminisztrációja és tájékoztatása
- hallgatói életút naprakész vezetése az elektronikus tanulmányi rendszerekben
- toborzásban és nemzetközi hallgatók felvételi folyamataiban való aktív részvétel
Október 21. -
-
Pályázati menedzser
1117 Budapest, Dombóvári út 25.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokAz EU-s és hazai finanszírozású fejlesztési programok, támogatások (beleértve közvetlen EU-s finanszírozási pályázatokat is) nyomon követése és az ALTEO csoport tevékenységéhez illeszkedő források azonosítása;...
Október 22.• Előre sorolva november 15. -
-
Slovak speaking VAT Analyst
Hibrid • 1134 Budapest, Váci út 41.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- You will participate in internal trainings and learn all about VAT to provide a great client experience.
- You will analyze complex VAT data to prepare indirect tax reports for our multinational clients based on country-specific guidance.
November 14. -
-
Közbeszerzési munkatárs
1145 Budapest, Pétervárad utca 11-17.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Közreműködés a beszerzési- és közbeszerzési eljárások előkészítésében
- Közreműködés és koordinálás a közbeszerzési eljárások lefolytatásában - ajánlatkérői oldalon (amit külső szakértő folytat le)
- Beszerzési eljárások önálló lefolytatása
November 13. -
-
BANKI HÁTTÉRMŰVELETI GYAKORNOK - NYÍREGYHÁZA
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye
-
Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Munkád során lehetőséged lesz arra, hogy megismerd a Raffeisen Bank Szolgáltató Központjának a háttérműveleti területeit, és jobban beleláss abba a területbe, ami leginkább felkelti az érdeklődésed.
- Segítségnyújtás a banki háttérfolyamatok dokumentációjának előkészítésében és rendszerezésében.
Október 30. -
-
Közúti Szállítmányozási Adminisztrátor
Hibrid • Prologis Park Budapest M1 - Páty, Szent József 4, 2071
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Leigazolt szállítólevelek nyilvántartása, szkennelése, archiválása
- Számlázási feladatok ellátása
- Reklamációk, káresetek kezelése, nyomon követése
- Statisztikák, riportok készítése
- Raklapnyilvántartás vezetése, egyeztetése
- Egyéb adminisztratív feladatok (adatrögzítés, okmánynyomtatás)
Október 31.• Előre sorolva november 15. -
Lurdy Bevásárló- és Irodaközpont - Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14, 1097
-
Szakmai tréningek
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda napi működésének koordinálása és ellenőrzése
- Irodai infrastruktúra (bútorok, technikai eszközök, közművek) karbantartásának szervezése
- Szolgáltatókkal, alvállalkozókkal, beszállítókkal való kapcsolattartás (takarítás, biztonsági szolgálat, karbantartó, IT stb.)
Ma 11:40 -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Az ügyvezető igazgató és irodavezető munkájának támogatása
- A vállalat irányítási rendszer működtetésének elsajátítása és naprakész nyilvántartás vezetése (adatrögzítés, határidők figyelése, adatbázis karbantartás)
November 13. -
Főelőadó (bizonylatkezelési)
1135 Budapest, Szabolcs utca 33.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező bizonylatok átvétele, ellenőrzése és feldolgozása
- Bizonylatok archiválása és rendszerezése
- Számlázási és pénzügyi folyamatok támogatása
- Rendszeres és egyedi megrendelések elkészítése, társosztályoktól érkező háttérszámítások kontrolálása
- Pénzügyi keretek folyamatos monitorozása
Október 20. -
Minőségbiztosítási asszisztens csoportvezető
2040 Budaörs, Vasút utca 13.Nettó 350e - 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Minőségbiztosítási asszisztensi csapat operatív feladatainak irányítása
- Csapat erőforrásainak megfelelő elosztása, priorizálása, kezelése
- Rendszeres egyeztetés és beszámolás a minőségbiztosítási vezetőnek
November 11. -
Energetikai ügyintéző
Lurdy Bevásárló- és Irodaközpont - Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14, 1097Br. 3 000 Ft/óra bér
- Részmunkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- A szolgáltatói ügyek önálló intézése a szerződött ügyfelek számára
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon és online
- Adatok beszerzése, azok bevitele és rögzítése különböző informatikai rendszerekbe
- Táblázatok, kimutatások és statisztikák készítése a beszerzett adatokból
November 05. -
Energetikai ügyintéző diákmunka
Lurdy Bevásárló- és Irodaközpont - Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14, 1097Nettó 1 700 - 2 000 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok- A szolgáltatói ügyek önálló intézése a szerződött ügyfelek számára
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon és online
- Adatok beszerzése, azok bevitele és rögzítése különböző informatikai rendszerekbe
- Táblázatok, kimutatások és statisztikák készítése a beszerzett adatokból
November 05.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!