-
Debrecen
- Részmunkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Szakmai anyagok prezentációjának elkészítése
- Megbeszélésekről és projektről jegyzőkönyvek készítése – a későbbiek során esetlegesen moderálási feladatok ellátása
- SAP rendszer megismerése és használata
- Riportok készítése és elemzése
- Elégedettségi felmérések készítése és elemzése
Tegnap 14:03 -
Külső Recepciós
4002 Debrecen, Heltai Gáspár utca 1.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- az iskola látogatóinak fogadása és tájékoztatása,
- a vendég- és áruforgalom nyomon követése, adminisztrálása,
- biztonsági rendszerek kezelése és felügyelete (tűzjelző, riasztó, kamerarendszer, beléptető rendszerek),
- aktív részvétel az épület és a közösség védelmében,
- kulcsok és küldemények kezelése,
December 03. -
-
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A fejlesztési csoport tagjaként pályázati források és pályázattípusok széles körével fogsz találkozni.
- pályázatfigyelés
- projekttervezés
- pályázatírás
- megvalósítás
- utógondozás
- Önálló, felelősségteljes munkavégzésre lesz szükség.
- változásbejelentések
- szerződésmódosítások
- szakmai beszámolók készítése
November 24.• Előre sorolva 11 órája -
Kereskedelmi asszisztens
4025 Debrecen, Postakert utca 8.Nettó 350e - 400e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Árajánlatok, megrendelések készítése magyar és angol nyelven csapatmunkában segítséggel.
- Projektek, határidők nyomonkövetése.
- Napi szintű angol nyelvű kommunikáció a külföldi beszállítókkal, főként e-mailen keresztül, esetenként telefonon.
- Kapcsolattartás a hazai partnerekkel.
- Ad hoc jellegű munkák.
November 21. -
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- IT GxP rendszerek validálásában való részvétel, dokumentációk készítése és ellenőrzése
- IT rendszerek IQ, OQ, PQ folyamatainak végrehajtása és koordinálása
- Rendszerek életciklusának nyomon követése, életciklus-menedzsment teljes körü dokumentálása és frissítése
- Adatintegritás biztosítása
November 17.• Előre sorolva tegnap 00:09 -
-
Könyvvizsgáló asszisztens
4025 Debrecen, Széchenyi utca 15.
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Monitor (2 db) • Desktop PC • Mobiltelefon • Céges autó
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyfelek által szolgáltatott pénzügyi és számviteli dokumentumok begyűjtése, rendszerezése,
- Részvétel a könyvvizsgálati munkafolyamatokban a könyvvizsgáló irányítása mellett (pl. dokumentumok feldolgozása, egyeztetése, tesztelések és elemzések végrehajtása),
December 02. -
-
Ügyfélkapcsolati asszisztens
Lion Office Center Irodapark - Debrecen, Vágóhíd u. 2, 4034
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Workstation
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Irodai és adminisztratív tevékenységek napi szintű ellátása.
- Digitális dokumentumkezelés, adatrögzítés és adminisztrációs rendszerek kezelése. (Excel, Trello, ERP)
- Műszaki árajánlatok készítése és nyomon követése az ügyfelekkel folytatott kommunikáció alapján.
December 02. -
Kereskedelmi ügyintéző orosz nyelvtudással
4033 Debrecen, Veres Péter utca 19.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Orosz középfok
Főbb feladatok- Kazahsztánban most induló és Oroszországban előkészítés alatt álló piac- és irodanyitási feladatok ellátása orosz nyelven
- külföldi irodákkal való napi együttműködés
- külföldi szolgáltató partnerekkel való kapcsolattartás
- nemzetközi kereskedelmi folyamatok támogatása
November 20.• Előre sorolva december 2. -
Jogi asszisztens
4030 Debrecen, Vámraktár utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok
Főbb feladatok- Ügyfélpanaszokkal és kárügyekkel kapcsolatos feladatokban való aktív közreműködés
- Kárügyeket, biztosításokat érintő nyilvántartások, kimutatások készítése
- Folyamatos kapcsolattartás a biztosítókkal
- Egyéb, az ügyviteli tevékenységet érintő feladatok ellátása
November 20.• Előre sorolva december 2. -
Irodai és Adminisztrációs koordinátor
4025 Debrecen, Piac utca 77.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol alapfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- a DV Zrt. irodai, adminisztratív feladatainak magas szintű ellátása,
- ügyviteli és dokumentációs tevékenységek elvégzése, koordinálása, nyilvántartások vezetése,
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása, iratkezelési rendszer (adActa) kezelése; iratok, számlák iktatása,
November 17.• Előre sorolva december 2. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Napi kapcsolattartás a munkavállalókkal, a központi HR csapattal és a lokális vezetéssel.
- Új munkavállók fogadása, munkaeszközök kiadása.
- Folyamatos kapcsolattartás partnercégeinkkel.
- A vállalati eszközök, készletek (pl. munkaruha) és nyilvántartások pontos vezetése.
December 03. -
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatokWhat awaits you? −Supporting real estate management related back-office administration. −Supporting planning of budget and invest expenditures. −Preparation of ordering goods and services from external service providers, confirmation of delivery. −Administrative tasks, documentation review....
November 28. -
Személyi asszisztens
Debrecen
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Adminisztrációs teendők ellátása
- Riport tevékenység az ügyvezető felé
- Ad-hoc feladatok elvégzése az ügyvezető megbízásából
- Számlák csoportosítása
- Felszólítások és kifizetések kezelése
- Teljesítményigazolások elkészítése
- E-mailek megválaszolása
- Folyamatban lévő projektek összefogása
- Szerződések készítése
November 27.• Előre sorolva december 2. -
-
Nappali recepciós
4031 Debrecen, István út 74.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Vendégek érkeztetése, regisztrálása
- Számlázás, pénzkezelés, fizettetés
- Ügyviteli feladatok
- Értékesítés: telefonhívások fogadása, árajánlatok készítése, foglalások rögzítése a szállodai szoftverben, kontingensek kezelése
- Teljes körű információszolgáltatás és segítségnyújtás
November 07.• Előre sorolva november 30. -
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ki- visszakapcsolás.
- Kereskedőtől és elosztói oldalról érkező kikapcsolási és visszavonási folyamatok kezelése.
- Kereskedőtől és elosztói oldalról érkező visszakapcsolási folyamatok kezelése.
- Moratórium kezelése.
November 25.• Előre sorolva december 1. -
-
Adatcsere munkatárs
Debrecen
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adat és üzenetforgalom kezelése, felügyelete.
- Kereskedőkkel e-mailes és telefonos kapcsolattartás, egyeztetés.
- Reklamációkezelés és panasz ill. hatósági megkeresés esetén kivizsgálás.
- Kapcsolattartás és segítségnyújtás társszervezeteknek.
- Együttműködés az osztály ill. az igazgatóság többi csoportjával.
December 01. -
-
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokWhat awaits you? −A state-of-the-art production line −Get to know energy module production −recording topics and problems on the production line oprocess times oprocess disruption ohelp with the worker instruction −transfer the information in office (excel, word, PowerPoint) −Close contact with the...
November 26. -
Műszaki asszisztens
Debrecen
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Munkavállalókkal kapcsolatos adminisztratív ügyintézés (beléptetés, kiléptetés, nyomtatványok, táppénzes papírok kezelése, munkaruha és eszközök kiadása, bérreklamációk ügyintézése, jelenléti ívek, oktatások, orvosi alkalmassági vizsgálatok ügyintézése)
- Anyag- és szolgáltatásrendelések
November 25. -
Beruházási és beszerzési koordinátor
4030, Debrecen, Fokos utca 12
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokBeszerzések előkészítése lefolytatása Hozzá köthető adminisztrációs feladatok ellátása Beruházások előkészítése, nyomon követése Hozzá tartozó adminisztrációs feladatok ellátása Szükséges riportok, prezentációk elkészítése A beszerzésben és beruházásban részt vevő partnerekkel folyamatos...
November 27. -
Páciens koordinátor
4025, Debrecen, Bajcsy-Zsilinszky utca 34. földszint
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokPáciensek fogadása, koordinálása Ügyféligények feldolgozása telefonon, e-mailben Adminisztrációs és szervezési feladatok Orvos és asszisztens kollégák munkájának támogatása Kapcsolattartás partnerekkel...
November 18.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Gazdasági gyakornok debrecen állások, munkák adminisztráció, asszisztens, irodai munka területen
Értesítést kérek hasonló állásokról
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!