-
Back office adminisztrátor
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Back office és adminisztratív feladatok ellátása, valamint a CRM rendszer naprakész vezetése.
- Aktív részvétel a vállalat értékesítési céljainak megvalósításában, azok nyomon követésében és eredményességük ellenőrzésében.
- Árajánlatok elkészítése és kiadása meglévő és potenciális partnerek számára.
November 20. -
Értékesítési és beszerzési asszisztens
1134 Budapest, Angyalföldi út 5.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- árubeszerzési feladatok ellátása, beleértve fuvarszervezést és vámügyintézést
- gépátadások szervezése
- webshop termékek és bannerek karbantartása
- a webshopon és e-mailen keresztül beérkező rendelések megválaszolása, összeállítása és futárral való kiszállításának megszervezése (csapatmunkában)
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:13 -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Felsőfokú végzettség (építészet, mérnöki, közgazdaság, üzletfejlesztés előny)
- Előnyt jelent: fit-out vagy építőipari projektkoordinációs 1-2 éves tapasztalat
- Kiváló kommunikációs és szervezőkészség
- Magabiztos MS Office (Excel, PowerPoint) ismeret
- Precizitás, problémamegoldó attitűd, jó időgazdálkodás
November 11.• Előre sorolva 11 órája -
B2B Külkereskedelmi munkatárs
1157 Budapest, Késmárk utca 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a belföldi és külföldi (Európa, Ázsia, USA) beszállítókkal
- Készletgazdálkodás
- Megrendelések elkészítése és kezelése
- Kapcsolattartás a gyártással, logisztikával és a raktárokkal
- Vevői rendelések feldolgozása, visszaigazolása, szállítólevél-készítés, számlázás
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Senior pénzügyi munkatárs
Hibrid • 1138 Budapest, Váci út 135-139.
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- kapcsolattartás a külsős partnerekkel, szükséges adminisztráció elvégzése,
- bejövő/kimenő számlák és költségelszámolások adminisztrációja, továbbítása a könyvelésre,
- banki adminisztratív kapcsolattartás, ügyintézés,
- adatszolgáltatások a könyvelő, bérszámfejtés felé,
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokPRINCIPAL ELEMENTS & ACCOUNTABILITIES: • Provide administrative support to the Client Relationship Team on allocated clients, including but not limited to the preparation of banking, investment, internal and external reports, trade instruction preparation, cash transfer instructions, • Providing...
December 02.
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!