-
Hibrid • Pécel
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Értékesítő kollégák munkájának a támogatása
- Értékesítési folyamatok pontos adminisztrációja, utókövetése az ügyviteli (CRM) rendszerben
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, beszállítókkal (írásban, szóban egyaránt)
- Ajánlatok előkészítése
Tegnap 21:04 -
Ügyfélszolgálati asszisztens
Törökszentmiklós
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Új ügyfelek adatainak számítógépes rögzítése és a kiszolgálási folyamat nyomon követése
- Ügyfelektől érkező megkeresések megválaszolása, ügyfelek igényeinek rögzítése és kezelése
- Ügyféladatok, esetleges reklamációk rögzítése és aktualizálása a CRM rendszerben
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
Felnőttképzési Irodai Ügyintéző
2080 Pilisjászfalu, Bécsi út 30.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- felnőttképzési adminisztráció kezelése
- kapcsolattartás jelentkezőkkel, oktatókkal, résztvevőkkel (telefonon és emailben)
- oktatók munkájának támogatása
- felnőttképzési szervezési feladatok ellátása (pl. beiratkozás támogatása)
- belső crm rendszer kezelése
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
Back office adminisztrátor
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Back office és adminisztratív feladatok ellátása, valamint a CRM rendszer naprakész vezetése.
- Aktív részvétel a vállalat értékesítési céljainak megvalósításában, azok nyomon követésében és eredményességük ellenőrzésében.
- Árajánlatok elkészítése és kiadása meglévő és potenciális partnerek számára.
November 20. -
Back office munkatárs
Hibrid • 8200 Veszprém, Budapest út 16.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Adminisztrációs feladatok ellátása (CRM, ÁNYK);
- telefonos ügyfélszolgálat (8-16 óráig ügyfelek hívásának fogadása, hibajegy kezelés, egyéb);
- az értékesítési folyamatok háttértámogatása;
- partnereink, ügyfeleink támogatása, kapcsolattartás;
- megrendelések feldolgozása, dokumentálása;
- számlázási folyamatok;
December 04.• Előre sorolva december 4. -
-
Irodavezető asszisztens
Budapest, III. kerület
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- értékesítő kollégák elszámoltatása pénzügyi és raktár területen
- iroda teljes raktárnyilvántartásának precíz vezetése
- havi leltározás teljes körű lebonyolítása
- házipénztár kezelés
- adminisztrációs, asszisztensi feladatok teljes körű ellátása
- áru- és irodaszer rendelés
- CRM rendszer napiszintű használata
November 07.• Előre sorolva december 4. -
-
Értékesítési és beszerzési asszisztens
1134 Budapest, Angyalföldi út 5.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- árubeszerzési feladatok ellátása, beleértve fuvarszervezést és vámügyintézést
- gépátadások szervezése
- webshop termékek és bannerek karbantartása
- a webshopon és e-mailen keresztül beérkező rendelések megválaszolása, összeállítása és futárral való kiszállításának megszervezése (csapatmunkában)
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:13 -
-
Szerviz asszisztens
MandU Kft. - Pilisvörösvár, Dugonics u. 71, 2085Nettó 400e - 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokCégünk vidám, családias hangulatú csapatába új szervizasszisztens kollégát keresünk. Olyan munkatársat várunk, aki pontos és megbízható adminisztratív támogatást nyújt a szerviztevékenységhez és a napi operatív folyamatokhoz. A pozíció feladatai közé tartozik többek között az adminisztrációs és...
December 04. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Felsőfokú végzettség (építészet, mérnöki, közgazdaság, üzletfejlesztés előny)
- Előnyt jelent: fit-out vagy építőipari projektkoordinációs 1-2 éves tapasztalat
- Kiváló kommunikációs és szervezőkészség
- Magabiztos MS Office (Excel, PowerPoint) ismeret
- Precizitás, problémamegoldó attitűd, jó időgazdálkodás
November 11.• Előre sorolva 10 órája -
Irodai asszisztens
1139 Budapest, Röppentyű utca 53.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, emailen és telefonon történő megkeresésekre reagálás
- Irodai adminisztráció
- Az iroda napi tevékenységéhez szükséges beszerzések lebonyolítása (irodaszer, higiéniai és egyéb termékek)
- Kollégák munkájának támogatása
- Adatbázis kezelés
Tegnap 09:54 -
Sales gyakornok - diákmunka
BudapestBr. 2 200 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- ajánlatkérések, vevők, kontaktok regisztrálása és adatok kezelése a CRM rendszerben
- a regisztrált ajánlatokhoz érkező dokumentumok feltöltése a mapparendszerbe,
- dokumentumok fordítása fordítóprogram segítségével
- ajánlatok előkészítése Sales Managerek részére
December 02. -
Kereskedelmi asszisztens (Bp, XX.ker)
1201 Budapest, Helsinki út 74.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- B2B és export (CZ–SK–SRB) partnerek rendeléseinek rögzítése, adminisztrálása
- Ügyfélszolgálat, kapcsolattartás partnerekkel e-mailben és telefonon.
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
B2B Külkereskedelmi munkatárs
1157 Budapest, Késmárk utca 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás a belföldi és külföldi (Európa, Ázsia, USA) beszállítókkal
- Készletgazdálkodás
- Megrendelések elkészítése és kezelése
- Kapcsolattartás a gyártással, logisztikával és a raktárokkal
- Vevői rendelések feldolgozása, visszaigazolása, szállítólevél-készítés, számlázás
November 28.• Előre sorolva december 4. -
Pénzügyi és irodai asszisztens
8000 Székesfehérvár, Budai út 336.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- adminisztrációs és dokumentációs feladatok ellátása
- számlák kezelése és rögzítése a belső CRM rendszerben
- időszakos kimutatások, riportok készítése
- anyaggazdálkodási teendők: készletnyilvántartás vezetése, rendelések kezelése, beszállítókkal való egyeztetés
November 20.• Előre sorolva december 2. -
-
Irodai és kereskedelmi asszisztens (Office-Sales Assistant)
1117 Budapest, Budafoki út 187-189.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- ajánlatok és megrendelések előkészítése, adminisztrálása
- kereskedelmi és beszerzési folyamatok támogatása
- kapcsolódó dokumentumok naprakészen tartása, saját munka ellenőrzése
- CRM-rendszer kezelése
- szerződések előkészítésének -, számlázási feladatoknak a támogatása
November 25.• Előre sorolva december 1. -
-
Senior pénzügyi munkatárs
Hibrid • 1138 Budapest, Váci út 135-139.
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- kapcsolattartás a külsős partnerekkel, szükséges adminisztráció elvégzése,
- bejövő/kimenő számlák és költségelszámolások adminisztrációja, továbbítása a könyvelésre,
- banki adminisztratív kapcsolattartás, ügyintézés,
- adatszolgáltatások a könyvelő, bérszámfejtés felé,
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
Irodai kisegítő BP (diákmunka)
BudapestBr. 1 850 - 1 850 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- · Bejövő posta érkeztetése, szkennelése, iktatása, rendszerbe való rögzítése (CRM, ÜKR);
- · Kimenő és belső posta kezelése;
- · Dokumentumok tartalmi ellenőrzése;
- · Irattározás;
- · Elektronikusan beérkezett ügyféligények iktatása;
November 14. -
Senior SAP és adminisztrációs specialista
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokTe tartod majd kézben az SAP rendszerben végzendő cikktörzs műveletek teljes körű végrehajtását a vállalati szabályzatok és előírt folyamatok szerint, miközben folymaatosan tartod a kapcsolatot az érintett társosztályokkal....
December 02. -
Képzésszervező referens
Hibrid • 1138 Budapest, Váci út 117.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A forgalmazott – Siemens és Hexagon – CAD/CAM ipari szoftverek tanfolyamainak szervezése
- A különböző csatornákon érkező, a képzések után érdeklődők rögzítése
- Képzésekkel kapcsolatos ajánlatkészítés és azok rendszeres telefonos lekövetése
November 05.• Előre sorolva november 29. -
-
Külkereskedelmi munkatárs
3516 Miskolc, Tégla utca 29.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Laptop • Monitor (2 db) • Windows • Headset • Mobiltelefon • Céges autó
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Aorvostechnikai cég külkereskedelmi tevékenységének tervezése, a tervteljesítés érdekében koordinálása és fejlesztése
- Kapcsolattartás meglévő külföldi partnereinkkel, új együttműködések felkutatása
- Tárgyalások önálló lebonyolítása, szerződéskötési folyamatok előkészítése, támogatása
November 06.• Előre sorolva november 26.
1
2
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!