-
Hibrid • Pécel
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Értékesítő kollégák munkájának a támogatása
- Értékesítési folyamatok pontos adminisztrációja, utókövetése az ügyviteli (CRM) rendszerben
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, beszállítókkal (írásban, szóban egyaránt)
- Ajánlatok előkészítése
Tegnap 21:04 -
Ügyfélszolgálati asszisztens
Törökszentmiklós
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Új ügyfelek adatainak számítógépes rögzítése és a kiszolgálási folyamat nyomon követése
- Ügyfelektől érkező megkeresések megválaszolása, ügyfelek igényeinek rögzítése és kezelése
- Ügyféladatok, esetleges reklamációk rögzítése és aktualizálása a CRM rendszerben
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:10 -
-
Felnőttképzési Irodai Ügyintéző
2080 Pilisjászfalu, Bécsi út 30.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- felnőttképzési adminisztráció kezelése
- kapcsolattartás jelentkezőkkel, oktatókkal, résztvevőkkel (telefonon és emailben)
- oktatók munkájának támogatása
- felnőttképzési szervezési feladatok ellátása (pl. beiratkozás támogatása)
- belső crm rendszer kezelése
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
-
Back office munkatárs
Hibrid • 8200 Veszprém, Budapest út 16.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Adminisztrációs feladatok ellátása (CRM, ÁNYK);
- telefonos ügyfélszolgálat (8-16 óráig ügyfelek hívásának fogadása, hibajegy kezelés, egyéb);
- az értékesítési folyamatok háttértámogatása;
- partnereink, ügyfeleink támogatása, kapcsolattartás;
- megrendelések feldolgozása, dokumentálása;
- számlázási folyamatok;
December 04.• Előre sorolva december 4. -
-
Irodavezető asszisztens
Budapest, III. kerület
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- értékesítő kollégák elszámoltatása pénzügyi és raktár területen
- iroda teljes raktárnyilvántartásának precíz vezetése
- havi leltározás teljes körű lebonyolítása
- házipénztár kezelés
- adminisztrációs, asszisztensi feladatok teljes körű ellátása
- áru- és irodaszer rendelés
- CRM rendszer napiszintű használata
November 07.• Előre sorolva december 4. -
-
Szerviz asszisztens
MandU Kft. - Pilisvörösvár, Dugonics u. 71, 2085Nettó 400e - 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokCégünk vidám, családias hangulatú csapatába új szervizasszisztens kollégát keresünk. Olyan munkatársat várunk, aki pontos és megbízható adminisztratív támogatást nyújt a szerviztevékenységhez és a napi operatív folyamatokhoz. A pozíció feladatai közé tartozik többek között az adminisztrációs és...
December 04. -
Kereskedelmi asszisztens (Bp, XX.ker)
1201 Budapest, Helsinki út 74.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- B2B és export (CZ–SK–SRB) partnerek rendeléseinek rögzítése, adminisztrálása
- Ügyfélszolgálat, kapcsolattartás partnerekkel e-mailben és telefonon.
November 28.• Előre sorolva december 4. -
-
Irodai és kereskedelmi asszisztens (Office-Sales Assistant)
1117 Budapest, Budafoki út 187-189.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- ajánlatok és megrendelések előkészítése, adminisztrálása
- kereskedelmi és beszerzési folyamatok támogatása
- kapcsolódó dokumentumok naprakészen tartása, saját munka ellenőrzése
- CRM-rendszer kezelése
- szerződések előkészítésének -, számlázási feladatoknak a támogatása
November 25.• Előre sorolva december 1. -
-
Irodai kisegítő BP (diákmunka)
BudapestBr. 1 850 - 1 850 Ft/óra bér
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- · Bejövő posta érkeztetése, szkennelése, iktatása, rendszerbe való rögzítése (CRM, ÜKR);
- · Kimenő és belső posta kezelése;
- · Dokumentumok tartalmi ellenőrzése;
- · Irattározás;
- · Elektronikusan beérkezett ügyféligények iktatása;
November 14. -
Senior SAP és adminisztrációs specialista
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokTe tartod majd kézben az SAP rendszerben végzendő cikktörzs műveletek teljes körű végrehajtását a vállalati szabályzatok és előírt folyamatok szerint, miközben folymaatosan tartod a kapcsolatot az érintett társosztályokkal....
December 02. -
Képzésszervező referens
Hibrid • 1138 Budapest, Váci út 117.
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A forgalmazott – Siemens és Hexagon – CAD/CAM ipari szoftverek tanfolyamainak szervezése
- A különböző csatornákon érkező, a képzések után érdeklődők rögzítése
- Képzésekkel kapcsolatos ajánlatkészítés és azok rendszeres telefonos lekövetése
November 05.• Előre sorolva november 29. -
-
Service Contracts Specialist - DACH
Németország
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Preparation and delivery of new and renewal service contract offerings
- Provide support to internal and external customers via phone and email
- Analyze reports and proactively update customers
November 20. -
Adminisztrátori munkakör
Országos lefedettség
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatokadminisztrációs tevékenység ellátása a cég stratégiájában meghatározott piaci területeken nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése és kiértékelése, rendszerezése kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel szállítások koordinálása és nyilvántartása tárgyalásokon, megbeszéléseken történő jegyzőkönyvek...
November 17. -
-
Sales Support Specialist - 12 months FTC
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Enge Zusammenarbeit mit den Vertriebs- und Preisgestaltungsteams, um reibungslose Abläufe zu gewährleisten.
- Erstellung genauer und zeitgerechter Kundenangebote.
- Sicherstellung, dass alle Angebote den Unternehmensstandards und Kundenanforderungen entsprechen.
November 20. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Be the go-to expert for all customer and team inquiries related to BSH Gantry & Consumables
- Support sales with quotations, order processing, tracking, and invoicing
- Coordinate projects, focusing on timelines, resources, budgets, and status reports
November 20.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Crm modellező állás, munka
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!