Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Asszisztens állás, munka
136 db találat
Szűrés
-
A vezető munkájának támogatása, szervezeten belüli ügyek intézése, ügyviteli, adminisztrációs feladatok koordinálása. A megbeszélések, értekezletek szervezése, egyeztetése, ütemezése, előkészítése, a lebonyolításban való közreműködés, jegyzőkönyv készítése. A határidők egyeztetés...ma 13:03
-
levelezés és ügyintézés elsősorban adminisztratív feladatok ellátása az ingatlan nyilvántartó adatbázisok kezelése szükséges dokumentumok, szerződések kezelése, feldolgozása, aktualizálása számlák és postai küldemények adminisztrációja, kezelése folyamatos kapcsolattartás a társo...ma 13:30
-
Az irodaterület kialakításával és felhasználásával kapcsolatos tevékenységek: részvétel az iroda-átalakítások, fejlesztések előkészítésében, megszervezésében és lebonyolításában beszállítói, szolgáltatói ajánlatok bekérése, kiértékelés előkészítése a céges beszerzési szabályzat...tegnap 09:51
-
Budaörsi bemutató teremben ügyfelek fogadása, tájékoztatása -Bemutató terem napi fenntartása, nyitás, zárás -Beérkező megkeresések feldolgozása -Előzetes árajánlatok készítése -Megrendelések. szerződések előkészítése -Projekt árajánlatok, előkészítésében való részvétel -Értékesí...tegnap 09:40
-
garázskapuk és alkatrészek értékesítése, az ehhez tartozó adminisztrációs munkák elvégzése szervizbejelentések kezelése ügyfelek tájékoztatása, segítése ajánlatot kérő ügyfelek kezeléseápr. 28.
-
Naptár kezelése és a határidők pontos nyomon követesé Tárgyalások megszervezése, érintett felek tájékoztatása Beérkező hívások fogadása Bejövő és kimenő postai küldemények kezelése, adminisztrálása Dokumentumok iktatása Irodaházon kívül felmerülő kisebb ügyintézések, melyhez külö...ápr. 28.
-
A kategória managerek munkájának támogatása a rendszerben történő adminisztrációval, úgy, mint cikktörzs karbantartás, listázások, árbeállítások, promóciós beállítások, továbbá egyéb adminisztrációval, úgy, mint szerződések kezelése, kiszámlázások adminisztrációja. Fő felelőssége...ápr. 28.
-
Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...tegnap 12:19
-
adminisztratív feladatok ellátása: iratkezelés, az elektronikus szakrendszerek kezelése; beérkező és kimenő postai, illetve elektronikus küldemények kezelése, rendszerezése és iktatása; általános irodai feladatok elvégzése: nyomtatás, fénymásolás, szkennelés; munkaerő nyilvántart...ápr. 27.
-
Kapcsolattartás a beszerzőkkel, értékesítőkkel, raktárakkal Kapcsolattartás a beszállítókkal és a nemzetközi beszerzéssel Szállítói ajánlatok bekérése, feldolgozása Árugazdálkodási rendszerünk kezelése Szortimentet érintő változások rendszerben történő rögzítése Áruterület teljes...ápr. 26.
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...ápr. 28.
-
megrendelések, visszaigazolások készítése ajánlatok előkészítése közbeszerzési folyamtok kezelése ( oktatás után ) közbeszerzési ajánlatok előkészítése riportok és elemzések készítése a csapatvezető felé szoros együttműködés az értékesítési, marketinges kollégákkal ügyfél igények...ápr. 25.
-
a szociális étkeztetési szolgáltatás napi szintű koordinálása, szervezése: kérelmek fogadása és a kérelmek elbírálásához szükséges dokumentumok beszerzése ellátottakkal való kapcsolattartás: ellátottak és hozzátartozóik megfelelő tájékoztatása, rendszeres kapcsolattartás napi szi...ápr. 25.
-
Budaörsi irodánkba, fiatalos csapatba, kollégát/kolléganőt keresünk, irodai asszisztensi munkakörbe. Feladatok: Általános irodai feladatok Kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben és telefonon Kimutatások készítése Kimenő, bejövő hívások kezelése A cég te...ápr. 25.
-
Költségszámlák rögzítése Vevői számlák kiállítása könyvelési anyagok előkészítése (szkennelés, fénymásolás, iktatás) Céges bankszámlák kezelése, átutalások indítása Ügyfélfogadás, csomag átvétel Irodai beszerzések intézése Jelenléti ívek vezetése...ápr. 25.
-
A munkáltató kezelésében lévő ingatlanalapok működéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása: kapcsolattartás az ingatlanalapok által megbízott vállalkozókkal, partnerekkel (többek között, de nem kizárólagosan: értékbecslő, jogász, vállalkozók, közműszolgáltatók, biztos...ma 12:30
-
Alapvetően EU finanszírozású projektben projekt adminisztrátori feladatok ellátása: rendszeres jelentések készítése; napi szintű kommunikáció a Projektmenedzserekkel, a Pénzügyi és Szakmai vezetőkkel; a Projektet érintő külső és belső megbeszélések szervezése Projekttel kapcsol...ma 13:00
-
Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.ápr. 26.
-
Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs
Legyen az első 5 jelentkező között!2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.ápr. 23. -
Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs
Legyen az első 5 jelentkező között!2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.ápr. 23.