Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Asszisztens állás, munka
126 db találat
Szűrés
-
Adminisztratív feladatok bejövő posta átvétele, feldolgozása (iratok érkeztetése, kezelése, továbbítása a telephelyen belül és más telephelyek felé) kimenő levelek postázása számlák iktatása iktatóprogramban nyilvántartások, adatbázisok kezelése (munkaruha, stb.) rendszerszintű a...ma 11:05
-
Budaörsi irodánkba, fiatalos csapatba, kollégát/kolléganőt keresünk, irodai asszisztensi munkakörbe. Feladatok: Általános irodai feladatok Kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben és telefonon Kimutatások készítése Kimenő, bejövő hívások kezelése A cég te...ma 09:30
-
Dokumentumok előkészítése, szerkesztése Nyilvántartások vezetése, határidők figyelemmel kísérése Házi pénztár kezelése Munkaügyi feladatok napi szintű ellátása Egyéb adminisztratív feladatok ellátása (számlák előkészítése, kintlévőségek nyilvántartása)...tegnap 17:36
-
Projekt csoport, valamint a Projektvezető műszaki feladatainak elősegítése, napi munkájának asszisztenciája Projekthez kapcsolódó adminisztratív és dokumentációs teendők összefogása, koordinálása, átadási dokumentációk, teljesítési igazolások előkészítése Üzleti ajánlatok, áraján...tegnap 14:10
-
Adminisztrációs asszisztensként neked köszönhető, hogy az áruházi dokumentáció rendben van és minden az előírásoknak megfelelően zajlik. Emelet az áruházi közösség szíve és lelke leszel. Mit is jelent ez? Te szervezed meg a munkatársi programokat Ellenőrződ és kézben tartod a tűz...tegnap 16:28
-
Telefonközpont kezelése, hívások fogadása, tájékoztatás nyújtása Postázási feladatok ellátása – kimenő és beérkező küldemények iktatása, összekészítése, feladása Interneten keresztül történő beszerzések lebonyolítása a felkutatástól a megrendelésig Céges biztosítások menedzselése...tegnap 12:35
-
a műszaki csapat támogatása, asszisztensi feladatok ellátása. Beérkező telefonok, e-mailek fogadása Ügyfelek fogadása, közvetlen és közvetett kapcsolattartás aktív részvétel belső és külső riportok készítésébentegnap 17:30
-
Generál kivitelezői szerződések előkészítése, dokumentálása, iktatása Biztosítások teljekörű ügyintézése, együttműködés a szerződött biztosítási alkusz céggel Ajánlatok nyilvántartása, adminisztrálása ISO vállalkozásszervezési részével kapcsolatos adminisztráció, auditokon való r...tegnap 14:35
-
levelezés és ügyintézés elsősorban adminisztratív feladatok ellátása az ingatlan nyilvántartó adatbázisok kezelése szükséges dokumentumok, szerződések kezelése, feldolgozása, aktualizálása számlák és postai küldemények adminisztrációja, kezelése folyamatos kapcsolattartás a társo...tegnap 13:30
-
- Adatkezelés és -elemzés kiemelkedő szintű Excel tudással, összetett riportok készítése, adatbázisok kezelése - A vezetők támogatása szervezési és adminisztratív feladatokban - Dokumentumok készítése, kezelése, nyilvántartások vezetése - Kiskereskedelmi hálózat háttérmunkálatain...ápr. 29.
-
Budaörsi bemutató teremben ügyfelek fogadása, tájékoztatása -Bemutató terem napi fenntartása, nyitás, zárás -Beérkező megkeresések feldolgozása -Előzetes árajánlatok készítése -Megrendelések. szerződések előkészítése -Projekt árajánlatok, előkészítésében való részvétel -Értékesí...ápr. 29.
-
garázskapuk és alkatrészek értékesítése, az ehhez tartozó adminisztrációs munkák elvégzése szervizbejelentések kezelése ügyfelek tájékoztatása, segítése ajánlatot kérő ügyfelek kezeléseápr. 28.
-
Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs
Legyen az első 5 jelentkező között!2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.tegnap 16:35 -
A kategória managerek munkájának támogatása a rendszerben történő adminisztrációval, úgy, mint cikktörzs karbantartás, listázások, árbeállítások, promóciós beállítások, továbbá egyéb adminisztrációval, úgy, mint szerződések kezelése, kiszámlázások adminisztrációja. Fő felelőssége...ápr. 28.
-
Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...ápr. 29.
-
Ügyvezető teljes körű személyi asszisztenciája; Az Ügyvezető napi és szakmai munkájának támogatása, segítése és az általa meghatározott projektekben való részvétel; Ügyviteli és egyéb adminisztrációs feladatok koordinálása és ellátása; Vezetői értekezletek, találkozók, tárgyaláso...ápr. 26.
-
értékesítő kollégák elszámoltatása pénzügyi és raktár területen iroda teljes raktárnyilvántartásának precíz vezetése havi leltározás teljes körű lebonyolítása házipénztár kezelés adminisztrációs, asszisztensi feladatok teljes körű ellátása áru- és irodaszer rendelés havi zárás cs...ápr. 27.
-
Üzletfejlesztési folyamatok támogatása Potenciális partnerek felkutatása, kapcsolatfelvétel Konszignációk, kiviteli tervek átnézése Műszaki tartalom és mennyiségek ellenőrzése Kivitelezési munkák műszaki dokumentálása Logisztikai folyamatok támogatása Általános asszisztensi felad...ápr. 28.
-
Havi zárás pénzügyi és számviteli támogatása, pénzügyi kimutatások és jelentések készítése Számlázási folyamatban való részvétel, beérkező tételek feldolgozása, ellenőrzése, számlázó és ügyviteli program kezelése, Banki tranzakciók előkészítése, kintlévőségek figyelemmel kíséré...ápr. 26.
-
A szerviz működésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok teljes körű elvégzése Normázott munkalapok lezárása Munkalapok előírásszerű archiválása Műszaki vizsgák érvényességének folyamatos vizsgálata, a lejáró műszaki vizsgák nyilvántartása, átadása a munkafelvevőknek Műszaki v...ápr. 26.