Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Asistant állás, munka (5-10 év tapasztalat)

168 db találat
Szűrés
  • Általános irodai, adminisztratív tevékenység, Postai ügyintézés (elektronikus és papír posta) Postai kapcsolattartás Zugló 1. sz. postahivatal A céghez érkező postai (elektronikus) küldemények iktatása, kezelése e-ügyintézésben való jártasság, Felszámolóbiztosok és a vezetőség mu...
    máj. 14.
  • adminisztráció: rendelések felvitele, raktári adminisztráció, számlázás, bejövő számlák ellerzése Ügyfélszolgálati feladatok ellátása Napi irodai munkák, feladatok ellátása, ok megválaszolása Jelentések és statisztikák készítése
    tegnap 00:30
  • Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...
    máj. 14.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Olyan munkatársat keresünk, aki képes rá, hogy elvégezze a napi adminisztratív és rutin feladatokat (iktatás, postai ügyintézés, csomagkezelés, futárok intézése, vendégek és ügyfelek fogadása, frissítők bekészítése, belső ételrendelések ügyintézése és az irodai rend fenntartása),...
    máj. 13.
  • Teljes értékesítési folyamat nyomonkísérése, adminisztratív támogatás Árajánlatok készítése Vevői rendelések feldolgozása Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása Adatszolgáltatások, jelentések, kimutatások előkészítésében való részvétel Beérkező telefon...
    máj. 14.
  • Irodai asszisztens

    1224 Budapest, Barackvirág utca 11.
    Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartása 
    máj. 12.
  •     Providing daily administrative support to the Country Manager and offering assistance to the Key Account Managers' team.                 Responding to customer inquiries and complaints in a timely and professional manner, while managing the Customer Care mailbox and other com...
    máj. 14.
  • Közreműködik az igazgató döntéseinek közvetítésében, koordinálja a hozott döntések nyilvántartását és azokból eredő feladatok végrehajtásának nyomon követését, határidők betartását. Feladata az Informatikai Igazgatóság folyamatainak adminisztratív támogatása, dokumentumok kezelés...
    máj. 14.
  • We are looking for a person, who has wide experience in assistant fields, including financial operational and sales areas. The person must be able to oversee and proactively recommend, any part of the business directly to the UK MD. report to MD verbally and in writing proactivel...
    tegnap 09:15
  • - rendelések feldolgozása, összekészítése, szállítások bonyolítása, kapcsolattartás futárszolgálattal - számlázás, bejövő számlák ügyintézése, előkészítés a könyvelés részére - vevői tartozások kezelése - áru beérkeztetése, - könyvelővel való kapcsolattartás - irodai dokumentumok...
    máj. 13.
  •     értékesítési asszisztens 4 órás munkavégzéssel     német írásbeli és szóbeli kommunikáció ügyfelekkel      értékesítő támogatása a rendelések feldolgozásában     napi adatrögzítés elvégzése az ügyfélkezelő rendszerben      szállítási és szerelési folyamatok koordinálásának tá...
    tegnap 07:40
  • Irodai értékesítési asszisztens

    2336 Dunavarsány, Vörösmarty Mihály utca 2434.
    - értékesítési feladatok ellátása - bejövő-kimenő telefonhívások lebonyolítása - email-ek kezelése - adminisztratív feladatok ellátása - készletezés - pénzügyi, számlázási feladatok ellátása - kapcsolattartás a megrendelőkkel  
    máj. 14.
  • Kereskedelmi asszisztens

    1112 Budapest, Budaörsi út 153.
    az üzletkötők munkájának támogatása ügyviteli program kezelése beérkező rendelések és ajánlatkérések kezelése, ügyfelekkel való kapcsolattartás bejövő és kimenő szállítások megszervezése, ütemezése általános irodai feladatok elvégzése (telefonkezelés, levelezés…stb.)...
    tegnap 15:29
  • - Ügyfélkapcsolatok kezelése személyesen és telefonon keresztül - Megrendelések feldolgozása és nyomon követése - Raktárkészlet kezelése és rendszerezése - Adminisztratív feladatok ellátása, beleértve a számlázást és dokumentáció kezelését
    tegnap 16:15
  • Szükségünk van új munkaerőre, aki rendben tartja az irodai háttérfolyamatokat nálunk. Keressük azt az embert, aki minden folyamatot azonnal átlát, nyolckezes zongoradarabokat is könnyedén eljátszik és office gomb van a vállára tetoválva :) Jellemző feladatok: előfizetéses online...
    máj. 13.
  • Építőipari, irodai adminisztrációs feladatok ellátása Kapcsolattartás a partnerekkel Bejövő és kimenő megrendelések kezelése Pénzügyi feladatok elvégzése Cégvezető személyi asszisztensi feladatainak ellátása
    tegnap 08:15
  • Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...
    máj. 11.
  • Kimenő számlák kiállítása, rendelések leadása az anyacég felé Dokumentumkezelés - hivatalos dokumentumok befogadása, nyilvántartása, rendszerezése papír alapon és elektronikusan Bejövő számlák rendszerezése, utalásra előkészítése, befizetések nyilvántartása Elszámolások, kimuta...
    máj. 14.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim