Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 5-10 év tapasztalattal
165 db találat
Szűrés
-
a szakterület hatáskörébe tartozó beszerzési eljárások előkészítése és lebonyolítása, (köz)beszerzési eljárások eredményeként kötendő szerződések tervezeteinek előkészítése; adatszolgáltatások teljesítése a feladatkörébe tartozó ügyekről, a felügyeleti szervvel történő kooperatív...Friss
-
Üzletviteli folyamatok támogatása Ügyviteli feladatok teljes körű, önálló végzése Fizetésképtelenségi bírósági eljárások részfeladatainak ellátása Kommunikáció az ügyfelekkel és hatóságokkal Általános pénzügyi feladatokma 12:42
-
Új és használt ingatlanok felkutatása és értékesítése Kapcsolattartás az ügyfelekkel Tanácsadás Adásvételi szerződések előkészítése Adminisztrációma 11:27
-
Olyan munkatársat keresünk, aki képes rá, hogy elvégezze a napi adminisztratív és rutin feladatokat (iktatás, postai ügyintézés, csomagkezelés, futárok intézése, vendégek és ügyfelek fogadása, frissítők bekészítése, belső ételrendelések ügyintézése és az irodai rend fenntartása),...ma 09:16
-
A Te munkaköröd két részből áll: 1. Projekt asszisztens: az ingatlanok adásvételével és a felújításával foglalkozó projekt koordinátor támogatása az adminisztrációban birtokba adási és vételi protokollok követése a projekt koordinátor irányítása alatt közüzemi szolgáltatóknál mér...tegnap 17:33
-
We are looking for a person, who has wide experience in assistant fields, including financial operational and sales areas. The person must be able to oversee and proactively recommend, any part of the business directly to the UK MD. report to MD verbally and in writing proactivel...Friss
-
felhalmozódott szerződések szkennelése adatrögzítés mappákba rendezésFriss
-
MINDENRE BETANÍTUNK, NINCS MITŐL FÉLNI Lakások/házak bemutatása, ügyfelek saját módszeren történő felkutatása. Lépésről lépésre betanítunk, így mindent tudni fogsz, ahhoz, hogy sikeres legyél ebben a szakmában. Akkor engedjük el a kezedet, ha már mi is, úgy érezzük, hogy megy n...Friss
-
Értékesítő kollégákkal folyamatos kommunikáció és a munkájuk a támogatása Beérkező rendelések feldolgozása és visszaigazolása Számlázás, szállítólevél készítés az ügyviteli rendszerben Készletek figyelése Szállítás szervezés Kommunikáció a raktárral...Friss
-
Szivattyútechnikával és vízgépészettel foglalkozó szakcég műszaki munkatársat keres. Főbb feladatok: - bejövő megkeresések kezelése, - ügyfelekkel történő kapcsolattartás - munkák helyszíni felmérése - árajánlatok készítése - árajánlatok lekövetése - irodai adminisztrációs felada...ma 15:30
-
Az autóipari minőségirányítással nemzetközi szinten sikeresen foglalkozó SULCO Automotive Group, s.r.o. cég új kollégát keres baráti munkahelyi csapatába raktári adminisztrátor pozícióra. Feladatok: A raktárba beérkező, illetve a kimenő szállítmányok feldolgozása, vállalatirányí...ma 13:45
-
napi és általános adminisztratív feladatok ellátása, dokumentumok kezelése ügyvezető és munkatársak napi munkájának támogatása telefonhívások fogadása kapcsolattartás a partnerekkel irodai beszerzési feladatok elvégzése napi egyéb ad hoc feladatokma 12:54
-
Ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, e-mailben, személyesen Pénzügyi termékek és szolgáltatások bemutatása és értékesítése ügyfeleknek Értékesítési folyamat támogatása Ügyfelekkel való kapcsolattartás fenntartása és elégedettségük biztosítása Adminisztratív feladatok Piac- és...ma 12:20
-
kapcsolattartás külföldi partnerekkel e-mailben és telefonon a kereskedelmi kollégák támogatása bel- és külföldi logisztika intézése megrendelések koordinálása (megrendelés leadás, visszaigazolás, stb) számlázás számlák, megrendelési dokumentumok kezelése könyvelővel való kapcsol...ma 12:15
-
MINDENRE BETANÍTUNK! :) adminisztrációs feladatok, általános asszisztensi feladatok, pénzügyi, jogi csoporttal való együttműködés, részükre adatszolgáltatás, adatrögzítési és szkennelési feladatok, dokumentumok, táblázatok kezelése beérkező emailek, telefonok kezelése, megbeszél...ma 11:55
-
adatbázis kezelése; költségek nyilvántartása; számlák előkészítésének segítése; Munkavégzés helye: Budapest XXI. kerület (Boráros tértől 15 percre).ma 11:54
-
Szerviz szakmai, adminisztratív, dokumentációs tevékenységével kapcsolatos szervezési és kapcsolattartási teendők Ügyfélkezelés, ügyfelekkel való napi kapcsolattartás Szerviz gépkocsiflotta kezelés Ügyviteli és kommunikációs eszközök kezelése Munkaeszközök, szerszámok, műhelyrend...ma 11:09
-
Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében Munkáddal a HR csapatot támogatnádma 10:35
-
Iratanyagok (papír és vagy elektronikus) átadás-átvétele, megfelelőségének ellenőrzése az előírások szerint. Az Egyetem Iratkezelő rendszerében iratok nyilvántartásba vétele, ezen belül kiemelten szerződések és mellékleteinek nyilvántartásba vétele, szerződéses adatok rögzítése,...ma 09:49
-
Dokumentumkezelő, irattáros (igazgatási ügyintéző) (2024/115)
1111 Budapest, Egry József utca 20-22.Iratanyagok átadás-átvétele, megfelelőségének ellenőrzése az előírások szerint, betárolása, nyilvántartásba vétele a központi irattárba. Az Egyetem Iratkezelő rendszerében iratok nyilvántartásba vétele, iratok szkennelése. Szervezeti egységek támogatása iratátadás, iratselejtezés...ma 09:49