Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák nem kell nyelvtudás nyelvtudással, 3-5 év tapasztalattal
30 db találat
Szűrés
-
Ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, e-mailben, személyesen Pénzügyi termékek és szolgáltatások bemutatása és értékesítése ügyfeleknek Értékesítési folyamat támogatása Ügyfelekkel való kapcsolattartás fenntartása és elégedettségük biztosítása Adminisztratív feladatok Piac- és...ma 12:20
-
Te fogod koordinálni az ügyfeleket az irodában Nyomtatványokat osztasz, valamint segédkezel a dokumentáció kitöltésében Időpontokat foglalsz a kliensek részérema 12:12
-
Kapcsolattartás a hazai és nemzetközi partnerekkel; Angol nyelvű egyeztetések, szervezési feladatok; Prezentációk készítése; Nyilvántartások kezelése; Digitalizációval kapcsolatos szakpolitikai dokumentumok, tervezetek véleményezése; A szakterület adminisztrációs feladatainak kez...tegnap 15:30
-
Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartásategnap 13:05
-
Főbb feladatok, munkák: · Klinikánkra beérkező páceinsek üdvözlése, fogadása, eligazítása, valamint informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban · A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása · Páciens kezelő rendszer kezelése - időpontok szer...tegnap 12:20
-
áruforgalmi folyamatokhoz kapcsolódó és műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, mennyiségi és minőségi ellenőrzést követően a megrendelt és beérkezett nyersanyagok bevételezése, heti és a havi forgalmi jelentések, kimutatások összeállítása, különböző dokumentumok rendszerezés...tegnap 09:00
-
Munkatársaink, vendégek, futárok és postások fogadása Napi posta kezelése, kimenő és beérkező levelek iktatása Nagytételű rendelések koordinálása cégen belül Küldemények csomagolása, szórólapok továbbítása a dm üzletek számára Napi szintű kapcsolattartás és együttműködés a társos...tegnap 07:15
-
Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázásmáj. 11.
-
Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...máj. 11.
-
Leendő kollégánkat keressük, napi 4 órás munkaidőben az alábbi feladatok elvégzésére: Irodai feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, posta és küldemények kezelése, iktatása Iroda napi működésének fenntartása Kapcsolattartás, egyeztetés szolgáltatókkal Alkalomszerűen...máj. 11.
-
A beérkező hívások kedves, megoldásközpontú kezelése A bejelentések precíz, pontos felvitele a hibabejelentő rendszerbe Kapcsolattartás társvállalatokkal, alvállalkozókkal Szerviz folyamatkezelés, esetenként irányítás Levelezés, webes bejelentés kezelése Aktív részvétel tudásbá...máj. 10.
-
Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében Munkáddal a HR csapatot támogatnádmáj. 10.
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...máj. 10.
-
A feladataid közé fog tartozni a posta fogadása, bontása, illetve a kimenő posta elkészítése Számítanak segítségedre a beérkező dokumentumok iktatásában, szkennelésében A szerződések formai ellenőrzésében és aláíratásában is fogsz segédkezni, valamint a szerződések státuszolását...máj. 09.
-
Az iroda zavartalan működésének biztosítása: Munkaügyi adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása (munkaszerződések, jelenléti ívek, munkaruha- és eszközrendelés) Az iroda működésével kapcsolatos feladatok ellátása (iratrendezés, postai ügyintézés, irodaszerek, konyhai eszk...máj. 09.
-
irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatásmáj. 08.
-
Árazások elvégzése számlázóprogram (Excel program) használatával Honlap feltöltése, karbantartása Vevők kiszolgálásamáj. 08.
-
Beérkező számlák bevételezése Adatrögzítés Pénztárosok elszámoltátásamáj. 08.
-
operatív területen felmerülő dokumentációk ellenőrzése, rendszerezése (nyomon követés, lefűzés, pótlás, stb.) számlázáshoz kapcsolódó adminisztráció bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztráció személyi asszisztensi feladatok elvégzése (időpont egyeztetés, rendelés, stb.) esetleges...máj. 08.
-
Egy rendkívüli módon jól szervezett, a családias vállalkozás értékeit megtartó és szem előtt tartó cégként a hatékonyság tükrében a Pénzügy és a HR terület vezetése egy kézben összpontosul. Kalocsai Nóra vezetőnk mellé keressük azt az asszisztens-koordinátor munkatársunkat, aki a...máj. 06.