Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák nyelvtudás nélkül

33 db találat
Szűrés
  • pályázati dokumentáció elkészítése és benyújtása felmerülő hiánypótlások kezelése tanácsadás és kapcsolattartás az ügyfelekkel projektmenedzsmenti feladatok ellátása kifizetési kérelmek és projekt-előrehaladási jelentések összeállítása
    ma 15:18
  • Milyen feladatokra számíthatsz? - kapcsolattartás a biztosítókkal - írásban és helyben történő ügyfélkommunikáció - a meglévő állomány kezelése, adminisztrációja
    tegnap 21:57
  • Feladatod lesz műszaki dokumentumok irányítástechnikai részeinek elkészítésében való közreműködés Az aktuális projektekben való részvételben is számítanak a segítségedre: megújuló, hagyományos és atomerőműves szakterületeken - számítógépes rajzolás, dokumentáció összeállítás-sze...
    ma 12:50
  • Csapatunk fontos részeként segíted tagjainkat a recepción, továbbá különböző adminisztratív tevékenységek és könnyű takarítási feladatok tartoznak munkakörödbe, igény esetén a cég termékeit is értékesíted a tagoknak. A munkaidő heti 30 óra reggel 7 és este 10 óra között, részben...
    ma 10:08
  • Medical és pénztárprogram használata Általános adminisztratív feladatok ellátása Pénztár kezelése
    tegnap 17:07
  • A feladatod közé fog tartozni az adatmigrációs folyamatokban való aktív részvétel. Rád bízzák az Excel táblázatok szűrését (adatbázis ellenőrzését, a hiányzó adatok rögzítését), valamint továbbítását az illetékes szakterületeknek. Részt veszel a projekt megbeszéléseken...
    tegnap 16:00
  • Adminisztrátor 4 órában

    1115 Budapest, Forrás utca 3.
    irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatás
    tegnap 12:45
  • operatív területen felmerülő dokumentációk ellenőrzése, rendszerezése (nyomon követés, lefűzés, pótlás, stb.) számlázáshoz kapcsolódó adminisztráció bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztráció személyi asszisztensi feladatok elvégzése (időpont egyeztetés, rendelés, stb.) esetleges...
    tegnap 09:30
  • Ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, e-mailben, személyesen Pénzügyi termékek és szolgáltatások bemutatása és értékesítése ügyfeleknek Értékesítési folyamat támogatása Ügyfelekkel való kapcsolattartás fenntartása és elégedettségük biztosítása Adminisztratív feladatok Piac- és...
    máj. 13.
  • Te fogod koordinálni az ügyfeleket az irodában Nyomtatványokat osztasz, valamint segédkezel a dokumentáció kitöltésében Időpontokat foglalsz a kliensek részére
    máj. 13.
  • Irodai asszisztens

    1224 Budapest, Barackvirág utca 11.
    Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartása 
    máj. 12.
  • Páciens Koordinátor

    1033 Budapest, Kaszásdűlő utca 7.
    Főbb feladatok, munkák: · Klinikánkra beérkező páceinsek üdvözlése, fogadása, eligazítása, valamint informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban · A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása · Páciens kezelő rendszer kezelése - időpontok szer...
    máj. 12.
  • áruforgalmi folyamatokhoz kapcsolódó és műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, mennyiségi és minőségi ellenőrzést követően a megrendelt és beérkezett nyersanyagok bevételezése, heti és a havi forgalmi jelentések, kimutatások összeállítása, különböző dokumentumok rendszerezés...
    máj. 12.
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    máj. 11.
  • Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...
    máj. 11.
  • Irodai munkatárs

    1117 Budapest, Alíz utca 1.
    Leendő kollégánkat keressük, napi 4 órás munkaidőben az alábbi feladatok elvégzésére:   Irodai feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, posta és küldemények kezelése, iktatása Iroda napi működésének fenntartása Kapcsolattartás, egyeztetés szolgáltatókkal Alkalomszerűen...
    máj. 11.
  • Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében  Munkáddal a HR csapatot támogatnád
    máj. 10.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim