Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

29 db találat
Szűrés
  • A Fornetti Kft. szállítmányozási feladatainak számviteli, adminisztratív támogatása Nemzetközi szállítások dokumentációjának elkészítése (fuvarlevél, számla, CMR) Bejövő fuvarszámlák ellenőrzése, fuvarmegbízások CMR megfelelősége, megrendelések és megtörtént szállítmányok összeil...
    ma 09:50
  • a szociális étkeztetési szolgáltatás napi szintű koordinálása, szervezése: kérelmek fogadása és a kérelmek elbírálásához szükséges dokumentumok beszerzése ellátottakkal való kapcsolattartás: ellátottak és hozzátartozóik megfelelő tájékoztatása, rendszeres kapcsolattartás napi szi...
    ma 00:35
  • a vezérigazgató-helyettes napi munkájának támogatása vezetői naptár kezelése, időpontok egyeztetése határidők betartásának figyelése, ellenőrzése megbeszélések szervezése, jegyzőkönyvvezetés kapcsolattartás és együttműködés a szakterületekkel teljes körű irodai és pénzügyi admini...
    tegnap 16:05
  • Laboratóriumi mintákkal kapcsolatos adminisztratív feladatok szakszerű elvégzése Részvétel az eredmények kezelésében és a leletek kiadásában Kapcsolattartás a beküldőkkel, páciensekkel, hozzátartozókkal
    tegnap 15:45
  • felülvizsgálod és elbírálod a beérkező személybiztosítási ajánlatokat, egészségügyi szempontból, melynek során angol nyelvű útmutatót is kell használnod, bekéred az elbírálásához kapcsolódó dokumentációkat, értékeled és elkészíted a kapcsolódó tájékoztatókat, szakmailag támogatás...
    tegnap 11:10
  • Gépjárművek mozgatása telephelyen belül és kívül Gépjárművek karbantartása, állapotfelmérés végzése Beérkezett gépjárművek átvétele, dokumentálása Teszt utak lebonyolítása Kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása Rendezvényeken való részvétel Eredményes együttműködés a kiszál...
    tegnap 11:01
  • Az Intézet főbb projektjeinek előkészítése, megvalósítása Kutatási feladatok elvégzése a kutatási vezető koordinálásával Az Intézet szakmai profiljának erősítése (háttéranyagok, elemzések, szakmai összefoglalók, publikációk) Rendezvényszervezési és kommunikációs feladatok ellátás...
    tegnap 10:40
  • Munkaszerződések, munkaszerződés-módosítások elkészítése, munkaköri leírások kiadása Munkavállalók személyi anyagának naprakész nyilvántartása Munkaügyi adminisztrációs rendszer (NexonHR) naprakész működtetése Kiléptetéssel kapcsolatos ügyintézés Rendszeres és ad hoc jellegű ripo...
    máj. 12.
  • Sales Data Analyst

    8200 Veszprém, Sepsiszentgyörgy utca
    As a Sales Data Analyst your main responsibility will be to perform data coordination, forecasting, perform ad-hoc sales reports and project tracking of running projects in- and outside EMEA. You will work closely together with Inside Sales Manager to support any enquiring entity...
    máj. 12.
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    máj. 11.
  • ügyvezető adminisztratív tevékenységében részvétel, munkájának támogatása, vendégek fogadása, időpontok szervezése, levelezés, napi kimenő és bejövő posta kezelése, személyügyi adminisztráció, munkavállalók jelenléti íveinek, szabadságainak nyilvántartása, szerződések előkészítés...
    máj. 11.
  • Az intézmény egészére szóló pályázatok formai és tartalmi ellenőrzése, ügyintézése a kiírásoknak megfelelően. Az elszámolások során a kapcsolódó szerződések és számlák alaki és tartalmi követelményeinek ellenőrzése, az elszámolás lebonyolítása. A határidők figyelemmel kísérése és...
    máj. 10.
  • Doktori iskola képzésének szervezési feladatai Kapcsolattartás az oktatókkal, hallgatókkal és a társosztályokkal PhD védések és habilitációk szervezése PhD felvételi folyamat megszervezése és dokumentálása Doktori tanácsi ülések megszervezése, lebonyolítása és dokumentálása Neptu...
    máj. 10.
  • Személyi asszisztens

    6728 Szeged, Back Bernát utca 6.
    Vezető munkájához teljes körű asszisztencia biztosítása, nyilvántartások és kimutatások vezetése, elkészítése,  időpont egyeztetések, határidők pontos követése,  napi szintű levelezés, telefonkezelés,  szerződések előkészítése, iktatása, rendszerezése, kapcsolattartás a partnerek...
    máj. 10.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim