Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, részmunkaidő munkák
39 db találat
Szűrés
-
Milyen feladatokra számíthatsz? - kapcsolattartás a biztosítókkal - írásban és helyben történő ügyfélkommunikáció - a meglévő állomány kezelése, adminisztrációjategnap 21:57
-
A feladatod közé fog tartozni az adatmigrációs folyamatokban való aktív részvétel. Rád bízzák az Excel táblázatok szűrését, az adatbázis ellenőrzését, kezelését, valamint a hiányzó adatok rögzítését. Részt veszel a projekt megbeszéléseken.tegnap 16:00
-
- kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.tegnap 13:15
-
Adatbevitel Számlák és egyéb dokumentumok kezelésetegnap 12:47
-
Munkatársat keresünk Esti Szállodai recepciós pozícióba. Szeged Belvárosának frekventált részén elhelyezkedő 4*-os, 16 szobás panziónk, 2013 óta fogad vendégeket, magas színvonalon, igényes, modern környezetben. Családias hangulatú szálláshelyünk, igen kedvelt a városunkba látoga...máj. 13.
-
Ügyfelekkel való kommunikáció telefonon, e-mailben, személyesen Pénzügyi termékek és szolgáltatások bemutatása és értékesítése ügyfeleknek Értékesítési folyamat támogatása Ügyfelekkel való kapcsolattartás fenntartása és elégedettségük biztosítása Adminisztratív feladatok Piac- és...máj. 13.
-
Te fogod koordinálni az ügyfeleket az irodában Nyomtatványokat osztasz, valamint segédkezel a dokumentáció kitöltésében Időpontokat foglalsz a kliensek részéremáj. 13.
-
Kapcsolattartás a hazai és nemzetközi partnerekkel; Angol nyelvű egyeztetések, szervezési feladatok; Prezentációk készítése; Nyilvántartások kezelése; Digitalizációval kapcsolatos szakpolitikai dokumentumok, tervezetek véleményezése; A szakterület adminisztrációs feladatainak kez...máj. 12.
-
Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartásamáj. 12.
-
Főbb feladatok, munkák: · Klinikánkra beérkező páceinsek üdvözlése, fogadása, eligazítása, valamint informálása a vizsgálatokkal kapcsolatban · A munkakörrel kapcsolatos adminisztratív teendők ellátása · Páciens kezelő rendszer kezelése - időpontok szer...máj. 12.
-
az üzletfejlesztési vezetőnk támogatása kapcsolattartás belső területekkel valamint külső ügyfelekkel, partnerekkel részvétel piackutatási tevékenység adminisztratív feladataiban prezentációk készítése emlékeztetők készítése angol nyelvű fordítások elkészítése...máj. 11.
-
Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázásmáj. 11.
-
Értékesítő kollégákkal folyamatos kommunikáció és a munkájuk a támogatása Beérkező rendelések feldolgozása és visszaigazolása Számlázás, szállítólevél készítés az ügyviteli rendszerben Készletek figyelése Szállítás szervezés Kommunikáció a raktárral...máj. 10.
-
Ügyfélszolgálati teendők Tanulói befizetések, pénztár kezelés Tanárok munkájának segítése Adminisztrációs feladatok Postázás, banki teendők Megbízóról:Fiatalos, vidám angol nyelviskola vagyunk, 18 éves tapasztalattal és szakmai háttérrel. Sikerünk titka a pozitív látásmód, embe...máj. 10.
-
A beérkező hívások kedves, megoldásközpontú kezelése A bejelentések precíz, pontos felvitele a hibabejelentő rendszerbe Kapcsolattartás társvállalatokkal, alvállalkozókkal Szerviz folyamatkezelés, esetenként irányítás Levelezés, webes bejelentés kezelése Aktív részvétel tudásbá...máj. 10.
-
kapcsolattartás külföldi partnerekkel e-mailben és telefonon a kereskedelmi kollégák támogatása bel- és külföldi logisztika intézése megrendelések koordinálása (megrendelés leadás, visszaigazolás, stb) számlázás számlák, megrendelési dokumentumok kezelése könyvelővel való kapcsol...máj. 10.
-
Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében Munkáddal a HR csapatot támogatnádmáj. 10.
-
Ügyfelek telefonos támogatása Partner vállalatok angol nyelvű tájékoztatása Ügyfelek onboarding tevékenységének biztosítása Értékesítők informálása Egyéb adminisztrációs feladatok ellátásamáj. 10.
-
Order processing for import & export of technical components Communication with customers & suppliers Working time: Monday–Friday 8:00–12:00 or 9:00–13:00máj. 09.
-
A feladataid közé fog tartozni a posta fogadása, bontása, illetve a kimenő posta elkészítése Számítanak segítségedre a beérkező dokumentumok iktatásában, szkennelésében A szerződések formai ellenőrzésében és aláíratásában is fogsz segédkezni, valamint a szerződések státuszolását...máj. 09.