Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, teljes munkaidő munkák XI. kerületben

53 db találat
Szűrés
  • Irodai Ügyintéző

    1027 Budapest, Bem rakpart 38-39.
    szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitel
    tegnap 00:00
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    máj. 05.
  • Az Igazgató munkájának adminisztratív támogatása Irodavezető feladatkörének támogatása Utazások szervezése Szerződések előkészítése Megbeszéléseken való részvétel, összefoglalók készítése Szervezési és beszerzési feladatok Privát ügyekben segítségnyújtás Tárgyalók koordinálása Ad...
    tegnap 11:12
  • Irodavezető

    1117 Budapest, Budafoki út 62.
    Ügyvezetői asszisztencia: utazások/találkozók szervezése, átirányított hívások kezelése, találkozókon asszisztencia nyújtása Telefonkezelés és postaügyintézés Pályázati anyagok előkészítése Ajánlatok előkészítésében való részvétel, ideértve az árajánlatokhoz szükséges céges dokum...
    tegnap 18:55
  • Erasmus referens

    1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4.
    Az Erasmus referens részt vesz a METU nemzetközi tevékenységéhez kapcsolódó Erasmus+ folyamatok szervezési és projekt szintű feladatainak teljesítésében. Az Erasmus+ program keretén belül a befelé irányuló hallgatói mobilitások Erasmus+ adminisztrációhoz kapcsolódó teljes körű üg...
    tegnap 16:15
  • Az iskolában felmerülő titkársági feladatok ellátása Az igazgató, az igazgatóhelyettesek és az operatív vezető támogatása az adminisztratív feladatok ellátásában Megbeszélések, találkozók szervezése, dokumentálása Titkársági ügyelet, telefonok fogadása, beérkező posta feldolgozás...
    tegnap 16:15
  • Az OKFŐ irányítása alá tartozó egészségügyi intézményekben működő, a népegészségügyi egészségfejlesztési hálózathoz tartozó szervezetek egészségfejlesztési tevékenységének összehangolásában, valamint a népegészségügyi és betegség-megelőzési programok kialakításában és véleményezé...
    tegnap 08:30
  • A beérkező laboratóriumi minták átvétele, a mintákkal kapcsolatos adatok rögzítése az laborinformatikai rendszerbe, bárkódozás és a további feldolgozásra történő adminisztratív előkészítés.
    máj. 08.
  • Kereskedelmi asszisztens

    1112 Budapest, Budaörsi út 148.
    Biztosításkötés Gépjárműlízing ügyintézés Szerződéskötés  Számlák teljes körű iktatása és rögzítése Egyéb adminisztratív feladatok ellátása Okmányirodai ügyintézéshez a dokumentumok összeállítása Értékesítési Tanácsadók munkájának adminisztratív támogatása Ügyfelekkel történő kap...
    máj. 08.
  • A D-Tech Kft. a Component csoport tagjaként ipari szivattyúk forgalmazásával és szervizelésével, karbantartásával foglalkozik a magyar piac legnagyobb ipari szereplőit kiszolgálva. Folyamatos növekedésben vagyunk, ezért szeretnénk csapatunkat, egy műszaki ajánlatkészítő kollégáva...
    máj. 08.
  • Értékesítéssel, pályázati projektekkel kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése IDPR (DKÜ), EKR rendszer ismerete, magabiztos használata Projektek előkészítése Közbeszerzési eljárásokhoz szükséges tervek, statisztikák összeállítása, nyilvántartások vezetése Adatszolgáltatás...
    máj. 08.
  • vevőkkel, beszállítókkal való kapcsolattartás kimenő-bejövő rendelések kezelése, nyomonkövetése számlázás áruforgalommal, raktározással kapcsolatos ügyintézés, raktárkezelés dokumentációkezelés ajánlatok készítése
    máj. 08.
  • Az értékesítő kollégák munkájának támogatása Kereskedelmi dokumentumok kezelése Értékesítési adatok elemzése, jelentések, prezentációk készítése Együttműködés a társosztályokkal (SCM, pénzügy, QM) és az anyavállalat munkatársaival Számlák, bónuszok nyomonkövetése Vevőkkel való ka...
    máj. 08.
  • Office Manager (m/f)

    1118 Budapest, Gombocz Zoltán utca
    Organisation and management of administrative offline & online documentation Coordination of daily administration and office tasks Organization of business trips Management and maintenance of personnel documentation, including GDPR Management and maintenance of booking documents...
    máj. 08.
  • Közbeszerzési eljárások, események naprakész figyelése, érintettek tájékoztatása Közbeszerzési pályázatok és ajánlatok előkészítése Közbeszerzési eljárásokhoz, pályázatokhoz tartozó adminisztratív feladatok ellátása Releváns jogszabályi változás, kiadott tájékoztatók, ajánlások v...
    máj. 08.
  • Szoftver specifikációjába, dokumentálásában való részvétel, Felhasználási eseték és ügyfél élménytérképek készítése, Modellezés, analízisek és szimulációk támogatása, Kapcsolattartás a projekt többi résztvevőjével.
    máj. 07.
  • Nyilvántartás vezetési és általános asszisztenciai feladatok elvégzése Üzletmenet zökkenőmentes biztosítása Érkező vendégek fogadása, bejövő telefonok és e-mailek kezelése Adminisztráció elvégzése
    máj. 07.
  • A Katolikus Karitász – Caritas Hungarica projekt asszisztens munkatársat keres komplex felzárkóztató programjainak megvalósításához  A feladatkörbe tartozó főbb feladatok: A Katolikus Karitász által megvalósított, Magyarország leghátrányosabb helyzetű településeinek fejlesztését...
    máj. 07.
  • Az Intézet főbb projektjeinek előkészítése, megvalósítása Kutatási feladatok elvégzése a kutatási vezető koordinálásával Az Intézet szakmai profiljának erősítése (háttéranyagok, elemzések, szakmai összefoglalók, publikációk) Rendezvényszervezési és kommunikációs feladatok ellátás...
    máj. 07.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim