Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció, asszisztens, irodai munka állások, teljes munkaidő munkák XI. kerületben

52 db találat
Szűrés
  • Eladó

    1052 Budapest, Kristóf tér
    Érdekel a limitált Sneakerek világa? Követed a legújabb trendeket?  A SneakCenter lehetőséget biztosít számodra, hogy mindezeket a tulajdonságokat a munkád során is hasznosítsd! Számunkra az eladás sokkal több mint kihozni egy méretet a raktárból és beütni az összeget a kasszába...
    Apr. 08.
  • Külföldi és belföldi ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonon és írásban Árajánlatok írása, azok követése  Pre-sales tevékenység  Gépbemutatókon, belső mini-rendezvényeken való részvétel, szervezésben való közreműködés Expókon, márkaképviseletek által szervezett rendezvényeken...
    Apr. 24.
  • Az OKFŐ irányítása alá tartozó egészségügyi intézményekben működő, a népegészségügyi egészségfejlesztési hálózathoz tartozó szervezetek egészségfejlesztési tevékenységének összehangolásában, valamint a népegészségügyi és betegség-megelőzési programok kialakításában és véleményezé...
    Apr. 24.
  • Az Igazgató munkájának adminisztratív támogatása Irodavezető feladatkörének támogatása Utazások szervezése Szerződések előkészítése Megbeszéléseken való részvétel, összefoglalók készítése Szervezési és beszerzési feladatok Privát ügyekben segítségnyújtás Tárgyalók koordinálása Ad...
    Apr. 24.
  • Értékesítési asszisztens

    1117 Budapest, Építész utca 26.
    a dekoratív világítási csapat erősítése kereskedelmi tevékenység, és az értékesítő kollégák munkájának teljes körű támogatása ügyfelekkel, beszállítókkal történő kapcsolattartás (angol nyelven is) készletmozgások rögzítése a vállalatirányítási rendszerbe, készletrendezés, leltárf...
    Apr. 23.
  • A beérkező laboratóriumi minták átvétele, a mintákkal kapcsolatos adatok rögzítése az laborinformatikai rendszerbe, bárkódozás és a további feldolgozásra történő adminisztratív előkészítés.
    Apr. 23.
  • Recepciós

    Budapest XI. kerület
    az iroda zavartalan működtetése, a társaság imázsának erősítése, hazai és külföldi látogatók fogadása, tárgyaló-foglaltság nyilvántartása, vezetése, belső kommunikáció támogatása, munkatársak jelenlétének követése, nyilvántartása, beérkező postai küldemények átvétele, kimenő post...
    Apr. 23.
  • Recepciós

    1112 Budapest, Balatoni út 2/A.
    fogadod az érkező vendégeket és a bejövő hívásokat, tárgyalókat foglalsz, kezeled a leveleket (postázás, iktatás), futárokat rendelsz, utazásokat szervezel (pl.: repülőjegy- és szállásfoglalás, biztosítás-ügyintézés, taxirendelés, stb.), beszerzéseket végzel (pl.: irodaszer, vend...
    Apr. 23.
  • Pályázati anyagok előkészítése, elkészítése, beadása, Kapcsolattartás ügyfelekkel és az intézményi rendszerrel, Projektmenedzserként közreműködés a nyertes pályázatok megvalósításában, Nyertes pályázatok monitoringja (szerződéskötés, elszámolás-menedzsment, jelentések készítése),...
    Apr. 23.
  • Használt és új építésű ingatlan értékesítésével foglalkozó csapat toborzása, szakmai vezetése Folyamatos részvétel szakmai képzéseken Riportok készítése
    Apr. 23.
  • Az iroda életének kreatív, proaktív, fennakadásoktól mentes vezetése, szervezése. Általános adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása, belső – külső megbeszélések, nagyobb létszámú események, rendezvények: meetingek, workshopok és tréningek, tematikus napok, egyéb programo...
    Apr. 23.
  • vevőkkel, beszállítókkal való kapcsolattartás kimenő-bejövő rendelések kezelése, nyomonkövetése számlázás áruforgalommal, raktározással kapcsolatos ügyintézés, raktárkezelés dokumentációkezelés ajánlatok készítése
    Apr. 23.
  • az üzletfejlesztési vezetőnk támogatása kapcsolattartás belső területekkel valamint külső ügyfelekkel, partnerekkel részvétel piackutatási tevékenység adminisztratív feladataiban prezentációk készítése emlékeztetők készítése angol nyelvű fordítások elkészítése...
    Apr. 23.
  • Energetikai projektek adminisztratív és operatív feladatainak ellátása. Adatok feldolgozása, rendszerezése, kimutatások, prezentációk készítése. Projekt dokumentációk folyamatos nyomon követése, vezetése. Átadási dokumentáció technikai ügyintézése és kezelése. Külső partnerekkel...
    Apr. 22.
  • Együttműködés a Társaság éves közbeszerzési beszerzési tervének elkészítésében, és annak év közbeni rendszeres felülvizsgálatában; A szakmai szakterületektől beérkező igények tekintetében a Kbt. 16. §-a alapján megállapított becsült érték szerinti alkalmazandó eljárásrend megálla...
    Apr. 22.
  • A Potter Bróker Kft. több nemzetközi biztosítási brókerhálózat tagja, melynek köszönhetően a magyarországi vállalati szektor számos külföldi tulajdonú cégének kizárólagos jogkörrel kezeljük a biztosításait. Legfontosabb feladatunk a kapcsolattartás és az érdekegyeztetés az említe...
    Apr. 22.
  • Jelentéseket és beszámolókat állítasz össze, Elemzéseket és ad- hoc riportokat készítesz, Támogatod a társosztályokat a riportolási rendszereik működtetésében, Kapcsolatot tartasz az operatív területekkel, Részt veszel a havi zárás és eredményleadás folyamatában...
    Apr. 22.
  • Üzletágvezető teljes körű személyi asszisztenciája; Az üzletágvezető és a szenior kollégák napi és szakmai munkájának támogatása, segítése és az általuk meghatározott projektfeladatokban való részvétel; Ügyviteli és egyéb adminisztrációs feladatok koordinálása és ellátása; Érteke...
    Apr. 22.
  • Az iskolában felmerülő titkársági feladatok ellátása Az igazgató, az igazgatóhelyettesek és az operatív vezető támogatása az adminisztratív feladatok ellátásában Megbeszélések, találkozók szervezése, dokumentálása Titkársági ügyelet, telefonok fogadása, beérkező posta feldolgozás...
    Apr. 21.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim