-
-
Cafeteria
- Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Provide customer support via phone, email, and chat,
- Assist with product setup, configuration, and troubleshooting,
- Ensure customer satisfaction by tracking and resolving issues,
- Collaborate with various departments to solve complex technical problems,
- Educate customers on product usage and benefits.
Október 28. -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Help EV drivers and charging point users across chat, email & phone
- Solve problems, answer questions, and keep customers happy
- Learn how to use tools like Salesforce & Amazon Connect
- Be part of a diverse global team and grow your career fast
November 14. -
-
-
Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- telefonon kezeled a távfűtéssel vagy temetkezéssel kapcsolatos ügyfél megkereséseket
- tájékoztatod a lakossági és közületi, valamint lakóközösséget képviselő ügyfeleket
- megoldásorientált, hatékony módon kezeled az ügyfélpanaszokat
- ellátod az ügyfélkezelés adminisztratív feladatait
Október 30. -
-
-
Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Olasz felsőfok
Főbb feladatok- Troubleshoot IT related issues and handle customer requests.
- Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat.
- Support our top customers using your specific language skills.
November 07. -
-
-
Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Portugál felsőfok • Görög felsőfok • Román felsőfok • Szlovák felsőfok • Török felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 04. -
-
Ügyfélkapcsolati munkatárs német nyelvismerettel
7631 Pécs, ReménypusztaBr. 450e Ft havi bér
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatok- Ügyféligények és megrendelések kezelése, rögzítése, nyomon követése
- Telefonos és írásos ügyfélkapcsolat partnereinkkel
- Termékinformációk és megrendeléssel kapcsolatos támogatás
- Reklamációk kulturált és hatékony kezelése
- A csapat munkájának támogatása, adminisztratív feladatok ellátása
November 13. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Holland felsőfok
Főbb feladatok- a high school diploma
- speak English on a communication level (for interviews, training and internal communication)
- speak Dutch on a business level (working/support language)
- relevant experience in a similar field (Service Desk, Help Desk or Customer Care)
November 05. -
IT Helpdesk technikus
1052 Budapest, Deák Ferenc tér 3.Br. 500e - 700e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
Windows • MS Office • PC • Notebook • Hálózat • Kliens Support
Főbb feladatok- A felhasználók informatikai kérdéseivel, problémáival kapcsolatos feladatok megoldása.
- Különböző üzleti, ügyfél specifikus alkalmazások 1. szintű támogatása.
Október 27. -
Senior Customer Service Representative- Dutch Speaking
Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Holland középfok
Főbb feladatok- Managing customer requests and queries
- Logging, assigning, tracking progress of complaints & claims from receipt to completion
- Interacting with customers and collaborators in a professional, friendly and efficient manner
- Coordinating the allocated portfolio (key customers)’s queries end-to-end
November 05. -
-
Customer Service Representative- German Speaking- Fixed-term
Hibrid • 1133 Budapest, Árbóc utca 1-3.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Maintain customer and material master database
- Enter customer orders and follow them up
- Manage customer requests and queries
- Logging, assigning and tracking the progress of complaints & claims from receipt to completion
November 05. -
-
1st Level Support Engineer
Hibrid •
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
-
WINDOWS • HARDWARE • ACTIVE DIRECTORY • DNS • DHCP • NETWORK • VIRTUALIZATION • VMWARE • TROUBLESHOOTING
Főbb feladatok- Provide 1st level support; Respond to user support requests and resolve technical problems in hybrid environment
- Assist in managing Windows servers (installation, configuration, maintenance)
- Perform routine system updates, patches, and backups
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
HARDWARE • BACKUP • WINDOWS
Főbb feladatokModernize meeting rooms & lead MTR rollout: Assess current state, define standards, select hardware, manage vendors, execute pilots, training, adoption, and tracking, and set up monitoring, support processes, and SLAs....
November 21. -
Technical Support Engineer
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok
-
R • TESTING • ACCESS. • NETWORK • CISCO • TROUBLESHOOTING • CCNA
Főbb feladatok- Provide expert-level Tier 3 troubleshooting and resolution of complex customer issues for VIAVI's Transport and ONE LabPro products.
- Collaborate closely with R&D, product management and T1/T2 support to investigate and resolve customer issues.
November 12. -
It Service Desk Specialist
Távmunka / Remote
- Teljes munkaidő
-
Windows
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Francia középfok
-
WINDOWS • ACTIVE DIRECTORY • CITRIX • CLOUD • IT SUPPORT
Főbb feladatokYOUR ROLE As a Service Desk Specialist, you will play a key role in delivering technical excellence and ensuring client satisfaction. YOU WILL: Support Users: Provide efficient remote and on-site assistance to resolve client issues across Microsoft 365, Windows, and networking environments. ...
November 21. -
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Francia középfok
-
IT SUPPORT • HARDWARE • ACTIVE DIRECTORY • IOS • DNS • DHCP • TROUBLESHOOTING • AGILE
Főbb feladatok- Dental Prevention
- Urology
- Shock Wave Therapy
- Serve as the main point of contact for Service Desk incidents and requests.
- Diagnose and resolve hardware and software issues related to Active Directory, Office 365, and workplace systems.
November 21. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- You will support our employees in the onboarding and offboarding process by ensuring that all IT resources are provided and correctly set up.
- You provide IT support through the IT Service Desk, ensuring adherence to SLA's and KPI's.
November 24. -
- Teljes munkaidő
-
Windows • Linux
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német anyanyelvi szint
-
FIREWALL • LAN • VPN • WINDOWS • LINUX • WAN • SECURITY • TROUBLESHOOTING
Főbb feladatok- Provide Level 2 technical support for enterprise customers, working closely with Level 1 (customer service) and in coordination with Level 3 (experts and external partners).
- Troubleshoot, analyze and resolve complex issues across IT and telecom environments (fixed, mobile, data, VoIP, networks).
November 03. -
- Teljes munkaidő
-
Windows • Linux
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német anyanyelvi szint
-
LAN • WAN • VPN • SECURITY • FIREWALL • WINDOWS • LINUX • TROUBLESHOOTING
Főbb feladatok- Provide Level 2 technical support for enterprise customers, working closely with Level 1 (customer service) and in coordination with Level 3 (experts and external partners).
- Troubleshoot, analyze and resolve complex issues across IT and telecom environments (fixed, mobile, data, VoIP, networks).
November 03. -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
IT SUPPORT • WINDOWS • EXCEL
Főbb feladatokYou lead and develop a team of 10 IT Support Agents by building, coaching, and empowering a high-performing IT Support team through regular 1:1s, clear goals, and continuous feedback...
November 24. -
Backend Engineer - Customer Identity
Németország
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
BACKEND • SPRING • KOTLIN • DATABASES • CLOUD • AWS • SECURITY • ACCESS
Főbb feladatok- Collaborate closely with your Tech Lead on architecting new features and seeing them through to completion.
- Design, develop, test, deploy and maintain software in a thriving environment.
Tegnap 18:45
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!