-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Providing expert level technical product support, including instrument, software, and application troubleshooting
- Managing internal and external customer inquiries about product features and capabilities
November 24. -
-
Support Engineer
5700 Gyula, Béke sugárút 14.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A cég ügyfelei által beküldött hibajelentések megválaszolása és megoldása
- Gyors és hatékony problémamegoldás a hibajegy-kezelő rendszerben
- A reprodukált hibák továbbítása a fejlesztői csapatnak
- Folyamatos együttműködés a tesztelőkkel a hibák proaktív megoldása érdekében
Október 29.• Előre sorolva november 22. -
-
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
OPERÁCIÓS RENDSZEREK • WINDOWS • MS OFFICE • WORD • HARDWARE • DNS • DHCP • POWERSHELL. • ACCESS • CISCO • MIKROTIK • LINUX • EXCEL • OUTLOOK
Főbb feladatok- Az első vonalbeli támogatás biztosítása a cégcsoport és a rendszerek felhasználói számára.
- Válaszadás a szoftver- vagy hardverüzemeltetéssel kapcsolatos felhasználói kérdésekre a problémák megoldása érdekében.
November 19.• Előre sorolva 9 órája -
-
IT Helpdesk munkatárs
Hibrid •
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
-
WINDOWS
Főbb feladatok- Telefonon, személyesen és e-mailen érkező IT kérdések és problémák kezelése
- Hibajegyek készítése, életútjuk nyomon követése
- Hardver- és szoftverproblémák diagnosztizálása és megoldása, vagy eszkalálása más IT megoldó területekre távoli eszközökkel, vagy személyesen.
November 19.• Előre sorolva tegnap 01:03 -
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Be the first point of contact for our B2C customers across EMEA.
- Handle incoming requests and questions with care and efficiency.
- Proactively improve processes to make customer journeys smoother.
- Share customer insights with our e-commerce team to shape better experiences.
November 24. -
Service Desk munkatárs
Hibrid • 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
-
WINDOWS • VPN • ITIL • MS OFFICE • OPERÁCIÓS RENDSZEREK
Főbb feladatoka KELER Csoport felhasználóinak, valamint külső magyar, és nemzetközi ügyfeleinek támogatása e-mailen, telefonon, online bejelentő felületen keresztül magyar és angol nyelven...
November 17.• Előre sorolva november 23. -
-
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 03.• Előre sorolva november 23. -
-
Helpdesk munkatárs
8000 Székesfehérvár, Zsálya utca 2.
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
WINDOWS • LINUX
Főbb feladatok- Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben, első-, és másodszintű támogatás keretében
- Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére
November 18.• Előre sorolva november 24. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
-
IT SUPPORT
Főbb feladatok- Serve as the first point of contact for clients, providing Level 1 IT support and resolving their light technical issues
- Handle client requests through email, ticketing system and via phone
- Accurately document and log all calls and interactions in the ticketing system
November 13.• Előre sorolva tegnap 01:03 -
Junior IT Support Specialist with German - Hybrid Work Model
Hibrid • 1095 Budapest, Soroksári út 44.
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Német felsőfok
-
IT SUPPORT • ACCESS
Főbb feladatok- Act as the initial point of contact for end users via phone and email.
- Diagnose basic technical issues and provide first-line resolutions.
- Create and categorize support tickets, ensuring correct priority levels.
- Escalate more complex incidents to specialized support teams.
November 17.• Előre sorolva 10 órája -
-
Távmunka / Remote
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokAnalyze requests received by the Service Desk through various channels (hotline, email, ticketing system) in accordance with troubleshooting guidelines, defined objectives, and SLAs, while adhering to relevant policies and procedures....
Tegnap 12:46 -
-
IT support és ügyfélszolgálati munkatárs
1132 Budapest, Victor Hugo utca 18 22.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
IT SUPPORT • LINUX • DEBIAN • UBUNTU • DNS • CISCO
Főbb feladatok- az ügyfelek tájékoztatása, tanácsadás és segítségnyújtás a szolgáltatás használatában,
- telefonon vagy e-mailben érkező kérések, problémák, panaszok kezelése (domain, e-mail, tárhely és VPS szolgáltatások supportja),
November 11.• Előre sorolva november 24. -
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol középfok • Holland középfok
-
IT SUPPORT
Főbb feladatok- Address and troubleshoot IT-related issues for clients, serving as the initial point of contact (Level 1 IT support).
- Manage user inquiries via various channels, including phone, email, and support tools.
November 07.• Előre sorolva november 22. -
IT support specialist
2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 6.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
IT SUPPORT • WINDOWS • LINUX • HÁLÓZATI ISMERETEK • PC
Főbb feladatok- Windows-os PC-k telepítése és karbantartása
- Nyomtatók és kéziszkennerek karbantartása (pl. címke és blokk nyomtató)
- Androidos applikációk telepítése és karbantartása
- Eszközök nyilvántartása, leltár készítése
- Felhasználói jogosultságok beállítása és további folyamatos támogatása
November 21. -
-
Technikai helpdesk munkatárs (Német nyelvtudással)
1033 Budapest, Ángel Sanz Briz út 13.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
-
MS OFFICE • CRM • WINDOWS • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • SQL • LINUX
Főbb feladatok- A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a
- telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása,
November 18.• Előre sorolva november 24. -
-
-
Cafeteria • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatokBe the first point in contact for internal customers of the KUKA Group, responding to their inquiries and technical issues in a timely and professional manner via tools, phone & email,provide exceptional technical support, troubleshoot and resolve issues efficiently,...
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
Technikai helpdesk munkatárs
1033 Budapest, Ángel Sanz Briz út 13.
-
Mobiltelefon • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
MS OFFICE • CRM • WINDOWS • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • SQL • LINUX
Főbb feladatok- A hiteles, gyors és biztonságos e-ügyintézés megvalósításához az e-Szignó szolgáltatásunk nyújtásával kapcsolatos technikai support feladatok ellátása, úgymint a
- telefonon és írásban érkező bejelentések fogadása, rögzítése, megválaszolása,
November 21. -
-
Helpdesk munkatárs
6800 Hódmezővásárhely, Tulipán utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A szoftver felhasználóink telefonon érkező hívásainak segítőkész fogadása;
- Kéréseik, problémájuk telefonon történő megoldása, segítség nyújtás;
- Szakszerű tájékoztatás a megoldási lehetőségekről;
- A hívások, problémák pontos és követhető adminisztrációja;
Október 27.• Előre sorolva november 20. -
-
IT Support
Hibrid • Gödöllő
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A vállalat HELPDESK rendszerében rögzített hibák, kérések és feladatok megoldása és dokumentálása
- Felhasználók napi szintű informatikai támogatása (helyszíni és távoli segítségnyújtás) beleértve más országokban dolgozó kollégák támogatását is
November 11.• Előre sorolva november 23. -
Budapest, XI. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Troubleshoot IT related issues and handle customer requests.
- Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat.
- Support our top customers using your specific language skills.
Tegnap 15:53
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!