-
Budapest
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Learn and use groundbreaking technologies.
- Engineers will apply advanced troubleshooting techniques to provide unique solutions for our customers and lead customer interactions by thoughtfully working with them to dive deep into the issue and get the root cause.
Tegnap 14:30 -
-
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Providing expert level technical product support, including instrument, software, and application troubleshooting
- Managing internal and external customer inquiries about product features and capabilities
November 24. -
-
Support engineer (ILS)
Országos lefedettség
-
Céges autó • Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Céges autó
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Műszaki támogatás az értékesítő kollégák részére.
- A KION Group által forgalmazott VNA-k és raktári állványrendszerek tervezése és konfigurálása, ajánlat készítése és szükség esetén teljeskörű kivitelezésének szervezése.
November 19.• Előre sorolva november 24. -
-
Security Support Engineer (IAM/Cloud)
Hibrid • 1083 Budapest, Bókay János utca 44 - 46.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
Kubernetes • Docker • Microsoft Azure • OpenShift • AWS
Főbb feladatokOwn the support lifecycle: Manage and resolve technical tickets / incidents across L2, L3, and Consulting, ensuring timely resolution within defined SLAs....
Október 31.• Előre sorolva november 24. -
-
Support Engineer
5700 Gyula, Béke sugárút 14.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A cég ügyfelei által beküldött hibajelentések megválaszolása és megoldása
- Gyors és hatékony problémamegoldás a hibajegy-kezelő rendszerben
- A reprodukált hibák továbbítása a fejlesztői csapatnak
- Folyamatos együttműködés a tesztelőkkel a hibák proaktív megoldása érdekében
Október 29.• Előre sorolva november 22. -
-
3rd Level Support Engineer für IT-Security Produkte
Hibrid • 1143 Budapest, Gizella út 51-57.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- 3rd Level Support für IT-Security Produkte (IAM) entwickelt für Großunternehmen,
- Analyse komplexer und vielfältiger technischer Probleme in Systemen von Kunden, Zusammenarbeit mit 2nd Level Support, Systemadministratoren, Cybersecurity Experten und SW Entwicklung,
November 14.• Előre sorolva 9 órája -
-
Solution Support Engineer
Hibrid • Graphisoft Park - Budapest, Záhony u. 7, 1031
-
Egészségpénztár • Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Engaging with customers by utilizing real-time channels and tools
- Liaising with development and field teams to identify application errors and missing product functionalities for future releases
- Analyzing incidents, perform in-depth troubleshooting to identify and solve complex technical issues
November 07. -
-
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
OPERÁCIÓS RENDSZEREK • WINDOWS • MS OFFICE • WORD • HARDWARE • DNS • DHCP • POWERSHELL. • ACCESS • CISCO • MIKROTIK • LINUX • EXCEL • OUTLOOK
Főbb feladatok- Az első vonalbeli támogatás biztosítása a cégcsoport és a rendszerek felhasználói számára.
- Válaszadás a szoftver- vagy hardverüzemeltetéssel kapcsolatos felhasználói kérdésekre a problémák megoldása érdekében.
November 19.• Előre sorolva 8 órája -
-
IT Helpdesk munkatárs
Hibrid •
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
-
WINDOWS
Főbb feladatok- Telefonon, személyesen és e-mailen érkező IT kérdések és problémák kezelése
- Hibajegyek készítése, életútjuk nyomon követése
- Hardver- és szoftverproblémák diagnosztizálása és megoldása, vagy eszkalálása más IT megoldó területekre távoli eszközökkel, vagy személyesen.
November 19.• Előre sorolva tegnap 01:03 -
Diákmunka - Technical Support Engineer Trainee
Hibrid • Budapest III. kerület
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatokAbout the position: Graphisoft's Partner Technical Support Team is looking for a Technical Support Engineer Trainee to join their team. The team primarily focuses on services towards Graphisoft’s partner channel, such as providing support for Archicad, BIMx, BIMcloud and Teamwork in Archicad. Core...
Október 28. -
IT support munkatárs - külsős foglalkoztatás
9027 Győr, Kardán út 6.
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
-
IT SUPPORT • PC • LAN • WIFI • VPN • WINDOWS • OPERÁCIÓS RENDSZEREK
Főbb feladatok- Felhasználói támogatás biztosítása (laptop, PC, mobiltelefon, nyomtató, szkenner)
- Hardveres és szoftveres problémák kezelése (operációs rendszer, alkalmazások)
- IT eszközök telepítése, konfigurálása, beállítása
- IT eszközök rendelése és nyilvántartása
- Rendszeres karbantartás, frissítések, selejtezés
November 11.• Előre sorolva november 24. -
IT Onsite Support munkatárs (rendszergazda)
2330 Dunaharaszti, Némedi út
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- IT támogatás nyújtása felhasználóknak – személyesen és telefonon is
- Hibák kivizsgálása és megoldása 1st level szinten
- Jegyek kezelése ticketing rendszerben, Teams-en, e-mailben
- Hardveres cserék (laptop, SSD, memória, billentyűzet)
- Kapcsolattartás más support szintekkel
November 20.• Előre sorolva 9 órája -
-
- Teljes munkaidő
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Be the first point of contact for our B2C customers across EMEA.
- Handle incoming requests and questions with care and efficiency.
- Proactively improve processes to make customer journeys smoother.
- Share customer insights with our e-commerce team to shape better experiences.
November 24. -
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Bónusz
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Support complex systems, including MES system
- Troubleshoot and resolve technical issues related to system
- Be part of projects to ensure successful implementation of new systems and technologies
- Collaborate with stakeholders to identify and prioritize system integration and support needs
November 10. -
-
Polish speaking order management & customer support specialist (hybrid)
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Lengyel anyanyelvi szint
Főbb feladatok- Order processing and order management via email and online platforms (few calls only, 2-3/day)
- Sales order tracking.
- Monitor supply outages and react accordingly for incoming and existing orders.
- Backorder management and general customer query management.
November 11. -
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • MacOS • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok • 'B' kat. jogosítvány
-
WINDOWS • LINUX • OPERÁCIÓS RENDSZEREK • IOS • ANDROID • HÁLÓZATI ISMERETEK
Főbb feladatok- IT rendszerek üzemeltetése, karbantartása és felügyelete
- Felhasználói és technikai támogatás biztosítása (helpdesk)
- Hibajegyek kezelése, problémák gyors és hatékony megoldása
- Hardverek és szoftverek telepítése, konfigurálása
- Dokumentáció vezetése, riportok készítése
November 04.• Előre sorolva november 24. -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Act as a key escalation point for complex client issues
- Collaborate with development teams to diagnose, reproduce, and resolve critical bugs
- Design and implement internal tools and scripts to streamline support processes
- Mentor junior engineers and drive continuous improvement in support operations
November 12. -
Service Desk munkatárs
Hibrid • 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Sport támogatás • Élet- és balesetbiztosítás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Headset • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
-
WINDOWS • VPN • ITIL • MS OFFICE • OPERÁCIÓS RENDSZEREK
Főbb feladatoka KELER Csoport felhasználóinak, valamint külső magyar, és nemzetközi ügyfeleinek támogatása e-mailen, telefonon, online bejelentő felületen keresztül magyar és angol nyelven...
November 17.• Előre sorolva november 23. -
-
-
Cafeteria • Nyelvtanulás támogatása • Sport támogatás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német felsőfok
Főbb feladatok- Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support)
- Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email
- Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool
November 03.• Előre sorolva november 23. -
-
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német felsőfok
-
IT SUPPORT
Főbb feladatok- Serve as the first point of contact for clients, providing Level 1 IT support and resolving their light technical issues
- Handle client requests through email, ticketing system and via phone
- Accurately document and log all calls and interactions in the ticketing system
November 13.• Előre sorolva tegnap 01:03
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!