-
Értékesítés, adminisztráció
4700 Mátészalka, Alkotmány út 1.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
Tegnap 23:37 -
Értékesítés, adminisztráció
4300 Nyírbátor, Szabadság tér 25.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokaz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) a forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
Tegnap 23:30 -
Irodai adminisztrátor
Bakonycsernye
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokIrodai adminisztrációs feladatok elvégzésére keresünk munkatársat. ...
December 03. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatoképítőanyagok bevételezése kiírása kapcsolattartás vevőkkel fuvarszervezés...
Tegnap 23:35 -
Irodai adminisztrátor
Országos lefedettség
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokMunkakörhöz tartozó feladatok ellátása....
November 27. -
- Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 28. -
Értékesítő, adminisztratív ügyintéző
6728, Szeged, Zápor út 4.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 28. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatoktermékek értékesítése ügyfélszolgálat magas szintű ellátása (bejövő hívások, e-mailek, chat) cserék, visszáruk kezelése a kiskereskedelmi rendszerünkben adminisztráció webáruház asszisztens támogatása webshopos rendelések egyeztetése, kezelése, összekészítése webáruházban termékinformációk...
December 02. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Műszaki üzemeltetési folyamatok napi szintű támogatása
- Munkalapok készítése, nyilvántartása, lezárása
- Légtár vagy ArchiFM rendszer használata (előny, de nem feltétel)
- Bejelentések, hibajegyek kezelése és továbbítása
- Kapcsolattartás a karbantartó csapatokkal, alvállalkozókkal
December 02. -
Irodai adminisztrátor
2225 Üllő, Pesti út 278.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Számlázás • Banki utalások (ütemezés és kifizetés) • Utalások és számlák összefésülése • Kintlévőségek, számlák, szállítólevelek kezelése és nyilvántartása • Könyvelési anyag összekészítése • Nyilvántartások készítése • Postai küldemények átvétele és feladása • ...
November 24. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Ügyféladatok kezelése, szerződések előkészítése, hiánypótlások intézése • Időpont-egyeztetések, telefonos és online kommunikáció ügyfelekkel • Értékesítési folyamatok támogatása, új érdeklődők megkeresése • Banki és vállalati rendszerek (Banki rendszerek, Excel, Word stb.) kezelése • Negyedéves...
December 03. -
Irodai ügyintéző
6724 Szeged, Csongrádi sugárút 56.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatokHeti 12 órában (hétfő, szerda és pénteki napokon, 9-13 óráig) irodai asszisztenst keresünk hosszú távra Szegedre. Átlagos irodai munka: ügyfélkapu használata, banki tranzakciók végrehajtása, számlázás, excell tábla készítése, vezetése, bejövő- és kimenő számlák rendszerezése, számlák előkészítése...
November 26. -
Adminisztrátor
1027 Budapest, Margit Körút 44.
- Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az iroda napi adminisztratív feladatainak szakszerű és precíz ellátása (beérkező és kimenő posta kezelése, iratkezelés, fénymásolás, iktatás, számlázás).
- Jogi dokumentumok és beadványok előkészítése, formázása és rendszerezése a belső protokollok szerint.
November 26. -
Irodai ügyintéző
Baranya megye, Tolna megyeNettó 120 - 150e Ft havi bér
-
Céges üdülés, üdültetés • Beiskolázási támogatás
- Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokKapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkel Időpontok egyeztetése, adminisztrációs feladatok ellátása Az új anyagok elsajátítása...
November 22. -
-
Irodai asszisztens
1044 Budapest, Megyeri út 6.Br. 300e - 500e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokFeladat: munkaügyi feladatok ellátása, nyilvántartások vezetése, kezelése, programok koordinálása, házi pénztár kezelése, ezzel kapcsolatos adminisztráció ellátása. Számítógép ismerete feltétlenül szükséges....
November 18. -
Értékesítő/adminisztrátor
2660, Balassagyarmat, Mikszáth Kálmán út 56.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 18. -
Értékesítő/adminisztrátor
2120, Dunakeszi, Fóti út 120
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 18. -
Értékesítő/adminisztrátor
6000, Kecskemét, Dunaföldvári út 2.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 18. -
Értékesítő/adminisztrátor
5000, Szolnok, Téglagyár út 30.
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAz üzlet körzetéhez tartozó online rendelések adminisztrációjának lebonyolítása (pl: kommunikáció a futárokkal, a folyamatok megfelelő rögzítése vállalatirányítási rendszerben) A forgalmazott termékek bemutatása, értékesítése a betérő ügyfelek részére Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnereinkkel...
November 18. -
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA cég működéséhez szükséges háttér teljes körű biztosítása...
November 10.
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrációs munkatárs lakossági fedezetlen és mikrovállalati operáció határozott időre állás, munka
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!