-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Elősegíted az eladótér felkészítését a nyitásra.
- Elvégzed a napi értékesítési folyamatokhoz szükséges adminisztratív feladatokat.
- Szükség esetén támogatod a színvonalas vendégkiszolgálást.
- Az üzletvezetővel és konyhafőnökkel egyeztetve megrendeled a szükséges termékeket.
November 10. -
-
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentum kezelés, archiválás;
- Alvállalkozókkal, megrendelőkkel, társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Vevői/szállítói teljesítési igazolások kezelése a cég rendszerében;
- Bevétel-költség elszámolások kezelése.
November 20.• Előre sorolva december 2. -
Munkaügyi adminisztrátor
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beléptetés ügyintézése (onboarding, új munkavállalók személyes fogadása, adategyeztetés, megfelelő igénylések leadása a ticket rendszeren keresztül);
- Munkaszerződések és módosítások készítése, változások kezelése;
- Kilépők ügyintézése (kilépés folyamat koordinálása és a távozó kolléga tájékoztatása);
November 27.• Előre sorolva december 3. -
Műszaki adminisztrátor
1203 Budapest, Zodony utca 3.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Kamionok, pótkocsik és egyéb gépjárművek műszaki adatainak, dokumentumainak nyilvántartása (forgalmi, műszaki vizsga, ADR, tachográf kalibráció stb.)
- Műszaki vizsgák, időszakos ellenőrzések és határidők nyomon követése
- Karbantartási és javítási előjegyzések kezelése
November 27.• Előre sorolva december 3. -
Adminisztrátor
3529 Miskolc, Ifjúság útja 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Nyilvántartásokat vezetése, adatok gyűjtése és rendszerbe foglalása;
- Heti és a havi jelentések, kimutatások összeállítása, táblázatkezelés;
- Kapcsolattartás a cég dolgozóival, belső egységekkel, a külső szervezetekkel és a jelöltekkel;
- Irodaszer rendelése;
November 14.• Előre sorolva december 2. -
Irodai adminisztrátor - Diákmunka
HerceghalomNettó 2 100 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív feladatok: bizonylatok, szállítólevelek feldolgozása, szkennelése, rendszerezése, archiválása...
November 12. -
Senior rendszermérnök (Adatbázis adminisztrátor)
Hibrid • 1138 Budapest, Dunavirág u. 2-6.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
-
MSSQL • SQL • DATABASE • BACKUP • WINDOWS • POWERSHELL • POSTGRESQL • AZURE • POWERBI • ADATTÁRHÁZ • GDPR
Főbb feladatok- MSSQL adatbázisok telepítése, konfigurálása és karbantartása különböző környezetekben (fejlesztés, tesztelés, éles üzem).
- Adatbázisok teljesítményének optimalizálása, indexek és lekérdezések finomhangolása.
- Biztonsági mentési és visszaállítási stratégiák tervezése és megvalósítása MSSQL-ben.
November 10.• Előre sorolva december 4. -
Irodai adminisztrátor
Szentgotthárd
-
Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása
- Termelési és logisztikai felelős munkájának támogatása
- A bejövő áruval és a kiszállításokkal kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
- A termeléssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
November 11. -
-
Hirdetési adminisztrátor
Budapest, I. kerületBr. 630e Ft havi bér
- Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- beérkező hirdetési kampányok kezelése,
- megrendelők ellenőrzése, kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása
- nyilvántartások vezetése,
- reklámspotok ellenőrzése,
- reklámspotok feltöltése a meghatározott szoftverekkel,
- reklámbetöltési szabályok értelmezése és elsajátítása,
December 02. -
Termékbevételezési adminisztrátor(Budapest)
1089 Budapest, Orczy út 44.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Import számlák alapján szállítmányok bevételezése
- Import számlák iktatása a cég saját rendszerébe, számlareklamációk kezelése
- Proforma számlák ellenőrzése és kezelése
- Számlák előkészítése és feldolgozása Excelben
- Árlisták kezelése, elemzésre való előkészítése
November 27.• Előre sorolva december 3. -
Irodai és pénzügyi asszisztens
Hibrid • 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 11.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Cégünk ügyfeleivel történő telefonos, e-mailes kapcsolat
- Könyveléshez történő bizonylat átvétel és rögzítés, könyvelő munkájának előkészítése, segítése
- Ajánlatok készítése, megrendelések kezelése
- Szerződések készítése, nyilvántartása
- A cégünk által készített és forgalmazott programok regisztrációja
December 03. -
-
Energiakereskedelmi adminisztrátor
1117 Budapest, Dombóvári út 25.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A közbeszerzési portálokon az eljárások nyomonkövetése, nyilvántartása, az ajánlatok határidőre történő beadása, eredmények feldolgozása;
- Ajánlatadások adminisztratív támogatása;
- Nyomtatás, szkennelés, iktatás, postázás;
- Szerződések ellenőrzése;
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Privátbanki back office szakértő
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A privát banki ügyfelek telefonon kötött értékpapír és pénzforgalmi ügyleteinek, rögzítése ellenőrzése, hanganyagok visszahallgatása.
- A privát banki tanácsadók telefonon adott megbízásainak teljeskörű szúrópróbaszerű ellenőrzése., (befektetési tanácsadás történt-e)
November 21.• Előre sorolva december 3. -
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Targoncavezetői feladatok elvégzése, anyagmozgatás, le- és felrakodás, fizikai anyagmozgatási feladatok ellátása
- Raktárban tárolt anyagok tárolási optimalizálása, ki- és betárolási feladatok végrehajtása
- Nyilvántartási rendszerekben egyszerű rögzítési feladatok ellátása
November 11. -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- SAP feladatok ellátása;
- Kapcsolattartás a társosztályokkal;
- Kimutatások, riportok készítése;
- Munkafolyamatokhoz kapcsolódó egyéb adminisztratív feladatok folyamatos ellátása, végrehajtásuk elősegítése;
- A vezető munkájának támogatása.
December 02. -
-
Kereskedelmi adminisztrátor
2120 Dunakeszi, Pallag utca 55.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás • Élet- és balesetbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a Kereskedelmi osztály munkájának adminisztratív támogatása;
- kereskedelmi ajánlatok, kalkulációk, árlisták, egyedi árak előkészítése megadott instrukciók alapján;
- közreműködés a katalógusok készítésében;
- konkurencia- és árfigyelés, áradatok feldolgozása;
November 13.• Előre sorolva december 1. -
-
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános adminisztratív feladatok ellátása
- Leltározási, selejtezési és készletkezelési folyamatok támogatása
- Raktári/ irodai rend fenntartása, dokumentumkezelés
November 07.• Előre sorolva december 1. -
-
Adminisztrátor
2143 Kistarcsa, Külső Raktár körút 11.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Fémhulladékok adminisztrációjának kezelése, nyilvántartások vezetése
- MOHU rendszerben történő adatszolgáltatás, jelentések elkészítése
- Szállítólevelek, átvételi jegyek és mérlegjegyek rögzítése, ellenőrzése
- Kapcsolattartás a partnerekkel, hatóságokkal és belső részlegekkel
November 06.• Előre sorolva november 30. -
-
HR Adminisztrációs Gyakornok - Diákmunka, Budapest
Budapest, II. kerületBr. 2 300 Ft/óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok· A napi operatív HR folyamatok támogatása · HR adminisztráció és dokumentáció kezelése, naprakész nyilvántartása, archiválása, · Új belépők onboarding folyamatának segítése · Személyi anyagok karbantartása, ellenőrzése...
December 01. -
Irodai adminisztrátor
7030 Paks, Fehérvári út
-
Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adatrögzítés és adminisztráció vállalatirányítási rendszerben
- Szállítólevelek, számlák kezelése, iktatása és nyilvántartása
- Adminisztráció, bevételezés
- Szerződések és egyéb üzleti dokumentumok előkészítése
- Kapcsolattartás beszállítókkal és partnerekkel
November 24. -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!