Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Customer service manager állások, munkák

597 db találat
Szűrés
  • Az ügyfelekkel való kommunikáció telefonon és e-mailen Az ügyfelek tájékoztatása a termékekkel, árakkal és akciókkal kapcsolatos információkról Az ügyfelek segítése a megrendelésekkel, fizetésekkel és szállításokkal kapcsolatban Az ügyfélpanaszok kezelése és megoldása Az ügyfélvi...
    máj. 15.
  • Főbb feladatok, munkák: Kapcsolattartás a kereskedelmi és közületi partnerekkel írásban és telefonon Vevői rendelések feldolgozása,visszaigazolása és rögzítése az SAP rendszerben Folyamatos kapcsolattartás a társterületekkel (német/angol és magyar nyelven)
    tegnap 16:01
  • ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, e-mailek megválaszolása  tájékoztatás és segítségnyújtás telefonon, e-mailben problémamegoldás, panaszkezelés hibabejelentések feldolgozása napi kapcsolattartás a társosztályokkal napi riportok elkészítése kapcsolattartás partnerekkel...
    máj. 15.
  • Posta kezelése, banki ügyintézés és fénymásolás, telefonos ügyintézés, e-mailek kezelése, számlák rögzítése banki programokban, tájékoztató körlevelek megírása és kifüggesztése, ügyfélkezelés és ügyintézés, faliújságok rendezése, kulcsok kezelése, közgyűlésen való részvétel, közg...
    máj. 14.
  • Vásárlókkal való aktív kapcsolattartás telefonon és emailen keresztül. Rendelések kezelése, beleértve a számlázást és az adminisztrációt. Visszáruk és reklamációk hatékony kezelése. Termékek beállítása és frissítése a webshop felületén.
    tegnap 15:15
  • Szenior ügyfélreferens

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    1051 Budapest, Hercegprímás utca 12.
    Ügyfelek előzetes tájékoztatása, Kérelem átvétele/befogadása és nyilvántartása Kérelem érdemi vizsgálata Döntés előkészítésben való részvétel, előterjesztések készítése Szerződéskötésben való részvétel  Üzleti monitoring tevékenység Beváltás esetén közreműködés a beváltási és szü...
    tegnap 11:50
  • Vevői és beszállítói kapcsolattartás és kapcsolatfejlesztés Vevői információk kezelése, egyeztetése a társosztályokkal és a vezetőséggel Kapcsolattartás a Nefab globális cégcsoportjával Megrendelések rögzítése és visszaigazolása a vállalatirányítási rendszerben Előrejelzések keze...
    máj. 15.
  • The Team Leader is responsible for providing and supporting the day-to-day provision of the Services and promoting the knowledge and understanding of the Service, in a manner which is conducive to effective working relationships and in line with TCIS values and objectives. This i...
    tegnap 10:32
  • Új vendégjelöltekkel való  egyeztetés,szállodák részletes bemutatása,foglalás menetének ismertetése
    tegnap 14:05
  • A telefonon beérkező hívások kezelése, gépekkel kapcsolatos tanácsadás A kimenő hívások menedzselése, az ügyfelek kiszolgálása A futárok napi útvonaltervének összeállítása A beérkező megrendelések nyilvántartása További, a feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív teendők ellátása ...
    máj. 14.
  • Feladataid közé tartozik majd: - a halláscentrum működésének a támogatása, - ügyfelekkel való kommunikáció, és az ő irányításuk, - az audiológus keze alá dolgozol, segíted az ő munkáját, - szakmai továbbképzéseken való részvétel, - a halláscentrum adminisztratív támogatása, - a j...
    máj. 13.
  • máj. 15.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim