-
PREFA Hungária Kft. - Törökbálint, Torbágy u. 10, 2045
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Német felsőfok
Főbb feladatokA magyar és román piac marketing menedzsere felelős mindkét ország marketing és értékesítést ösztön- ző tevékenységeinek tervezéséért és megvalósításáért. Elsődleges kapcsolattartóként és összekötőként működik a magyar és román értékesítési csapat, valamint a központi, nemzetközi marketingcsapat...
November 12.• Előre sorolva november 17. -
-
2013 PomázNettó 380e Ft havi bér
-
Étkezési jegy • Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Cseh középfok • Szlovák középfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatokRendelések felvétele, kapcsolattartás az ügyfelekkel, kapcsolattartás az anyacéggel, műszaki segítség nyújtás,számlázás,egyéb adminisztrációs teendők ellátása....
November 11.• Előre sorolva november 17. -
-
Adminisztrációs munkatárs
1118 Budapest, Rétköz utca 5.
-
Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Energiahatékonysággal kapcsolatos szolgáltatások megismerése
- Szerződéskötési folyamatok támogatása, nyomon követése
- Posta kezelése
- Belépőkártya nyilvántartás kezelése
- Irodaszer rendelés és nyomonkövetése
- Általános irodai és adminisztrációs feladatok ellátása
Október 31.• Előre sorolva tegnap 13:35 -
-
Adminisztrációs asszisztens - Részmunkaidő (4 órás)
6000 Kecskemét Talfája 1
- Részmunkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Magyar középfok
Főbb feladatok- Te szervezed meg a munkatársi programokat
- Ellenőrződ és kézben tartod a tűzvédelmi és munkavédelmi előírásban foglaltakat
- Munkaruhát rendelsz és kiadod a kollégák számára
- Segíted a munkavállalók és a központi HR osztály között kommunikációt, nyilatkozatokat
- Új belépők számára bevezető oktatást tartasz
November 11.• Előre sorolva november 17. -
Irodai ügyintéző, asszisztens
1031 Budapest, Emőd utca 2.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Általános adminisztrációs és ügyintézési feladatok
- Kapcsolattartás magyar és külföldi gyárakkal, partnerekkel (angol nyelven is)
- Megrendelések, szállítások, dokumentációk kezelése
- Szerződések, nyilvántartások, számlák előkészítése
- Napi operatív ügyek intézése az irodában
Október 28.• Előre sorolva november 15. -
Titkár / Titkárnő
1138 Budapest, Dunavirág utca 2-6.
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A megbeszélések, értekezletek szervezése, egyeztetések, ütemezése, előkészítése, a lebonyolításban való közreműködés, emlékeztetők készítése.
- A határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása, szükség esetén intézkedés kezdeményezése.
November 10.• Előre sorolva november 16. -
Adminisztrátor munkatárs
Budapest, Nógrád megye, Pest megyeBr. 450e - 450e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ügyféladatok feldolgozása, általános adatrögzítői és digitális archiválási feladatok
- Közvetlen felettes rendszeres informálása a napi teljesítményről
- Belső rendszerek mihamarabbi átlátása, megtanulása. A szerződések hiánytalan rögzítése, saját ügyfelek kéréseinek adminisztratív kezelése.
November 03. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokTeljes körű könyvelés: A vállalkozás gazdasági eseményeinek rögzítése, főkönyvi és analitikus nyilvántartások vezetése (vevő, szállító, bank, pénztár, vegyes bizonylatok, tárgyi eszközök)....
Október 31.• Előre sorolva tegnap 21:00 -
Irodai adminisztrátor
1117 Budapest, Budafoki út 183.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Irodai adminisztrációs feladatok ellátása
- Az iroda általános működéséhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása: iratok iktatása, szkennelése és postázása
- Gépjármű flotta teljes körű ügyintézése
- A kivitelezési projektekhez kapcsolódó garanciális ügyek intézése
- Számlák kezelése
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
Irodai adminisztrátor - Diákmunka
BudapestBr. 2 300 - 2 300 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Iratok, levelek, fotók, megállapodások és egyéb dokumentumok kezelése, szerkesztése, sokszorosítása és továbbítása.
- Adatbázisok kezelése excel táblában, határidők nyomonkövetése.
- Adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, különböző dokumentációk nyilvántartása és iktatása.
Tegnap 16:22 -
Almásfüzitő
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Logisztikai folyamatok koordinálása – a be- és kiszállítások teljes körű irányítása, a szállítmányok pontos nyomon követése.
- Raktári működés támogatása – az operatív csapat munkájának segítése, rakodási tervek és kalkulációk készítése, tengeri konténerrakodás szervezése.
Tegnap 13:42 -
-
Irodai adminisztrátor
Budapest, XIII. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- irodáinkhoz tartozó pénzügyi feladatok támogatása,
- kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák feldolgozása,
- iratkezelés, iktatás, postázás, fénymásolás, szkennelés
- irodáink működésének támogatása, mindennapi adminisztrációs feladatok elvégzése,
November 17. -
Egészségügyi asszisztens
4030 Debrecen, Szatke Ferenc utca 1.
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Adminisztratív feladatok
- Vizsgált személyek fogadása és adatainak rögzítése, kezelése az EMPIC, EAMR, és az EESZT rendszerben;
- Időpontok szervezése, és egyeztetése;
- Orvosi dokumentációk kezelése, repülőorvosi bizonyítványok előkészítése;
November 07.• Előre sorolva 3 órája -
Gazdasági asszisztens
1138 Budapest, Faludi utca 3.
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA leendő munkatárs a vállalkozás folyamatainak megismerése után nagyfokú önállósággal látja el a gazdasági asszisztensi feladatokat a munkatársai irányítása mellett. Feladatai közé tartoznak: -Beérkező számlák formai- és tartalmi ellenőrzése, nyilvántartási rendszerben (Top-Soft integrált rendszer)...
November 14.• Előre sorolva 3 órája -
Kereskedelmi asszisztens
Hibrid • 1222 Budapest, Nagytétényi út 112.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- új és meglévő partnerekkel való kapcsolattartás (telefonon és írásban)
- ajánlatok, megrendelések, visszaigazolások készítése és nyomon követése
- tendereken, pályázatokon, közbeszerzési eljárásban való aktív részvétel
- vevői adatok, szortiment, cikkszámok kezelése
November 13.• Előre sorolva 3 órája -
-
Kontroller asszisztens
1103 Budapest, Kőér utca 5.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Különböző pénzügyi kimutatások, jelentések, elkészítése a főkönyvelő, tulajdonosok, cégvezetés részére;
- Forgalmi riportok, készletriport, költségriport, létszám és túlóra riport készítése, általános adatszolgáltatás;
- Havi és éves zárásokban való aktív részvétel;
November 07.• Előre sorolva 3 órája -
Irodai adminisztrátor
4400 Nyíregyháza, Tokaji út 1.
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szállítólevelek ellenőrzése, kezelése
- Számlázás
- Számlák rendszerezése
- Rendszeres kapcsolattartás az ügyfelekkel (e-mailben, és telefonon)
Október 30.• Előre sorolva november 17. -
Irodai adminisztrátor
Savanyító Üzem - Tuzsér, Márta út, 4623
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Windows • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokÁltalános irodai, adminisztratív feladatok ellátása. Könyvelési anyagok előkészítése, jelenléti ívek nyilvántartása, ellenőrzése, számlák kezelése, iktatása. Kimenő és beérkező megrendelések dokumentációja. Gyártási folyamatok alapszintű rögzítése a kapott adatok alapján. ...
Október 30.• Előre sorolva november 17. -
Hibrid • 1037 Budapest, Montevideó utca 2c.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Garanciális és nem garanciális számítástechnikai eszközjavítások ügyintézése
- A készletek folyamatos nyomon követése, adminisztrálása
- Kiadott eszközök adminisztrálása, az ügyfél által használt rendszerekben
- Eszköz selejtezés
- Eseményállapotok aktualizálása, dokumentálása jegykezelő rendszerben
Tegnap 16:28 -
-
Hibrid • 1092 Budapest, Kálvin tér 7.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- az Informatikai Osztály mindennapi adminisztratív és szervezési feladatainak támogatása,
- az informatikai beszerzésekhez kapcsolódó adminisztratív ügyintézés és dokumentáció,
- a mobiltelefon-flotta kezelésében való részvétel (nyilvántartás, előfizetések, eszközök adminisztrációja),
Tegnap 15:33 -
-
Könyvelő- és irodai asszisztens
2336 Dunavarsány, Vörösmarty Mihály utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Számlák, bizonylatok előkészítése könyvelésre, rögzítése és rendszerezése
- Banki kivonatok kezelése
- Adatrögzítés és adminisztratív támogatás a pénzügyi vezető számára
- Beérkező és kimenő levelek, dokumentumok kezelése
- Irodai adminisztráció, irattározás, iktatás
November 10.• Előre sorolva november 16. -
-
1039 Budapest, Boglár utcaNettó 300e - 1,0M Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Lakások/házak bemutatása, ügyfelek saját módszeren történő felkutatása.
- Lépésről lépésre betanítunk, így mindent tudni fogsz, ahhoz, hogy sikeres legyél ebben a szakmában.
- Akkor engedjük el a kezedet, ha már mi is, úgy érezzük, hogy megy neked egyedül is. :)
Tegnap 14:57 -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Assistant to head of data intensive internet computing research group m f x állások, munkák
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!