-
2013 PomázNettó 380e Ft havi bér
-
Étkezési jegy • Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Cseh középfok • Szlovák középfok
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatokRendelések felvétele, kapcsolattartás az ügyfelekkel, kapcsolattartás az anyacéggel, műszaki segítség nyújtás,számlázás,egyéb adminisztrációs teendők ellátása....
November 11.• Előre sorolva november 17. -
-
Back Office Assistant
2051 Biatorbágy, Mészárosok útja 6.Br. 528e - 600e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Handling invoice-related tasks
- Preparing various daily, weekly, and monthly reports, and uploading the received data into the company's internal systems
- Performing general administrative tasks
- Carrying out additional ad hoc tasks (e.g. quotation requests, ordering supplies, etc.)
November 11. -
Personal assistant
1068 Budapest, Városligeti Fasor 8b.Nettó 2 000 - 2 000 Euro havi bér
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Vállalkozói • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Organizing travel: hotels, flight tickets, restaurants
- Obtaining visas for travel
- Managing the CEO’s residences in four different countries (Hungary, Russia, France, Hong Kong)
- Researching restaurants
- Conducting legal research for ongoing disputes
- Administrative maintenance
- Various online research tasks
Október 31. -
-
Store assistant / product consultant
1133 Budapest, Váci út 80.Br. 475e - 550e Ft havi bér
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Vállalkozói
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az üzlet zavartalan napi működésének biztosítása;
- Terméktanácsadás, termékek alapos ismerete, valamint a vásárlók tájékoztatása az ajánlatokról és a promóciókról;
- A webáruházban történő bolti átvételi megrendelések kezelése;
- Panaszkezelés, vásárlói kérdések megválaszolása;
November 13. -
-
Financial assistant - Diákmunka
BudapestBr. 2 300 - 2 300 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokFő feladatod a pénzügyi csapat mindennapi munkájának adminisztratív támogatása és segítése. Ezzel aktívan hozzájárulsz a vállalat pénzügyi adatainak és tranzakcióinak precíz és hatékony nyilvántartásához. Ideális választás, ha a tanulás mellett szeretnél bepillantani a gyakorlatba!...
November 12. -
Shop assistant Budapest (gyermekruházat)
1024 Budapest, Lövőház utca 2-4.Br. 372e - 460e Ft havi bér
- Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Vásárlók kiszolgálása, törzsvásárlók kezelése, szakszerű tanácsadás
- Az üzlet tisztán és rendben tartása
- Hetente érkező új árukészlet kihelyezése, feltöltése
- Pénztárgép kezelése (visszáru, méretcsere, promóciók, zárások)
November 06. -
1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 57.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Monitor (2 db) • Windows • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Vállalati beszerzések és szolgáltatási szerződések kezelése, nyilvántartások naprakészen tartása
- Tárgyi eszközök beszerzésének és raktározásának koordinálása
- Leltározások szervezése és lebonyolításának támogatása
- Számlák, teljesítésigazolások kezelése és adminisztrációja
Tegnap 17:45 -
Titkárnő, asszisztens
Budapest, XIV. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
>10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- aktív részvétel a vezető munkájának gördülékenyebbé tételében
- naptár kezelés, találkozók, megbeszélések, utazások szervezése és koordinálása
- e-mailek, levelek kezelése, priorizálása
- telefonhívások kezelése
- dokumentumok kezelése
- vendégek fogadása, ellátása
November 13.• Előre sorolva 4 órája -
Általános Irodai asszisztens
Budapest, XIV. kerület
-
Szakmai tréningek
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Nyugdíj mellett végezhető • Kisgyermekeseknek
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- könyvelők munkájának támogatása
- online lekérdezések adatbázisokból
- számlák, bankok importálása könyvelő szoftverbe
- bizonylatok rögzítése könyvelő szoftverbe
Október 22.• Előre sorolva november 15. -
-
Irodai asszisztens
1053 Budapest, Szép utca 4.Br. 500e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Klasszikus titkársági feladatok, bejövő hívások kezelése, vendégek fogadása
- Cég operatív tevékenységeiben, adminisztrációban, ügyvitelben való részvétel
- Az irodai munkatársak tevékenységének adminisztratív támogatása
November 03. -
Irodai asszisztens
1145 Budapest, Torontál utca
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szerződéseket, megbízókat, ajánlatokat és tanúsítványokat készítesz elő – nem egyedül, de nem is utánad kell majd javítani.
- Kapcsolatot tartasz ügyfelekkel, auditorokkal, kollégákkal – a Te kommunikációd tartja gördülékenyen a folyamatokat.
Október 31.• Előre sorolva tegnap 15:20 -
-
Részmunkaidős Asszisztens / Irodavezető
6726 Szeged, Szent-Györgyi Albert utca 2.Nettó 150e - 170e Ft havi bér
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Windows • Desktop PC
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Munkaidő: 4 óra (rugalmas napi időbeosztás lehetősége)Kifejezetten ajánlott nappali tagozatos egyetemi hallgatóknak, de más jelentkezőket is szívesen fogadunk
- Cégünk munkájának adminisztratív támogatása
- Számlázás, könyvelés előkészítés, hivatalokkal történő ügyintézés, levelezés
Tegnap 23:53 -
Irodavezető, személyi asszisztens
8000 Székesfehérvár, Várkörút 9.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Monitor (1 db)
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokA Társaság projektjeivel, működésével kapcsolatos adminisztráció kezelése digitális módon is. A Társaság irodájával kapcsolatos technikai feladatok ügyintézése. A Társaság házipénztárának kezelése. A Társaság vezérigazgatójának feladataiban együttműködés, közreműködés. Ügyvitel adminisztrációs...
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:05 -
-
Számviteli asszisztens
2030 Érd, Budai út 20.Br. 390e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (2 db) • Desktop PC
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatokKönyvelőirodánk számviteli asszisztens munkakörben kínál álláshelyet, főállású, vagy részmunkaidős foglalkoztatásra. A feladatkör: - megbízóink könyvviteli adatainak számviteli rendszereinkben történő szakszerű rögzítése - a számviteli adatok egyeztetése, ellenőrzése - a könyvviteli bizonylatok...
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:01 -
Számviteli asszisztens
1037 Budapest, Bokor utca 1.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Desktop PC • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- Számlák, bizonylatok és költségvetések feldolgozása, rögzítése és nyomon követése.
- Folyószámlák és pénzügyi kimutatások előkészítése és ellenőrzése.
- A pénzügyi tranzakciók pontos és időben történő rögzítése.
- Banki tranzakciók és egyenlegek nyomon követése és ellenőrzése.
November 06.• Előre sorolva tegnap 00:00 -
Irodai asszisztens
1075 Budapest, Károly körút
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Titkárság csapatunkba keressük új munkatársunkat, pályakezdők jelentkezését is várjuk.
- Az iroda zavartalan és hatékony működésének biztosítása;
- HR-es jellegű és adminisztratív feladatok elvégzése;
- Az ügyvezető munkájának segítése, céges és személyes ügyeinek szervezése;
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Házipénztár kezelése
- Adás-vételi szerződések adminisztrációjában való aktív részvétel
- Hitelügyintézés, biztosítás-kötés
- Ügyfelekkel való aktív kapcsolattartás
- Vevőszámlák készítése
- Készletfinanszírozások ügyintézése
- Kapcsolattartás a pénzügyi osztállyal és a finanszírozókkal
Október 30.• Előre sorolva november 17. -
Vezetői asszisztens / Irodavezető
Hibrid • 1117 Budapest, Budafoki út 111.Br. 500e - 650e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A vezető napi munkájának támogatása, időbeosztásának, találkozóinak és feladatainak koordinálása
- Adminisztratív és irodai folyamatok kezelése (számlák rendszerezése, szerződések, dokumentumok előkészítése)
- A cég kontrolling rendszerének naprakészen tartása, adatok és riportok frissítése
November 17. -
Irodai adminisztrátor
3200 Gyöngyös, Vasöntő utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokAdminisztratív és irodaszervezési feladatok Irodai adminisztráció teljes körű ellátása, nyilvántartások kezelése (adatbázisok, eszközök, szerződések) Új munkatársak beléptetéséhez, kiléptetéséhez kapcsolódó adminisztráció Jelenléti ívek, munkaidő nyilvántartása Szabadság- és túlóra-nyilvántartások...
November 13.• Előre sorolva 4 órája -
Éjszakai irodai munkatárs/adminisztrátor
8600 Siófok, Május 1. utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Monitor (1 db) • Windows • Desktop PC • Headset
-
Pályakezdő/friss diplomás • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok• Beérkező telefonos rendelések fogadása és rögzítése • Szoros együttműködés az értékesítési képviselővel • Az éjszakai műszakhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása • Számlák kiállítása és kezelése • Kapcsolattartás a gépjárművezetőkkel • Egyéb, az éjszakai...
November 04. -
Adminisztrációs munkatárs
1118 Budapest, Rétköz utca 5.
-
Szakmai tréningek • Sport támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Energiahatékonysággal kapcsolatos szolgáltatások megismerése
- Szerződéskötési folyamatok támogatása, nyomon követése
- Posta kezelése
- Belépőkártya nyilvántartás kezelése
- Irodaszer rendelés és nyomonkövetése
- Általános irodai és adminisztrációs feladatok ellátása
Október 31.• Előre sorolva tegnap 13:35 -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Assistant to head of data intensive internet computing research group m f x állások, munkák cseh nyelvtudással
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!