Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztrátor állások, munkák angol nyelvtudással

1108 db találat
Szűrés
  • A tablettagyártással és csomagolással kapcsolatos termelési és egyéb dokumentációk érvényes előírásoknak és a GMP előírásoknak megfelelő előkészítése és vezetése; Termeléstervezéshez kapcsolódó adminisztratív tevékenységek végzése; Gyártáshoz szükséges- és gyártáshoz kapcsolódó e...
    ápr. 21.
  • vendéglátó és élelmiszeripari gépek, szolgáltatások értékesítése árajánlatok készítése telefonon és írásban érkezett megkeresések kezelése weboldal töltése, frissítése kapcsolattartás az ügyfelekkel
    ápr. 25.
  • Beérkező, kisméretű áruk szortírozása, kikészítése Kimenő áruk csomagolása, futárnak átadása Beérkező megrendelések kezelése, iktatása Kapcsolattartás a beszállítókkal, vevőkkel Dokumentumok archiválása
    ápr. 22.
  • Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...
    tegnap 09:45
  • Segítségnyújtás a jegyértékesítő partnereknek Segítségnyújtás a jegyvásárlóknak Rendezvényeken való részvétel Kollégák munkájának segítése Mindennapi irodai feladatok ellátása (eszközök előkészítése, fuvarozása)
    ápr. 23.
  • Szállítólevelek, fuvarokmányok elkészítése; Szállítmányok és szállítási dokumentumok adminisztrálása; Adatok rögzítése és logisztikai jelentések készítése; Készletnyilvántartás, reklamációk, visszáruk kezelése adminisztratív szinten; Az árumozgásokhoz kapcsolódó dokumentáció elké...
    ápr. 21.
  • Adminisztrációs, számlázási  feladatok ellátása, könyvelési anyagok előkészítése, irodai beszerzések koordinálása, kimutatások, prezentációk készítése, az irodavezető munkájának elősegítése.
    ápr. 23.
  • EHS adminisztrátor

    7400 Kaposvár, Guba Sándor utca 38.
    Mivel foglalkozunk, és mire számíthatsz, ha csatlakozol a csapatunkhoz? A munkád során fő feladatod a cég munkavédelmi feladatainak támogatása lesz, a vezető iránymutatása alapján, aki mentorként segít téged. Feladatok: A jogszabályi- hatósági-és belső előírások, illetve utasítás...
    ápr. 21.
  • Serves as the first point of contact for customers requesting technical support via phone or e-mail. Perform remote troubleshooting via diagnostic techniques and patient questions Finding the best solution based on the problem and the customer's input Guide the customer through t...
    tegnap 16:35
  • Irodai asszisztens

    4405 Nyíregyháza, Debreceni út 236.
    Árajánlatok elkészítése, kiküldése, nyomonkövetése, Megrendelések rögzítése, nyomonkövetése a kiszállításig, Megrendelések előkészítése számlázásra, árak ellenőrzése, Szállítólevelek kiállítása,  Kapcsolattartás ügyfelekkel,
    ápr. 24.
  • páciensek fogadása, útbaigazítása páciensek felvétele számítógépes terminálon páciensek tájékoztatása nyilvántartási rendszer kezelése telefonos bejelentkezések rögzítése, visszahívása szakorvos munkájának segítése kezelések előkészítése kezelőhelyiségek rendjének biztosítása szá...
    ápr. 26.
  • Reporting to the Head of ITA Branch Office, the Branch Office Assistant will be overseeing the Branch Office activities. The Assistant will support the Head of Branch Office in daily administration and organizational tasks related to ITA and in particular the activities of its Br...
    ápr. 22.
  • Általában: dokumentumok előkészítése, formázása, szerkesztése, archiválása; nyilvántartások, határidők figyelemmel kísérése. általános titkárnői feladatok (gépírás, szkennelés, fénymásolás, iktatás, postai- és egyéb adminisztrációs ügyek kézben tartása). Igény szerint: a személye...
    ápr. 23.
  • HR Generalista - adminisztráció

    Rugalmas - Budapest, Heves megye, Pest megye
    Beléptetéssel és kiléptetéssel kapcsolatos munkaügyi dokumentumok elkészítése (munkaszerződés, nyilatkozatok stb.), ezekkel kapcsolatos folyamatok koordinálása Bérszámfejtési folyamat koordinálása a törvényi szabályozásnak megfelelően, kapcsolatot tartva a külső szolgáltatóval Mu...
    ápr. 21.
  • Pénztárosi feladatok ellátása, házipénztár naprakész, szabályszerű kezelése és megőrzése. Napi elszámolás: A napi tranzakciók pontos nyilvántartása és a pénztárgép elszámolása. Kimenő számlák készítése. Beérkező szállítói számlák iktatása, érkeztetése. Készletkezelés: A készlet n...
    ápr. 20.
  • Key Account Managerek munkájának napi szintű támogatása, a rád bízott ügyfelek magas szintű kiszolgálása A tartós bérleti szerződéskötés adminisztrációja, adatrögzítés, -módosítás, igazolások, meghatalmazások kiállítása, az ehhez kapcsolódó dokumentumok iratkezelése, irattárazása...
    ápr. 26.
  • - Kimenő számlázás - Adatok kezelése táblázatokban - Könyvelővel való napi szintű együttműködés - Gyártások adatrögzítésének kezelése - Szállítmányozás kezelése adminisztratív módon - Ügyfelekkel való kapcsolattartás
    ápr. 24.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim