Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrációs asszisztens állások, munkák középiskolai végzettséggel
2257 db találat
Szűrés
-
Főbb feladatok: - pénztárkezelés, - telefonok, e-mailek kezelése, - vevők informálása, - adminisztratív feladatok ellátása, bizonylatok kezelése, - szükség esetén egyéb feladatok elvégzése a felettes megbízása alapján.máj. 06.
-
Riportok készítése Meetingek szervezése Hívások kezelése Dokumentációkezelés Egyéb ad-hoc feladatok elvégzésetegnap 14:30
-
The Purchasing team represents the back office for in-country purchasing and it plays an essential role verifying the purchase requisitions in Europe, creating and sending Purchase Orders via email, providing various reports and trainings as key users. In our team you will enjoy...ma 13:56
-
kereskedő és fuvarozó partnereivel való kapcsolattartás, szállítólevelek kiállítása, számlázás.máj. 06.
-
A cég napi adminisztrációjának kezelése Számviteli folyamatokban való aktív részvétel Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése Belső szabályzatok kezelése Kimutatások, riportok készítésema 13:25
-
Érkező posta feldolgozása Szállítói számlák előzetes feldolgozása Vevő számlák kiküldése Adminisztrációs feladatok Vezetés által a tevékenységgel összefüggő feladatok elvégzésemáj. 07.
-
Budaörsi irodánkba, fiatalos csapatba, kollégát/kolléganőt keresünk, irodai asszisztensi munkakörbe. Feladatok: Általános irodai feladatok Kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben és telefonon Kimutatások készítése Kimenő, bejövő hívások kezelése A cég te...máj. 07.
-
ma 13:24
-
Raktári adminisztrációs feladatok ellátása Érkező és induló gépjárművek okmánykezelése, szállítólevelek kiállítása Bevételezések készítése Raktári programok kezelése Kapcsolattartás ügyfelekkel Kapcsolattartás a szállítási illetve vevőszolgálati osztályokkal Napi riportok készíté...máj. 07.
-
Adatok rögzítése, és az ehhez kapcsolódó feladatok elvégzése Statisztikai adatszolgáltatások előkészítése, ellenőrzése Részvétel a dokumentációk, nyilvántartások és elszámolások elkészítésében, vezetésében és ellenőrzésében Közreműködés a hatósági eljárásokban Kapcsolattartás a r...ma 13:05
-
Számlák, egyéb dokumentumok napi 4 órában történő: Szkennelése Összerendezése Iktató rendszerben történő rögzítése Irattározásamáj. 06.
-
Biztosítási káresemények adminisztrációjának feldolgozása, elbírálása, kifizetések előkészítése Kárbejelentések felülvizsgálata, hiányzó adatok kezelése Napi szintű kapcsolattartás (telefonon, írásban) a megbízókkal, partnerekkel Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megf...máj. 04.
-
a cégvezető/pénzügyi vezető munkájának segítése (pl. megbeszélések, találkozók szervezése), irodai készletek (irodaszer, tisztítószer, víz, tea, kávé, stb.) nyilvántartása, beszerzése/rendelése, az irodai tárgyi eszközök nyilvántartása, a bejövő/kimenő posta adminisztrációja, ikt...ma 09:15
-
Teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása kis- és nagyvállalati partnereink számára; Havi bérszámfejtési feladatok támogatása, cafeteria ügyintézés és adminisztráció; Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése; Adatszolgá...máj. 06.
-
Budapest Adminisztrációs munkatárs a DLA Piper admin rendszerében végzett ügy és ügyfél adminisztráció... tapasztalat (nem elvárás a jogi adminisztrációban szerzett tapasztalat) kommunikációképes angol... munkaterekkel. Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor... , Dokumentumkezelő; Jogi asszisztens, Adminisztratív munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Jog, Jogi... ; Administrator, Document Manager; Law Clerk, Legal Assistant; Administration, Assistance, Office Work; Law...ma 13:09
-
Számlázást előkészítő feladatok elvégzése Napi adminisztrációs feladatok ellátása Riportok készítése heti és havi szinten Napi - és havi jelentések küldése a NAV részére Postázási feladatok ellátása Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok elkészítése Telephelyi hulladé...máj. 03.
-
Bejövő számlák kezelése, nyilvántartások napi szintű vezetése Bejövő számlák iktatása ügyviteli rendszerbe Kimenő posta kezelése Szerződések kezelése Partnerekkel kommunikáció, kapcsolattartás Társosztályokkal való együttműködés (logisztika, műszaki részleg, HR, könyvelés)...máj. 04.
-
Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...ma 09:45
-
Raktári adminisztrációval kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása A menetlevelek és egyéb fuvardokumentumok ellenőrzése, SAP rendszerben történő rögzítése Készletnyilvántartás pontos vezetése, leltármodul kezelése A szükséges adattáblák kitöltése EKAER rendszerben a szükség...ma 11:50
-
A vezetőség munkájának segítésére, az irodai adminisztrációs feladatok ellátásra főállású munkatársat keresünk TITKÁRSÁGI ASSZISZTENS munkakörbe!ma 09:55