Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztrációs asszisztens állások, munkák középiskolai végzettséggel

2257 db találat
Szűrés
  • Főbb feladatok: - pénztárkezelés, - telefonok, e-mailek kezelése, - vevők informálása, - adminisztratív feladatok ellátása, bizonylatok kezelése, - szükség esetén egyéb feladatok elvégzése a felettes megbízása alapján.
    máj. 06.
  • kereskedő és fuvarozó partnereivel való kapcsolattartás, szállítólevelek kiállítása, számlázás.
    máj. 06.
  • Adminisztrátor

    5400 Mezőtúr, Szolnoki út 5.
    A cég napi adminisztrációjának kezelése Számviteli folyamatokban való aktív részvétel Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése Belső szabályzatok kezelése Kimutatások, riportok készítése
    ma 13:25
  • Érkező posta feldolgozása Szállítói számlák előzetes feldolgozása Vevő számlák kiküldése Adminisztrációs feladatok Vezetés által a tevékenységgel összefüggő feladatok elvégzése
    máj. 07.
  • Budaörsi irodánkba, fiatalos csapatba, kollégát/kolléganőt keresünk, irodai asszisztensi munkakörbe. Feladatok: Általános irodai feladatok Kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben és telefonon Kimutatások készítése Kimenő, bejövő hívások kezelése A cég te...
    máj. 07.
  • ma 13:24
  • Raktári adminisztrációs feladatok ellátása Érkező és induló gépjárművek okmánykezelése, szállítólevelek kiállítása Bevételezések készítése Raktári programok kezelése Kapcsolattartás ügyfelekkel Kapcsolattartás a szállítási illetve vevőszolgálati osztályokkal Napi riportok készíté...
    máj. 07.
  • Adatok rögzítése, és az ehhez kapcsolódó feladatok elvégzése Statisztikai adatszolgáltatások előkészítése, ellenőrzése Részvétel a dokumentációk, nyilvántartások és elszámolások elkészítésében, vezetésében és ellenőrzésében Közreműködés a hatósági eljárásokban Kapcsolattartás a r...
    ma 13:05
  • Számlák, egyéb dokumentumok napi 4 órában történő:   Szkennelése Összerendezése Iktató rendszerben történő rögzítése Irattározása
    máj. 06.
  • Biztosítási káresemények adminisztrációjának feldolgozása, elbírálása, kifizetések előkészítése Kárbejelentések felülvizsgálata, hiányzó adatok kezelése Napi szintű kapcsolattartás (telefonon, írásban) a megbízókkal, partnerekkel Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megf...
    máj. 04.
  • a cégvezető/pénzügyi vezető munkájának segítése (pl. megbeszélések, találkozók szervezése), irodai készletek (irodaszer, tisztítószer, víz, tea, kávé, stb.) nyilvántartása, beszerzése/rendelése, az irodai tárgyi eszközök nyilvántartása, a bejövő/kimenő posta adminisztrációja, ikt...
    ma 09:15
  • Teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása kis- és nagyvállalati partnereink számára; Havi bérszámfejtési feladatok támogatása, cafeteria ügyintézés és adminisztráció; Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése; Adatszolgá...
    máj. 06.
  • Budapest Adminisztrációs munkatárs a DLA Piper admin rendszerében végzett ügy és ügyfél adminisztráció... tapasztalat (nem elvárás a jogi adminisztrációban szerzett tapasztalat) kommunikációképes angol... munkaterekkel. Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor... , Dokumentumkezelő; Jogi asszisztens, Adminisztratív munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Jog, Jogi... ; Administrator, Document Manager; Law Clerk, Legal Assistant; Administration, Assistance, Office Work; Law...
    ma 13:09
  • Számlázást előkészítő feladatok elvégzése Napi adminisztrációs feladatok ellátása Riportok készítése heti és havi szinten Napi - és havi jelentések küldése a NAV részére Postázási feladatok ellátása Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok elkészítése Telephelyi hulladé...
    máj. 03.
  • Irodai adminisztrátor

    7623 Pécs, Martin Ferenc utca 2/1.
    Bejövő számlák kezelése, nyilvántartások napi szintű vezetése Bejövő számlák iktatása ügyviteli rendszerbe Kimenő posta kezelése Szerződések kezelése Partnerekkel kommunikáció, kapcsolattartás Társosztályokkal való együttműködés (logisztika, műszaki részleg, HR, könyvelés)...
    máj. 04.
  • Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...
    ma 09:45
  • Raktári adminisztrációval kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása A menetlevelek és egyéb fuvardokumentumok ellenőrzése, SAP rendszerben történő rögzítése Készletnyilvántartás pontos vezetése, leltármodul kezelése A szükséges adattáblák kitöltése EKAER rendszerben a szükség...
    ma 11:50
  • A vezetőség munkájának segítésére, az irodai adminisztrációs feladatok ellátásra főállású munkatársat keresünk TITKÁRSÁGI ASSZISZTENS munkakörbe!
    ma 09:55
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim