Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrációs asszisztens állások, munkák középiskolai végzettséggel
145 db találat
Szűrés
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás: Munkád során fogadnád a beérkező érdeklődőket, ügyfeleinket. Telefonhívásokat kezdeményeznél és fogadnál, segítenél a toborzási folyamatokban. Jelöltjeinkkel időpontokat is egyeztetnél, illetve nyomon követnéd regisztrációs folyamataik stádiumát...tegnap 14:29
-
Árazások elvégzése számlázóprogram (Excel program) használatával Honlap feltöltése, karbantartása Vevők kiszolgálásategnap 12:05
-
Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázásmáj. 05.
-
- kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.tegnap 13:12
-
Riportok készítése Meetingek szervezése Hívások kezelése Dokumentációkezelés Egyéb ad-hoc feladatok elvégzésetegnap 14:30
-
Érkező posta feldolgozása Szállítói számlák előzetes feldolgozása Vevő számlák kiküldése Adminisztrációs feladatok Vezetés által a tevékenységgel összefüggő feladatok elvégzésemáj. 07.
-
Számlák, egyéb dokumentumok napi 4 órában történő: Szkennelése Összerendezése Iktató rendszerben történő rögzítése Irattározásamáj. 06.
-
Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...ma 09:45
-
Posta kezelése Vevői számlák kiállítása Szállítói számlák érkeztetése és iktatása ügyviteli rendszerbe Beérkező hívások fogadása Egyéb adminisztratív jellegű feladatok elvégzésemáj. 07.
-
Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartásamáj. 06.
-
operatív területen felmerülő dokumentációk ellenőrzése, rendszerezése (nyomon követés, lefűzés, pótlás, stb.) számlázáshoz kapcsolódó adminisztráció bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztráció személyi asszisztensi feladatok elvégzése (időpont egyeztetés, rendelés, stb.) esetleges...tegnap 09:26
-
HR Ticketek kezelése Aktív részvétel a HR back office folyamatokban Kapcsolattartás a telephelyi kollégákkal HR Riportok készítése Dokumentáció archiválás Folyamatokat támogató egyéb adminisztratív feladatok elvégzésetegnap 15:30
-
Dolgozók jelenléti íveinek gyűjtése és továbbítása a bérszámfejtés felé Üzleti utak szervezése, előkészítése és koordinálása Céges rendezvények lebonyolításában segítségnyújtás Havi csapatépítők szervezése Adminsztrációs feladatok ellátása Heti reggelik és snackek megrendelése az...ápr. 30.
-
Munkatársaink, vendégek, futárok és postások fogadása Napi posta kezelése, kimenő és beérkező levelek iktatása Nagytételű rendelések koordinálása cégen belül Küldemények csomagolása, szórólapok továbbítása a dm üzletek számára Napi szintű kapcsolattartás és együttműködés a társos...ma 07:14
-
irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatástegnap 12:45
-
Beérkező számlák bevételezése Adatrögzítés Pénztárosok elszámoltátásategnap 11:35
-
áruforgalmi folyamatokhoz kapcsolódó és műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, mennyiségi és minőségi ellenőrzést követően a megrendelt és beérkezett nyersanyagok bevételezése, heti és a havi forgalmi jelentések, kimutatások összeállítása, különböző dokumentumok rendszerezés...máj. 06.
-
Az alábbi feladatok várnak Rád adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítés riportok készítése értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése call center forgatókönyv szakszerű követése kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, t...máj. 05.
-
(email, telefon, chat) kapcsolattartás vevőkkel, kérdésekre válaszolás Adminisztrációs feladatok (word... , excel több éves használata, függvények ismerete) Ügyvezetői asszisztensi feladatok elvégzése... ; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Szakmai asszisztens; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... work; Home office; Part-time work; Employee status; High school; Professional Assistant; Administration... , Assistance, Office Work; Language skills are not required; junior; Work schedule by shift ...máj. 07.
-
Site koordinátor Budapest Budapest Budapest Recepciós kolléga helyettesítése; Tárgyalók... ; Egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése. Min. középfokú végzettség; MS Office felhasználói szintű ismerete... ; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Recepciós; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol... ; junior; Általános munkarend; Part-time work; Employee status; High school; Administrator, Document... Manager; Receptionist; Administration, Assistance, Office Work; English; junior; General work schedule ...tegnap 16:10