-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- közbeszerzési és magánpiaci beszerzési eljárások ajánlatkérői dokumentumainak feldolgozása, határidők betartása, információk és adatok gyűjtése, rögzítése, karbantartása és kezelése, nyomon követése;
- ajánlatok dokumentumainak elő- és elkészítése, adminisztrációja;
Október 29.• Előre sorolva 5 órája -
-
Adminisztrátor
3529 Miskolc, Ifjúság útja 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Nyilvántartásokat vezetése, adatok gyűjtése és rendszerbe foglalása;
- Heti és a havi jelentések, kimutatások összeállítása, táblázatkezelés;
- Kapcsolattartás a cég dolgozóival, belső egységekkel, a külső szervezetekkel és a jelöltekkel;
- Irodaszer rendelése;
November 14.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
Adminisztrátor
1118 Budapest, Ménesi út 24.Nettó 400e - 550e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokSzámlák, díjbekérők, árajánlatok kiállítása. Küldeményekkel (beszerzés, kiszállítás) kapcsolatos adminisztráció. Kapcsolattartás vevőkkel, partnerekkel (túlnyomórészt angol nyelven). Pályázatok figyelése, partnerek keresése, pályázatok írása. Szabadalomkutatás Piackutatás...
November 11. -
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénzügyi, számlázási feladatok
- Pénztárosi teendők ellátása
- Számlák kezelése: iktatása, szkennelése, ellenőrzése, feldolgozása
- Szerződések és egyéb dokumentumok, nyilvántartások kezelése
Október 29. -
-
Adminisztratív asszisztens
H-1011, Budapest, Bem rakpart 28.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- vezetők támogatása adminisztratív feladatokban
- megbeszélések szervezése, feljegyzések, jegyzőkönyvek készítése
- határidő követés és precíz határidőtartás
- szerződések nyomon követése külső partnerekkel
- rendezvények, csapatépítők szervezése
- iktatás, digitalizálás, dokumentumok szkennelése
November 07. -
-
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az Autóflotta-követő rendszer (HOL) paraméterezésében való közreműködés, hogy a területvezetők minél pontosabb riportokat kapjanak.
- Pontos POI-k (ismert pontok) meghatározása és rögzítése – a riportok minősége nagymértékben ettől függ.
- Hosszabb távú adatkarbantartási és ellenőrzési feladatok.
Tegnap 18:22 -
Irodai asszisztens német nyelvtudással
Nyíregyháza
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Német középfok
Főbb feladatok• Mindennapi irodai feladatok ellátása • Beérkező számlák adminisztrálása ( német-és magyar nyelven) • Nyilvántartások és adatbázisok vezetése • Kapcsolattartás partnereinkkel és alkalmazottainkkal (német-és magyar nyelven)...
November 18.• Előre sorolva november 24. -
-
Pénzügyi és adminisztratív munkatárs
1062 Budapest, Andrássy út 100.
- Teljes munkaidő
-
Monitor (2 db)
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Pénzügyi feladatok ellátása: banki utalások rögzítése, bankszámlák kezelése, kivonatok heti/havi szintű lekérése, pénzforgalmi folyamatok kezelése
- Számlakészítés a számlázz hu programban
- Adminisztrációs feladatok: nyilvántartások, kimutatások készítése
November 17.• Előre sorolva november 23. -
Adminisztrációs gyakornok
3000 Hatvan, Robert Bosch út
- Szakmai gyakorlat • Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Német középfok
Főbb feladatok- Adatgyűjtés a minőségügyi folyamatok kapcsán
- Adminisztrációs feladatok ellátása
- Minták mozgatása
- Elektromos vizsgálatok lekérdezése, adatgyűjtés
- Termékauditok napi támogatása, tesztek futtatása
November 24. -
Adminisztrátor - Diákmunka
Ecser Logisztikai központBr. 2 250 - 2 250 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokadatrögzítéstáblázatkezelés, főleg exceladminisztrációs feladatokdokumentumok lefűzése, borítékolás, postázás, archiválás, iratmegsemmisítésfontos, hogy jól viselje a monoton feladatot is, precíz és megbízható legyen...
November 11. -
Üzemi adminisztrátor
1106 Budapest, Csillagvirág utca
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Termelési folyamatokban való aktív részvétel
- A kiszerelési folyamatok dokumentálása, valamint a vállalatirányítási rendszerben való rögzítése
- Részt vesz a kiszerelési folyamatok előkészítésében, valamint a folyamatokhoz tartozó ellenőrzésekben
November 11. -
-
Energiakereskedelmi adminisztrátor
1117 Budapest, Dombóvári út 25.
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Egészségbiztosítás • Nyugdíjpénztár
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A közbeszerzési portálokon az eljárások nyomonkövetése, nyilvántartása, az ajánlatok határidőre történő beadása, eredmények feldolgozása;
- Ajánlatadások adminisztratív támogatása;
- Nyomtatás, szkennelés, iktatás, postázás;
- Szerződések ellenőrzése;
November 14.• Előre sorolva tegnap 00:02 -
-
Privátbanki back office szakértő
Hibrid • Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A privát banki ügyfelek telefonon kötött értékpapír és pénzforgalmi ügyleteinek, rögzítése ellenőrzése, hanganyagok visszahallgatása.
- A privát banki tanácsadók telefonon adott megbízásainak teljeskörű szúrópróbaszerű ellenőrzése., (befektetési tanácsadás történt-e)
November 21.• Előre sorolva 4 órája -
Értékpapír back office szakértő
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Értékpapír direkt műveletek (transzferek, zárolások) rögzítése, vagy importálása, ellenőrzése és jóváhagyása, visszaigazolók küldése
- Értékpapír ügyletekhez kapcsolódó jelentésszolgálati feladatok, kapcsolódó egyeztetések
November 04.• Előre sorolva 5 órája -
-
Adminisztrátor
7400 Kaposvár, Cseri út 16.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Beérkező szállítói számlák formai és tartalmi ellenőrzése, belső vállalatirányítási rendszerbe (Kristály) történő rögzítése, számlák költségelése;
- Bejövő-, kimenő levelek, e-mailek adminisztrálása, iktatása;
- Szerződések naprakész nyilvántartása, hatályosságának figyelemmel kísérése;
November 19.• Előre sorolva november 25. -
Műszaki adminisztrátor
Hibrid • Törökbálint-LS
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- projektadminisztráció elvégzése a projektvezető irányításával
- önkormányzati, hivatali ügyintézések lefolytatása
- a projektvezető és az építésvezető napi munkájának támogatása
- kapcsolattartás alvállalkozókkal, beszállítókkal, partnerekkel
November 25. -
Webshop adminisztrátor
1033 Budapest, Szentendrei út 89-95.Br. 500e - 600e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Workstation • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A webshop admin felületének napi szintű kezelése – termékek, ajánlatok, adatok frissítése.
- Ajánlati adatlapok véglegesítése és feltöltése a rendszerbe.
- Termékleírások, képek, árak és feedek ellenőrzése, naprakészen tartása.
- Kapcsolattartás és egyeztetés partnereinkkel – e-mailben vagy telefonon.
November 25. -
Raktári Adminisztrátor
2040 Budaörs, Seregély utca 8.
-
Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A raktárba beérkező, illetve a kimenő szállítmányok feldolgozása, rendszerben történő lekezelése
- A szállítással kapcsolatos dokumentumok kezelése, feldolgozása, iktatása
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás (szóban és írásban), reklamációk kezelése
November 04.• Előre sorolva november 25. -
-
Irodai ügyintéző
Nagykálló, Ipari park - Nagykálló, 4320
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Windows • Desktop PC
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- irodai adminisztrációs feladatok ellátása - adatrögzítés vállalatirányítási rendszerben - rendelések felvétele - telefonos kapcsolattartás partnerekkel, kintlévőségkezelés - számlázás...
Október 27.• Előre sorolva november 21. -
-
Adminisztrátor
Komárom
-
Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékgazdálkodási bizonylatok rögzítése, kezelése
- Beérkező és kimenő áruk adatrögzítése nyilvántartó programban
- Készlet kezelés
- Adminisztratív támogatás a hulladékgazdálkodási folyamatokhoz
November 11.• Előre sorolva november 24. -
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Salesforce administrator m f d állások, munkák német nyelvtudással
Értesítést kérek hasonló állásokról
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!