-
Adminisztratív ügyintéző
1152 Budapest, Illyés Gyula utca 2-10.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Ingatlanok feltérképezése és értékesítése
- Kapcsolattartás ügyfelekkel
- Csapatmunkában való aktív részvétel és közös sikerek megélése
- Aktív közreműködés az adásvételi szerződések előkészítésében és az ügyletzárásokban.
November 25. -
Lurdy Bevásárló- és Irodaközpont - Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14, 1097
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Gépjármű állományhoz kapcsolódó adminisztráció
- Gépjárművek beszerzésének adminisztratív ügyintézése, az ehhez kapcsolódó gépjármű finanszírozás adminisztratív ügyintézése
- Okmányokirodai ügyek kezelése
- Gépjárművek értékesítését követő zárási és kivezetési feladatok ellátása
Tegnap 15:24 -
Irodai adminisztrátor
4400 Nyíregyháza, Tokaji út 1.
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szállítólevelek ellenőrzése, kezelése
- Számlázás
- Számlák rendszerezése
- Rendszeres kapcsolattartás az ügyfelekkel (e-mailben, és telefonon)
Október 30.• Előre sorolva november 23. -
Irodai asszisztens
1061 Budapest, Andrássy út 17.Br. 600e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokCégvezető munkájának segítése Asszisztencia Adminisztratív feladatok Irodai folyamatok koordinálása...
November 20.• Előre sorolva tegnap 00:08 -
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A vagyonvédelmi divízió napi szintű adminisztrációs feladatainak ellátása;
- Teljesítési igazolások készítése;
- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentumok kezelése, archiválása;
- Társosztályokkal és megrendelőkkel való kapcsolattartás;
November 04.• Előre sorolva 7 órája -
-
Irodai és kereskedelmi asszisztens (Office-Sales Assistant)
1117 Budapest, Budafoki út 187-189.
-
Szakmai tréningek • Nyelvtanulás támogatása
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (2 db) • Mobiltelefon
-
Pályakezdő/friss diplomás • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- ajánlatok és megrendelések előkészítése, adminisztrálása
- kereskedelmi és beszerzési folyamatok támogatása
- kapcsolódó dokumentumok naprakészen tartása, saját munka ellenőrzése
- CRM-rendszer kezelése
- szerződések előkészítésének -, számlázási feladatoknak a támogatása
November 25. -
-
Back office / adminisztrációs munkatárs
1084 Budapest, Bérkocsis utca 12.
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- a napi adminisztrációs teendők ellátása
- iratrendezés, lefűzés, dokumentumarchiválási feladatok ellátása
- fénymásolás, scannelés
- elektronikus nyilvántartások kezelése
- excel-alapú kimutatások készítés és kezelése
- ügyfelekkel való szóbeli és írásbeli kapcsolattartás
Október 29.• Előre sorolva november 22. -
Pénzügyi és irodai asszisztens
8000 Székesfehérvár, Budai út 336.
-
Mobiltelefon
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- adminisztrációs és dokumentációs feladatok ellátása
- számlák kezelése és rögzítése a belső CRM rendszerben
- időszakos kimutatások, riportok készítése
- anyaggazdálkodási teendők: készletnyilvántartás vezetése, rendelések kezelése, beszállítókkal való egyeztetés
November 20.• Előre sorolva tegnap 00:04 -
-
Irodai ügyintéző
Budapest, V. kerület
-
Mobiltelefon • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános adminisztratív feladatok elvégzése (e-mailek, telefonhívások stb. kezelése).
- Iktatási feladatok ellátása.
- Ügyfelek fogadása és tárgyalók előkészítése.
- Vezérigazgatói titkárságvezető, iktató és irattáras munkatársak munkájának teljeskörű támogatása, helyettesítése.
November 18.• Előre sorolva november 24. -
-
Irodai asszisztens
1145 Budapest, Torontál utca
-
Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Monitor (1 db) • Windows
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szerződéseket, megbízókat, ajánlatokat és tanúsítványokat készítesz elő – nem egyedül, de nem is utánad kell majd javítani.
- Kapcsolatot tartasz ügyfelekkel, auditorokkal, kollégákkal – a Te kommunikációd tartja gördülékenyen a folyamatokat.
Október 31.• Előre sorolva november 24. -
-
Irodai asszisztens (megváltozott munkaképességű munkavállalók részére)
1152 Budapest, Városkapu utca 15.
-
Cafeteria
- Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Általános adminisztrációs és irodai feladatok ellátása
- Belső megkeresések, információ- és dokumentumkérések kezelése, megválaszolása
- A vállalati folyamatok és munkafolyamatok adminisztratív támogatása
- Számítógépes adatbevitel, adatfrissítés vállalati rendszerekben
November 21.• Előre sorolva 7 órája -
-
Ügyfélszolgálatos / Adminisztrációs munkatárs
1043 Budapest, Csányi László utcaNettó 300e - 300e Ft havi bér
- Teljes munkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol alapfok • Német alapfok
Főbb feladatok- telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése
- vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.)
- visszáru ügyintézése
- bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás
- futárcéggel való szoros együttműködés
November 07. -
Felnőttképzési Irodai Ügyintéző
2080 Pilisjászfalu, Bécsi út 30.
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- felnőttképzési adminisztráció kezelése
- kapcsolattartás jelentkezőkkel, oktatókkal, résztvevőkkel (telefonon és emailben)
- oktatók munkájának támogatása
- felnőttképzési szervezési feladatok ellátása (pl. beiratkozás támogatása)
- belső crm rendszer kezelése
November 11.• Előre sorolva november 24. -
-
Irodai asszisztens
1075 Budapest, Károly körút
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Titkárság csapatunkba keressük új munkatársunkat, pályakezdők jelentkezését is várjuk.
- Az iroda zavartalan és hatékony működésének biztosítása;
- HR-es jellegű és adminisztratív feladatok elvégzése;
- Az ügyvezető munkájának segítése, céges és személyes ügyeinek szervezése;
November 12.• Előre sorolva november 24. -
-
Irodai adminisztrátor
6648 CsongrádBr. 450e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- kamionok rendszerbe történő regisztrációja és az ehhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok elvégzése.
- nyilvántartások, jelentések készítése.
- kapcsolattartás a más területen dolgozó munkatársakkal és partnerekkel.
November 06. -
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokDokumentumok scannelése, iktatása Adatok rögzítése céges rendszerekben️ Egyéb adminisztratív kisegítés – egyszerű, gyorsan tanulható feladatok...
November 21. -
- Teljes munkaidő
-
Laptop
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentum kezelés, archiválás;
- Alvállalkozókkal, megrendelőkkel, társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Vevői/szállítói teljesítési igazolások kezelése a cég rendszerében;
- Bevétel-költség elszámolások kezelése.
November 20.• Előre sorolva tegnap 01:00 -
IT adminisztrátor
4400 Nyíregyháza
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- PC hardverek, szoftverek, szerverek és egyéb számítógépes rendszerek telepítése és beállítása az üzem egész területén
- Adatinterfészek létrehozása és az informatikai üzemkészség biztosítása
- A helyi JIS, WMS/HRS rendszerek adminisztrátora napi karbantartási feladatokkal
November 21.• Előre sorolva 7 órája -
Adminisztrátor-ügyintéző
GödNettó 300e - 750e Ft havi bér
-
Mobiltelefon • Céges üdülés, üdültetés • Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Monitor (1 db) • Windows • Mobiltelefon
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatokKapcsolattartás az ingatlant kereső, és eladó ügyfelekkel. Bejövő hívások fogadása, kimenő hívások indítás Email-ek kezelése Belső irodai hálózat kezelése Hirdetések kezelése Kirakat karbantartása, cserélése...
November 07.• Előre sorolva 7 órája -
-
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- közbeszerzési és magánpiaci beszerzési eljárások ajánlatkérői dokumentumainak feldolgozása, határidők betartása, információk és adatok gyűjtése, rögzítése, karbantartása és kezelése, nyomon követése;
- ajánlatok dokumentumainak elő- és elkészítése, adminisztrációja;
Október 29.• Előre sorolva 7 órája -
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!