Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai és hr asszisztens állások, munkák

2906 db találat
Szűrés
  • Irodai és webshop adminisztrátor kollégánk változatos feladatokat lát el, irodai adminisztrációs feladatok és elektronikus felületek menedzselésén át egészen a beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézésig. Sokat tanulhatsz, fejlődhetsz, támogató csapat vesz majd körül!   Akkor fogod j...
    máj. 08.
  • Modern irodai munkakörnyezetbe, folyamatosan bővülő, fiatalos, vidám csapatba várunk asszisztensi pozícióba akár azonnali munkakezdéssel. Feladatkör: adminisztratív irodai feladatok elvégzése, nyilvántartások/ táblázatok kezelése és vezetése vezetők támogatása szerződéskezelés fl...
    máj. 08.
  • Változatos munkakörbe, budaörsi logisztikai központunkba (Budaörs, Gyár u. 2.) keressük azt a munkájára igényes, precíz, pontos, akár pályakezdő kollégánkat, aki örömmel munkatársunk lenne és még a saját ötleteit is megvalósítaná
    tegnap 14:59
  • Excel táblázatok készítése, költségvetések készítése, postára járás, ügyfelekkel való kapcsolattartás, ügyintézés.
    máj. 05.
  • Ügyvezető napi munkájának támogatása Társosztályok munkájának adminisztratív támogatása Vezetői döntések elősegítése és támogatása A kimenő és bejövő dokumentumok iktatása, továbbítása, irattározás, posta kezelése Iroda működéséhez szükséges eszközök beszerzése Vendégek érkezése...
    máj. 08.
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    máj. 05.
  • Dokumentációk irodai rendszerezése Ki- és beérkező számlák kezelése A bizonylatok könyvelésre való előkészítése Bérszámfejtéshez kapcsolódó papírok előkészítése Házipénztár kezelése
    máj. 05.
  • Adminisztrációs ügyintéző

    8000 Székesfehérvár, Vásárhelyi utca
    Az ügyvezető igazgató személyi asszisztenseként általános asszisztensi feladatok ellátása, Általános rögzítési feladatok, szükség esetén vevőkkel történő telefonos kapcsolattartás alap szinten (német vagy angol nyelven), A főkönyvelő munkájának háttértámogatása (számlák iktatása,...
    máj. 04.
  • Főbb feladatok: - pénztárkezelés, - telefonok, e-mailek kezelése, - vevők informálása, - adminisztratív feladatok ellátása, bizonylatok kezelése, - szükség esetén egyéb feladatok elvégzése a felettes megbízása alapján.
    máj. 06.
  • EKÁER szám megkérése a szállításokhoz Szállítást igazoló dokumentumok alapján EKÁER lezárása Számlázásokhoz kapcsolódó tevékenységek elvégzése Táblázatok naprakész vezetése A mindennapos munkavégzéshez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása Postázás...
    tegnap 16:25
  • Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...
    máj. 08.
  • Irodai Csapatunk Téged vár barátságos környezetben. A feladatok változatosak és pörgősek, nincs két ugyanolyan munkanap. Várunk Téged napi 8-órás munkaidőben Budaörsi telephelyünkre, csatlakozz hozzánk. Feladatok: Titkársági feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, post...
    máj. 06.
  • Dinamikus csapatunkba keresünk, azonnali belépési lehetőséggel, gyakorlattal rendelkező ügyintézőt. Ami nálunk vár a mindennapokban: A munkaidő egy részében pénzügyi asszisztensi feladatok ellátása - pénzügyi vezető támogatásával. Árajánlatok készítése - Területi értékesítőinkkel...
    máj. 04.
  • Adminisztrátor

    5400 Mezőtúr, Szolnoki út 5.
    A cég napi adminisztrációjának kezelése Számviteli folyamatokban való aktív részvétel Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése Belső szabályzatok kezelése Kimutatások, riportok készítése
    tegnap 13:25
  • Budaörsi irodánkba, fiatalos csapatba, kollégát/kolléganőt keresünk, irodai asszisztensi munkakörbe. Feladatok: Általános irodai feladatok Kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben és telefonon Kimutatások készítése Kimenő, bejövő hívások kezelése A cég te...
    máj. 07.
  • Laboratóriumi mintákkal kapcsolatos adminisztratív feladatok szakszerű elvégzése Részvétel az eredmények kezelésében és a leletek kiadásában Kapcsolattartás a beküldőkkel, páciensekkel, hozzátartozókkal
    máj. 07.
  • Irodai adminisztrátor

    7623 Pécs, Martin Ferenc utca 2/1.
    Bejövő számlák kezelése, nyilvántartások napi szintű vezetése Bejövő számlák iktatása ügyviteli rendszerbe Kimenő posta kezelése Szerződések kezelése Partnerekkel kommunikáció, kapcsolattartás Társosztályokkal való együttműködés (logisztika, műszaki részleg, HR, könyvelés)...
    máj. 04.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim