Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák és állásajánlatok

12 db találat
Szűrés
  • Naponta kapcsolattartás a sales területtel a vevői igények alakulásáról Napi/heti/havi termelési terv előkészítése és frissítése Termelési megbízások rögzítése az ERP rendszerben Kapacitás terv készítése Naponta aktualizált egyeztetések szervezése a termelési, beszerzési, minőség...
    ápr. 28.
  • A termékfejlesztési projektek megvalósítása/vezetése a fogyasztói és vevői igények figyelembe vételével Naprakész R&D dokumentáció, receptek létrehozása R&D rendszerekben Szoros együttműködés kialakítása az R&D kollégákkal és társterületekkel Üzemi tesztgyártások elvégzése és kié...
    tegnap 10:51
  • Hatékony és hatékony válaszadás a német nyelvű ügyfélkérdésekre minden rendelkezésre álló csatornán (telefon, chat, jegyek stb.) keresztül. Az ügyfelek igényeinek azonosítása és azok figyelembevételének biztosítása az ügyfélközpontú szolgáltatás nyújtása során A szolgáltatási szi...
    ma 09:39
  • bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)
    ápr. 28.
  • Panasz és kárügyintéző

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    Beérkező panasz- és kárügyek kezelése, kivizsgálása, elbírálása, adminisztrációja Kárrendezéshez kapcsolódó pénzügyi műveletek kezelése Kár dokumentációk beszerzése és kárakták összeállítása Kárügyintézés, a káranyag összeállításához szükséges dokumentumok, bizonylatok előkészíté...
    ápr. 28.
  • Ügyfelektől érkező, elsősorban műszaki jellegű segítség kérő telefonhívások fogadása, megválaszolása (POS terminálok, elektromos töltő berendezések, telemetriai adatgyűjtők, bankkártya tranzakciók), Ügyfélkezelés, többségében műszaki ügyféltámogatás, Hibajegykezelő rendszer haszn...
    ápr. 28.
  • Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    ápr. 27.
  • Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    ápr. 27.
  • Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálása
    ápr. 27.
  • Ügyfélszolgálatra beérkező hívások kezelése
    ápr. 26.
  • Medior ügyfélszolgálati munkatárs

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    Felmerülő problémák, vevőreklamációk kivizsgálása, megoldása, email-en, RedMine rendszeren keresztül A terminálokban elhelyezett küldemények státuszának nyomon követése, szükség szerinti telefonos, email-en keresztüli kapcsolatfelvétel a címzettekkel Feladatok elvégzésének a kont...
    ápr. 26.
  • A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...
    ápr. 25.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim