Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák és állásajánlatok
85 db találat
Szűrés
-
Vállalat integrált minőségbiztosítási rendszerének működtetése és folyamatos fejlesztése (IATF 16949, ISO 14001, ISO 50001). Szellemi és technikusi állomány támogatása (~ 10 fő). Vevői reklamációk hatékony kezelése (hibaanalízis, intézkedési terv, 8D), gyártási selejtek analízise...tegnap 12:55
-
a tojás csomagoló folyamatos és teljes körű üzemeltetése, ca. 25 fő irányítása, csomagolási tevékenység határidőre, megfelelő mennyiségben és költségek melletti vezetése, QS fegyelem betartatása, a kiszállítás adminisztrációjának felügyelete, kapcsolattartás a kiskereskedelmi ve...ápr. 14.
-
Tájékoztatás, információnyújtás. Megbízások, tranzakciók befogadása, rögzítése. Termékek és szolgáltatások értékesítése bejövő hívások folyamán. Panaszkezelés telefonon és e-mailen. Hívásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása. Ha gyakorlottan kezeled a magyar ügyfel...ma 15:55
-
Találkozók egyeztetése területi képviselők részére (minimum 5 találkozó/nap) Új ügyfelek felkeresése Kapcsolattartás meglévő és új ügyfelekkelma 08:15
-
Írásban érkező ügyfélmegkeresések fogadása és kezelése, illetve az ehhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció Ügyfelek telefonon történő megkeresése, meglévő adatainak egyeztetése, hiányzó adatainak pótlása Számlázással kapcsolatos ügyintézés ellátása...ma 16:20
-
Czech or Slovak Speaking Customer and Colleague Engagement Centre Associate ( Hybrid )
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Providing support to Tesco colleagues and customers in connection with ClubCard, Tesco Online and general customer service for Hungary, Slovakia and Czech Republic Troubleshooting, delivering great service experience, resolving issues Taking ownership of the issue Escalating cont...ma 13:30 -
Rendelések felvétele és rögzítése, számlázás Kiszállítás szervezése Kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, e-mail-en Kapcsolattartás a Helios csoporton belül angol nyelven szóban és írásban Statisztikák készítése Értékesítés, pénzügy és a cégvezetés támogatása Egyéb, munkához...ma 13:05
-
Az üzleti ügyfeleink részéről felmerülő kérdések, kérések és panaszok megválaszolása, esetleges problémáik megoldása; Társosztályokkal való kapcsolattartás; Az említett feladatok adminisztrálása; Ügyfeleink általános tájékoztatása; Bejövő hívások során történő értékesítés...ma 12:40
-
Gondoltál már arra, hogy a könyvelés és az ügyfélszolgálat milyen izgalmas kombináció lehet? Itt a lehetőség, hogy felfedezd! Ha ugyanúgy szeretsz emberekkel kommunikálni, mint a számokkal foglalkozni, csatlakozz hozzánk, és legyél a legjobb szakmai támogató a könyvelés világában...ma 11:30
-
A Pólus Center és az Europeum Bevásárlóközpont ingatlankezelési feladatainak ellátásában való részvétel, folyamatos és magas minőségű üzemeltetésének koordinálása; A bevásárlóközpontok OPEX és CAPEX tervezése, a költségek folyamatos nyomon követése; Műszaki, üzemeltetési tenderek...ma 11:00
-
Feladataid ellátáshoz szükséges, alapos szakmai képzéseink elvégzése után te segíted majd az ügyfeleinket, ha telefonon vagy emailben kérdéssel vagy problémával hozzánk fordulnak. Támogatod őket a termékeinkkel kapcsolatban és online ügyintézésük során felmerülő kérdéseikkel és e...ma 10:10
-
ügyfélszolgálatra beérkező e-mailek és live chat üzenetek fogadása és megválaszolása, beérkező problémák megoldása, panaszkezelés, ügyfelek azonosítása és tájékoztatása, napi ügyfélszolgálati riportok készítése, számlákhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása...ma 09:05
-
Külföldi ügyefelekkel való napi szintű kapcsolattartás telefonon / emailen keresztül német nyelven Kintlévőség kezelés Operatív illetve adminisztratív jellegű feladatok ellátása Problémamegoldástegnap 20:35
-
Kapcsolattartás a gépkocsi használókkal, alvállalkozókkal és a kijelölt kapcsolattartóval A kezelt autók üzemeltetése során felmerülő szolgáltatási igények kezelése Ügyfél szerviz és egyéb műszaki problémával járó igényeinek fogadása Szervizzel, egyéb alvállalkozókkal időpontszer...tegnap 16:40
-
tegnap 16:05
-
-answering questions, comments and complaints about membership cards, mostly by phone or email, in Czech/Slovak; -data recording, excel management; -communication with partner departments.tegnap 15:47
-
bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)tegnap 15:25
-
Acting as First Point of Contact for our customers, dealing with queries mainly via email (85%) and phone (15%) regarding Business to Business (B2B) Create tickets in ticketing system and assign them to the relevant Team / Technician Connecting with internal teams and occasionall...tegnap 15:20
-
Írásban és szóban kommunikálás az ügyfelekkel Ticketek monitorozása Információk eljuttatása a megfelelő departmentheztegnap 14:30
-
You will be a member of a small however cooperative team which serves the clients of BMW Group Romania. Your responsibilities will include supervising and resource management for this small team, as well as being involved in customer service tasks. Supervisor tasks Workforce mana...tegnap 13:20
-
Kárrendezői: kárdokumentumok feldolgozása, adminisztrációja a kárrendszerben; kárdöntések meghozatala, ismertetése az ügyfelekkel, kárkifizetések rögzítése a kárrendszerben; kimenő hívások indítása már bejelentett kárügyekkel kapcsolatos egyeztetés céljából; kapcsolattartás partn...tegnap 09:40
-
Fogadod a bejövő hívásokat, díjcsomagot váltasz, megoldod a problémákat Az igényeknek megfelelően szolgáltatást és/vagy készüléket rendelsz A felmerülő kérdésekre válaszolsz, tájékoztatod az ügyfelekettegnap 09:20