Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
537 db találat
Szűrés
-
A munkakört betöltő a szervezeti alegység vezetőjének adminisztratív és operatív támogatását látja el, illetve felel a szabadkapacitás értékesítésének teljeskörű folyamatáért. A munkatárs feladata a nemzetközi utazásszervezési feladatok teljeskörű ellátása, kapcsolattartás az uta...Friss
-
Work within the team to ensure TGAP, guidelines, Key Financial Controls, other relevant policies and processes are correctly implemented in the country of responsibility Meet business representatives to discuss issues · Actively prepare the ad hoc reports Balance sheet reconcilia...Friss
-
Dr. Rose Magánkórház pácienseinek fogadása, regisztráció, tájékoztatás orvosok munkájának adminisztratív támogatása ügyfélszámlázás és árajánlat készítés host/ hostess tevékenységekFriss
-
A bérelt gépkocsik átadása/átvétele az ügyfelektől, szerződések kezelése Gépkocsik lemosatása, szélvédőfolyadék utántöltése Ügyfelek szállítása az iroda és a repülőtér között Átvételi jegyzőkönyv elkészítése, nyomonkövetése Egyéb irodai háttértevékenységek elvégzése Ügyfeleink MA...Friss
-
Coordinate/synchronize departments, to assure controlled change processes Intermediate knowledge of Excel and Power Point, confident is MS usage Make sure all changes are understandable, complete and ready for evaluation Plan and implement changes and follow up with relevant func...Friss
-
Biztosítási káresemények adminisztrációjának feldolgozása, elbírálása, kifizetések előkészítése Kárbejelentések felülvizsgálata, hiányzó adatok kezelése Napi szintű kapcsolattartás (telefonon, írásban) a megbízókkal, partnerekkel Információszolgáltatás a belső szabályozásnak megf...Friss
-
vevői rendelések felvétele, kezelése; kimenő bizonylatok kezelése; vevői reklamációk, visszáru kezelése; kapcsolattartás a vevőkkel, partnerekkel; termékek ajánlása a vevőknek; a vevők igényeinek felmérése, szakmai tanácsokkal való ellátása; vevői visszajelzések továbbítása a vez...Friss
-
Czech or Slovak speaking People Admin Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Process the transactions required for the entire lifecycle of the TESCO colleagues : Set up and maintain of colleagues' data, setting up of New Joiners on Payroll System , Generating contracts for New Joiners, Transfers and Leavers. Maintenance of existing colleagues data by...ma 12:30 -
Czech or Slovak speaking Credit Control Associate
Legyen az első 5 jelentkező között!1138 Budapest, Váci út 187.Work within the team to ensure TGAP, guidelines, Key Financial Controls, other relevant policies, and processes are correctly implemented in the country of responsibility Prepare bad debt reporting and analysis and other analytics to assist in collections and identify problem are...ma 12:30 -
napi termelési adminisztráció bevételezés szállítólevelek készítése hatékonysági riportok készítésema 12:05
-
Az ügyfelek termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos tájékoztatása telefonon és írásban, kizárólag bejövő hívások kezelése (nem kell értékesíteni!) Általános adminisztrációs feladatok ellátása, dokumentum kezelés, nyilvántartások vezetése, levelezés Reklamációkkal kapcsolatos...ma 11:55
-
Fuvarfeladatokkal kapcsolatos adatok, menetlevelek és szállítólevelek rögzítése belső vállalatirányítási rendszerbe Menetlevelek, szállítólevelek kapcsolódó bizonylatok teljeskörű kezelése, feldolgozása, ellenőrzése Gépkocsivezetők elszámolása Göngyöleg és cserepaletták rögzítése...ma 11:50
-
Together with our team, you will support customers from order entry to invoicing Full clarification of all incoming orders, check of all technical and commercial conditions, issues and circumstances based on internal specifications Coordination of deliveries within the system inc...ma 11:35
-
Pályázatkezelés - energetikai pályázati programok szakmai és adminisztratív előkészítésének, pályázat folyamatának, megvalósításának és lezárásának koordinációja Pályázati felhívások szakmai és adminisztratív előkészítése, előkészítésének koordinációja Pályázókkal, kedvezményeze...ma 11:30
-
Folyamatos kapcsolattartás a cég partnereivel és testvérvállalataival Vevői rendelések teljes körű koordinálása és nyomon követése Adminisztrációs feladatok ellátásama 11:30
-
bejövő hívások fogadása autó assistance szolgáltatások megszervezése magyar és külföldi ügyfeleknek telefonon illetve számítógépen. (0-24-órában, amely esetenként esti és hétvégi munkavégzést jelent) kapcsolattartás napi szinten a meglévő ügyfelekkelma 11:25
-
bejövő számlák rögzítése szállítmányozással kapcsolatos adatrögzítés posta érkeztetése, scannelése rögzített adatok ellenőrzésema 11:20
-
Corvinus University of Budapest has over a 100-year-old history and is one of the leading universities in Hungary in Business and Management, Economics, and Social Sciences. We have around 11,500 students, of which, approximately 2,000 are international. We are located in a stunn...ma 11:05
-
Rendszeres és ad hoc adminisztratív feladatok ellátása Dokumentációk, munkaügyi iratok kezelése, szkennelése, lefűzése Személyügyi anyagok naprakész vezetése, változások lekövetése Törzsadatnyilvántartás vezetése Álláshirdetések koordinálása Havi HR riportok támogatása Rendszeres...ma 11:00
-
vevőkkel, beszállítókkal való kapcsolattartás kimenő-bejövő rendelések kezelése, nyomonkövetése számlázás áruforgalommal, raktározással kapcsolatos ügyintézés, raktárkezelés dokumentációkezelés ajánlatok készítésema 10:55