Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Állások, munkák középiskolai végzettséggel, pályakezdőknek
14 db találat
Szűrés
-
Az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák támogatása Reklamációk kezelése, problémák megoldása és az ezzel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása Termékcserék, alkatrészutánpótlások koordinálása Raktárral és logisztikával való közreműködés Vásárlók felé nyújtott szerviz támoga...tegnap 16:30
-
Adatközpontok fizikai és virtuális hálózatainak menedzselése, továbbfejlesztése. Partnereik hálózatainak tervezése, kialakítása, azok felügyelete, fejlesztése, migrációja. Felhőszolgáltatásunkban hosztolt tűzfal és hálózat biztonsági eszközök menedzselése és továbbfejlesztése Iro...máj. 28.
-
A Help Desk-en felmerülő feladatok szervezése és koordinálása (alkalmankénti besegítés/helyettesítés), Napi szintű, mikro-management tevékenységek elvégzése, Különböző riportok elkészítése és riportolás a Help Desk vezetője felé, az IT csapatunk tagjaként technikai támogatást kel...tegnap 16:05
-
Információ- és segítségnyújtás az MBH SZÉP kártyával kapcsolatos telefonos, esetenként e-mailes megkeresés során Problémamegoldás, adott esetben panaszkezelés A munkakörhöz kapcsolódó adminisztráció elvégzésemáj. 28.
-
Informatikai leltár és raktárkészlet kezelése Megrendelések követése, leadás Adóügyi nyomtatók nyilvántartása, ügyintézés Bankterminállal kapcsolatos adminisztráció (igénylés, SZÉP kártya, leszerelés) Költségek követése IT eszközök szervizelésének követése, dokumentálása, szerviz...máj. 28.
-
Telefonos és elektronikus csatornákon keresztül érkező ügyfél-megkeresések kezelése Ügyfél reklamációk, információkérések fogadása és regisztrálása Társosztályokkal, egyéb szervezetekkel kapcsolattartás Adatrögzítésmáj. 28.
-
E.ON Ügyfélszolgálati Kft. | Határozott idejű | Teljes munkaidős Ügyfélszolgálati kollégáink egyben cégünk képviselői is. Képzeld magad az ügyfél helyébe. Te mikor vagy elégedett az ügyintézéssel? Legyél olyan profi E.ON munkatárs, mint amilyet te is elvárnál! Felkészültség, gy...máj. 24.
-
Az ügyfelek teljeskörű és magasz szintű tájékoztatása, kiszolgálása telefonon keresztül Az elektronikus termékekhez (bank-, hitelkártya, NetBank) kapcsolódó ügyfélszolgálati tevékenységek ellátása A bank ügyfelei számára átfogó segítségnyújtás, és pénzügyi tranzakciók végrehajtás...máj. 24.
-
Az ügyfelek teljeskörű és magasz szintű tájékoztatása, kiszolgálása telefonon keresztül Az elektronikus termékekhez (bank-, hitelkártya, NetBank) kapcsolódó ügyfélszolgálati tevékenységek ellátása A bank ügyfelei számára átfogó segítségnyújtás, és pénzügyi tranzakciók végrehajtás...máj. 24.
-
Bejövő telefonhívások fogadása, szakszerű, minőségi megválaszolása Keresztértékesítés Kimenő hívások lebonyolítása Banki termékek, szolgáltatások naprakész ismerete és alkalmazása, a szükséges rendszerek használatamáj. 24.
-
• A Folyamatos Fejlesztés osztály tagjaként kimenő hívások indítása ügyfélelégedettség felmérése céljából • Az ügyfélélmény megértése és a kapott visszajelzés pontos rögzítése az elégedettségi mérésekre alkalmazott rendszerben, második körös visszahívás ajánlása ̶...máj. 23.
-
Vevői információkérések koordinálása, Tájékoztatás termékeikről e-mailben és telefonon, Beérkező panaszok, reklamációk kezelése, megoldása e-mailben és telefonon, Online felületekről érkező rendelések kezelése, Vevői elégedettség elérése/fenntartása...máj. 22.
-
Az ügyfeleinktől érkező hívások fogadása, a felmerülő kérdések, kérések megválaszolása és kezelése, Ügyfeleink felkészült tájékoztatása banki szolgáltatásaink, termékeink aktuális akcióiról, részleteiről, ajánlatairól, Ügyfeleink elégedettségének emelése, színvonalas, magas minős...máj. 22.
-
A Raiffeisen Bank meglévő lakossági, prémium és leendő ügyfeleinek magas színvonalon történő, személyre szabott értékesítése, Ügyfeleink tájékoztatása a szolgáltatásainkról, termékeink aktuális akcióiról, részleteiről, ajánlatairól, Számítunk szakértői segítséged alkalmazására a...máj. 14.