Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák szakiskola / szakmunkás képzői végzettséggel

9 db találat
Szűrés
  • hatékony részvétel a pénzügy és számviteli terület napi működésében pénzügyi elemzés jelentések biztosítása a vezérigazgató és az igazgatóságok számára a költségvetés jóváhagyási folyamatának kezelése szoros együttműködés a HR-el MS Excel ismeret...
    máj. 06.
  • 14 fős könyvelői csapat irányítási főkönyvelői feladatok ellátása a tulajdonosok mindennapi munkájának támogatása, majd azok fokozatos átvétele ügyfél kapcsolattartási és adózási témákban vezetői, szakértői tudásod maximális kamatoztatása, ami során partnerségre is szert tehetsz...
    ma 08:45
  • As a Customer Support Technician – Level 1 Agent – you will be the first contact of the customers – and you will have to  handle incoming phone calls, emails & end-user requests of the products Give accurate information to customers, who turn to you for technical or general help...
    ma 11:25
  • Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálása
    máj. 09.
  • Supervision, management and maintenance of technical IT infrastructures Responsible for Local IT staff professional and people management Responsible for self developed softwares (administrating, developing) System administration of Windows, Linux servers, backup, storage and man...
    máj. 07.
  • Als 1st Level Support nimmst du technische User*innenanfragen telefonisch oder schriftlich entgegen Fokus liegt auf Microsoft Technology (Windows Server, Active Directory, Office 365, Exchange, Powershell etc.) Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Leve...
    máj. 06.
  • Du nimmst 1st Level IT Support-Anfragen selbständig und professionell entgegen Diese Anliegen löst du telefonisch und schriftlich Du agierst als Schnittstelle zwischen den Kund*innen und dem 2nd Level Support  Du erstellst und kontrollierst Störungstickets Du pflegst unsere Wisse...
    máj. 06.
  • webalkalmazások és weboldalak fejlesztésében való közreműködés együttműködés más fejlesztőkkel, tervezőkkel és csapatokkal a projekt feladatainak elvégzése érdekében segítségnyújtás az alkalmazások és weboldalak karbantartásában és frissítéseiben
    máj. 03.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim