Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák nem kell tapasztalattal
52 db találat
Szűrés
-
Folyamatban lévő projekt vezetése, banki partnerünkkel történő rendszeres egyeztetés során a társaság érdekeinek képviselete; A partnerek felmerülő igényeinek felmérése és rendszerezése; A meetingeken felbukkanó bankkártya elfogadói területhez kötődő kérdések, partneri kívánalmak...tegnap 10:52
-
You need to collaborate with multiple key stakeholders in the company, from marketing or legal teams to our management to collect and clarify product requirements You conduct user tests and user research to better understand the pain points and product needs of our thousands of c...máj. 01.
-
SAP HANA és nonSAP rendszerek hibajavításainak kezelése. Felhasználóktól telefonos és írásos, valamint Service Desk rendszeren keresztül érkező megkeresések kezelés A belső társzervezetek szakmai tevékenységeinek támogatása Az általunk használt nonSAP rendszerek (pl. Eventus, DMS...tegnap 14:48
-
Aktív részvétel a dokumentumkezelő rendszerhez kapcsolódó feladatokban (fejlesztés, hibakeresés, hibajavítás) Rendszerparaméterezési feladatok támogatása Üzleti folyamatok dokumentációinak karbantartásategnap 15:20
-
Műszaki termékek értékesítése Szakmai segítségnyújtás a vásárlók részére Ajánlatok, akciók ismertetése Polcok rendben tartásategnap 15:17
-
Műszaki termékek értékesítése Szakmai segítségnyújtás az érdeklődők részére Ajánlatok, akciók ismertetése Polcok rendben tartásategnap 15:17
-
Műszaki termékek értékesítése Szakmai segítségnyújtás az érdeklődők részére Ajánlatok, akciók ismertetése Polcok rendben tartásategnap 15:17
-
webalkalmazások és weboldalak fejlesztésében való közreműködés együttműködés más fejlesztőkkel, tervezőkkel és csapatokkal a projekt feladatainak elvégzése érdekében segítségnyújtás az alkalmazások és weboldalak karbantartásában és frissítéseibentegnap 14:17
-
Hívások, bejelentések fogadása, adminisztrációja a Service Desk rendszerben Felhasználói támogatás nyújtása (helyszíni, távoli) Kliens oldali szerviz tevékenység ellátása Raktárkészlet kezelése, hozzákapcsolódó adminisztrációs feladatok Telefonközpont mellékek adminisztrációja Mo...tegnap 13:25
-
Troubleshoot IT related issues and handle customer requests Provide remote support through different channels such as telephone, email, or chat Support our top customers using your specific language skillstegnap 12:53
-
IT projektek adminisztrációs támogatásategnap 11:17
-
Action on system tickets support in a timely manner Execute on workflow requests for system data entry/updates in a timely manner Prioritise and execute on e-mail requests for access/system setup question Support ad hoc request for mass data input/updates during migrations Provid...tegnap 09:30
-
Felhasználók eszközeinek (mobiltelefonok, tabletek, laptopok, belépőkártyák) kezelése: telepítése, kiadása/visszavétele/újratelepítése, adminisztrációja Windows felhasználók támogatása: MS Office felhasználók támogatása, közreműködés a hibaelhárításban Felhasználók jogosultságkez...tegnap 08:25
-
Feladatok: - Olajminta tesztek teljes menedzselése - A kenőanyag adatbázis frissítése - A termékadatok karbantartása különböző rendszerekben - A Technical manager támogatása az új digitális szolgáltatásokban - A vevői hírlevél elkészítése - Fordítások rendelése és ellenőrzése - R...tegnap 05:19
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...máj. 02.
-
A vállalaton belül használt alkalmazások, szoftverek technikai támogatása, telepítése, konfigurálása Az alkalmazásokkal kapcsolatos problémák elhárítása és megoldása, valamint időben történő támogatás biztosítása A vállalat üzleti alkalmazásainak magasabb szintű felhasználói támo...máj. 02.
-
Mobilhálózattal, lefedettséggel, készülékekkel kapcsolatos igények és panaszok kezelése, az ügyfelek telefonos és írásos tájékoztatása. Az ügyfélkiszolgáló területeken dolgozók műszaki kérdéseinek megválaszolása telefonon. Új készülékek tesztelése Kapcsolódó adminisztratív felada...máj. 01.
-
Create and implement AI/ML models and algorithms leveraging open-source packages on our enterprise cloud platform Conduct extensive literature reviews to identify and evaluate potential NLP/ML models, algorithms, and technologies Develop and execute benchmarking strategies, desig...máj. 01.
-
Work with senior engineers and have immediate impact on the development of our analytical platform Collaborate with users and the product team to design and implement new features Gain a broad understanding of the investment process and the analytics involvedmáj. 01.
-
Work with senior engineers and have immediate impact on the development of the Aladdin platform Collaborate with users and the product team to design & implement new features Gain a broad understanding of the investment process and the capabilities of Aladdinmáj. 01.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Process customer’s needs via different applications Use a variety of modern communication channels to offer the best possible servicemáj. 01.
-
Exceptional Service: Become an expert of providing outstanding service to our cherished customers. Multichannel Communication: Utilize a variety of modern communication channels to offer a top-notch customer experience.máj. 01.