Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support, helpdesk állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
54 db találat
Szűrés
-
gyártó vállalat napi szintű munkavédelmi és környezetvédelmi szaktevékenységeinek végzése a vállalat környezetvédelmi valamint munkahelyi egészségvédelmi és biztonsági irányítási rendszereinek működtetése, fenntartása és folyamatos fejlesztése az irányítási rendszerekkel kapcsola...ápr. 20.
-
Vállalati ügyfeleink vagyon, mérnöki kockázatokkal kapcsolatos kárrendezési folyamatainak menedzselése Folyamatos kapcsolattartás és hatékony együttműködés az ügyfelekkel, értékesítő partnerekkel, szakértőkkel, és további kapcsolódó területekkel Kárrendezés során felmerülő tapasz...ápr. 20.
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...ma 16:05
-
Erőművi automatizált vezérlőrendszer különböző komponenseinek menedzselése A telepített berendezések működőképességének és rendelkezésre állasának biztosítása AZ I&C vezérlőrendszer telepítésének, frissítésének, bővítésének és migrációjának végrehajtása mind házon belül, mind a h...tegnap 16:05
-
Work location : Mill Park ( incl. Hybrid working mode ) Ready to work in different shifts with a support window of 24 / 7 -dedicated to 1 project. Ensuring that staffing and skill levels are maintained throughout operational hours by managing shift staffing schedules, Floor Man...tegnap 08:23
-
Belső felhasználók támogatása technikai kérdésekben angol és magyar nyelven Szoftveres és hardveres incidensek kezelése, megoldása, adminisztrálása ticketing rendszer használatával Felhasználói változáskérelmek kezelése Operatív tevékenységek kezelése (patch management) IT infras...ma 15:05
-
A vállalat munkavállalói által a ticketing rendszerbe beadott hiba- és igényjegyek kezelése, megoldása, felhasználók támogatása (pl.: jelszó- és jogosultság kezelés; felhasználói- és számítógép fiókkezelés; Intranet tartalom szerkesztés; SharePoint és Fileshare jogosultság beállí...ma 12:05
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ma 11:55
-
Végfelhasználók helyszíni támogatása, Új felhasználók, informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, installálása, illetve kilépők esetében ezek megszüntetése (asztali munkaállomás, IP telefon, nyomtató, levelezés beállítása) Számítógép rendszer karbantartása, működtet...ma 11:25
-
Meglévő és új ügyfeleinknél kereskedelmi és kassza rendszerek telepítése, üzembehelyezése. Probléma- és hibaelhárítás. Szervizelés, karbantartási feladatok ellátása.ma 10:05
-
Provide a high-level 1st line support and first time resolution whenever possible, plus level 2 support and resolution on given systems Solve the majority of the problems, forwards only those cases that require specialized knowledge to the next level of support Gather all the req...ma 09:40
-
felhasználók napi szintű IT segítése alapvető IT kérések megoldása felhasználók részére IT eszközök kiadása, visszavételetegnap 21:25
-
Eszköz és dokumentum management rendszerek telepítése, üzemeltetése Windows alapú környezetekben Hibák meghatározása, megoldása, továbbítása a gyártók felé Meglévő eszközparkok felügyelete Dokumentációk, kimutatások, riportok készítése Kereskedők és technikusok szakmai támogatása...tegnap 17:45
-
We are on the quest to find a new team member for our office in Budapest, who will take over some of key responsibilities managing our global system infrastructure. Tasks & Responsibilities: Take on responsibility for availability of LORIOT systems Manage our global IIoT infrastr...tegnap 15:50
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...tegnap 15:02
-
A cég által fejlesztett rendszerek működésének teljeskörü elsajátítása Támogatás nyújtása a rendszerek használatában, telepítésében, hibajavításában magyar és angol nyelven Saját fejlesztésű kasszafelügyeleti rendszerek telepítése, rendszerek konfigurálása hardveres és szoftveres...tegnap 12:51
-
L2 szintű támogatás biztosítása a létesítési és hibaelhárítási folyamatok megvalósításában, létesítési és hibaelhárítási feladatok kezelése, kapcsolattartás az ügyfelek IT szakértőivel, valamint közreműködő társosztályok szakembereivel, beszállítókkal, partnerekkel, (incidensekke...tegnap 12:34
-
Provide efficient technical support at L1 or L1.5 Levels. Deliver telephone support primarily in German to ensure customer satisfaction. Maintain 24/7 telephone availability, including holidays and weekends, working in 3 shifts. Receive, categorize, and offer initial support for...tegnap 12:15
-
ERP projektmenedzser és tanácsadó
Rugalmas - Bács-Kiskun megye, Békés megye, Csongrád-Csanád megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megyeÉlenjáró TruMES termelésirányítási rendszer ügyfél támogatása Részvétel a helpdesk és a support tevékenység ellátásában Használati útmutatók, dokumentációk készítése Részvétel ügyfél bevezetések megvalósításában Új funkciók tesztelése és átvétele Ügyfél oktatások...tegnap 12:10 -
Hozzád fog tartozni ügyfeleink kliens oldali IT rendszereinek (hardver, szoftver) üzemeltetése, támogatása, tesztelése helyszíni vagy távoli jelenléttel és kapcsolódó rendszereinek a támogatása. A Te feladatod lesz az ügyfelektől telefonon, e-mailben, hibajegy kezelő rendszerben...tegnap 10:05
-
MBH Befektetési Bank befektetési szolgáltatási rendszereket érintő informatikai bau és projekt rendszerszervezői feladatok ellátása Együttműködés az üzleti igényeket megfogalmazó szakmai és támogató szakterületekkel, valamint a funkcionális és nem funkcionális követelményeket meg...tegnap 10:04
-
Technikai kérdések megválaszolása az összes kommunikációs csatornán keresztül (e-mail, telefon, chat) Vásárlói panaszok megoldása, a partnerekkel illetve a marketing és sales kollégákkal együttműködve Vásárlói elégedettség növelésében való aktív részvétel...tegnap 09:35