Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Support munkatárs állás, munka
308 db találat
Szűrés
-
Telefonon, e-mailben érkező bejelentések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben IT eszközök hardver és szoftver hibák és feladatok első szintű megoldása (hálózat, operációs rendszer, alkalmazások) távoli hozzáféréssel Sikertelen hibamegoldás esetén eszkaláció a következő m...máj. 13.
-
számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó managementmáj. 13.
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...tegnap 14:00
-
felhasználók napi szintű IT segítése alapvető IT kérések megoldása felhasználók részére IT eszközök kiadása, visszavételemáj. 10.
-
IT desktop support feladatok ellátása; Új felhasználók informatikai eszközeinek előkészítése, üzembe helyezése, ill. kilépő felhasználók esetében azok visszavétele és dokumentálása; Felhasználók IT problémáinak elhárítása; Hardver és szoftver karbantartás; IT eszközök leltározása...tegnap 15:15
-
Resolving IT issues of our clients, act as first point of contact for the customer (Level 1 IT support) Handling end-user calls and web queries via tools, phone and email Documentation and precise administration, logging of calls on the ticketing tool Delegation of problems which...máj. 13.
-
Aktív részvétel az új üzletek nyitásában egész Magyarországon – nyitás előtti folyamatok, üzlet kialakítása és feltöltése áruval, helyi csapat működésének támogatása a nyitás utáni első időszakban Üzletek felkészítése a leltárra A már megnyílt üzletek támogatása munkaerőhiány és...máj. 13.
-
A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...máj. 09.
-
Felmerülő IT hibák elemzése, megoldása, illetve továbbítása; Kapcsolattartás a specializálódott IT csapatokkal; Feladatok, problémabejelentések valamint igénylések precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával; SLA idők menedzselése; Tudásbázis aktív építése; Rendszerdoku...máj. 09.
-
Az IT Ügyfélszolgálatra érkező hiba- és/vagy igénybejelentéseket kiszolgálja az ügyfélszolgálati munkatárs vagy a Kliens Számítógépek és Felhasználó Támogatási Csoport vezetőjének, valamint az IT ServiceDesk koordinátor feladatkiosztása alapján; Előbbi tevékenységét a hibajegy ke...máj. 13.
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...máj. 13.
-
Handle end user calls and web queries in Czech/Slovakian and English Act as the first point of contact for the customer Precise administration Act as primary contact between customer and resolving group Keep the user informed, own and follow up ongoing casesmáj. 13.
-
Munkaállomások, szerverek, nyomtatók hardver és szoftverkörnyezetének karbantartása, javítása, az eszközök mozgatása Felhasználók, munkaállomások, nyomtatók, és egyéb számítástechnikai eszközök folyamatos adminisztrációja DNS és DHCP rendszer felügyelete, ezzel kapcsolatos üzemel...máj. 09.
-
Ügyfeleink kereskedelmi rendszereivel, alkalmazásaival kapcsolatos kérdéseinek, problémáinak fogadása telefonon, emailben és első-, valamint másodszintű támogatás keretében Fejlesztési igények és program hibák eszkalálása a harmadik szintű támogató csoport részére. Szerviz támoga...máj. 13.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...máj. 10.
-
bejelentések fogadása, kezelése és támogatórendszerben történő dokumentálása, a hibaelhárítás és igénykezelés menedzselése folyamatos munkarend vállalása mellett, kapcsolattartás az ügyfelek műszaki kapcsolattartóival, valamint a hibaelhárításban közreműködő társosztályok szakemb...máj. 10.
-
Provide efficient technical support at L1 or L1.5 Levels. Deliver telephone support primarily in German to ensure customer satisfaction. Maintain 24/7 telephone availability, including holidays and weekends, working in 3 shifts. Receive, categorize, and offer initial support for...máj. 10.
-
Customer support on phone, email and chat platforms (answering general and specific questions of clients) Professional handling of client claims and requests. Computer assisted administration of client claims and requests. Escalating more complicated issues for further processingmáj. 11.
-
Customer Support Representative gyakornok (holland) - XII. kerület
1123 Budapest, Nagyenyed utca 8-14.Kereskedelmi támogatás nyújtása az ügyfelek protfóliójához, a projekt üzleti tevékenységeihez, Ügyfelekkel, belső felekkel való kapcsolattartás telefonon/emailen/chaten/egyéb ügykezelő eszközön keresztül, Megkeresések kezelése, Rendeléskezelés: rendelés bevitel, árellenőrzés, ren...máj. 11. -
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...máj. 10.